Tot m'n navel ongeveerquote:Op donderdag 16 november 2006 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Toevallig ben jij ook altijd de mod die mijn NB topics sluit
Bij jou zit het ook nog diep merk ik
![]()
![]()
Pfieuw, gelukkig.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee sorry dit keer niet![]()
Jij mag mijn kuttopic van morgen sluiten
![]()
Plaats maar, dan zullen wij, de modjes, het onderwerpen aan een streng doch rechtvaardig onderzoek of de tekst wel voldoet aan de algemene regels die gelden voor het maken van een algemeen erkende openingspost.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:28 schreef EL_REY het volgende:
ik heb een leuke nieuwe openingspost bedacht, waar kan ik die plaatsen voor commentaar?
Zo word het natuurlijk nooit wat met onze relatie....quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:24 schreef Chowi het volgende:
Snakey?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo word het natuurlijk nooit wat met onze relatie....![]()
Nee het is gewoon jammerquote:
niet zeiken joh...quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee het is gewoon jammerZe gunt haar eigen collega's niets gewoon helemaal niets
![]()
Open wat leuks dan ipv je dagelijkse bagger.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:54 schreef KopieerMachine het volgende:
hey ! Snakey en het is al zo saai hier![]()
desnietaltemin waren ze best leuk hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Open wat leuks dan ipv je dagelijkse bagger.![]()
Voor kleuterschoolniveau wel, ja.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:59 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
desnietaltemin waren ze best leuk hoor![]()
topics met alleen een plaatje in de OP gaan bijna altijd dichtquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:05 schreef KopieerMachine het volgende:
PAS OP EEN....
wat is er mis met deezent Remlof ? hij was toch goed jeweet domino day.. ff die dingen aan elkaar linken.
maakt niet uit hoor
Een luchtbuks helpt ook, soms.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
topics met alleen een plaatje in de OP gaan bijna altijd dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |