Nee doe maar niet want dan krijgen we straks hier weer allemaal piepende usertjes die vragen of hun fobo foto alsjeblieft weg mag uit dat topic enzo... En verder is het gewoon een kutideequote:Op donderdag 16 november 2006 10:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
oke
Mag ik wel een topic openen "centraal topic voor lelijke mensen"? om daar foto's in te posten van echt lelijke mensen of mensen met afwijking?terug
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee doe maar niet want dan krijgen we straks hier weer allemaal piepende usertjes die vragen of hun fobo foto alsjeblieft weg mag uit dat topic enzo... En verder is het gewoon een kutidee
Daar hebben we fotoboek.fok.nl toch al voor?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
oke
Mag ik wel een topic openen "centraal topic voor lelijke mensen"? om daar foto's in te posten van echt lelijke mensen of mensen met afwijking?terug
![]()
Nieuwsflitsquote:Op donderdag 16 november 2006 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar hebben we fotoboek.fok.nl toch al voor?.
Vuige leugens! Alles buiten FOK! is een woestenij!quote:Op donderdag 16 november 2006 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nieuwsflitsbuiten FOK is er nog een hele wereld vol met lelijke mensen, soms raak ik verveeld iedere dag dezelfde lelijke mensen in het fobo te zien dat ik wel eens een ander adres van fok.nl intoets en verrek daar is een andere wereld
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Vuige leugens! Alles buiten FOK! is een woestenij!
das waarquote:Op donderdag 16 november 2006 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Vuige leugens! Alles buiten FOK! is een woestenij!
Als je bedoelt dat het niveau niet lager kan moet ik je helaas gelijk geven inderdaad.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:12 schreef KopieerMachine het volgende:
Hehe.. volgens mij gaan mijn topics de laaste tijd wel de goede richting op
Wat denk jij Remlof ?
eerst waren ze wel dommerquote:Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat het niveau niet lager kan moet ik je helaas gelijk geven inderdaad.![]()
Kun je niet op wat andere fora gaan oefenen? moemoe of shok ofzo?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:17 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
eerst waren ze wel dommer.. maar ze beginnen eindelijk wat beter te worden
![]()
GS naar de kenker helpenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kun je niet op wat andere fora gaan oefenen? moemoe of shok ofzo?
Leef je uit.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:19 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
GS naar de kenker helpen![]()
Jezus krijgen jullie een pop-up ofzo als ik een kut topic openquote:
We krijgen dan een smsje en dan moeten we zo snel mogelijk "S-F UIT" naar een bepaald nummer smsenquote:Op donderdag 16 november 2006 20:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jezus krijgen jullie een pop-up ofzo als ik een kut topic open![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
We krijgen dan een smsje en dan moeten we zo snel mogelijk "S-F UIT" naar een bepaald nummer smsen
Ah, jij was er al.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
We krijgen dan een smsje en dan moeten we zo snel mogelijk "S-F UIT" naar een bepaald nummer smsen
Nee sorry dit keer nietquote:Op donderdag 16 november 2006 21:12 schreef Snakey het volgende:
Are joe tokking to mie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |