damn had net zo goed een naam topic kunnen zijnquote:
+1 note(s)quote:Op woensdag 15 november 2006 01:11 schreef boem-dikkie het volgende:
mijn topic wat doe je remlof
beter als dat kut topic over of een mod wel eens perongeluk iemand ander smod rechten gaf.
ik wil het niet eens wetenquote:Op woensdag 15 november 2006 01:12 schreef boem-dikkie het volgende:
whatever, die heb ik toch al genoeg![]()
respects, je weet togggggggquote:
Ik heb weleens mijn momenten.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:00 schreef KopieerMachine het volgende:
Jogy goed bezig vandaag.. taalgebruik enzoot![]()
Snakeyyy je leeft nogquote:Op woensdag 15 november 2006 20:42 schreef Snakey het volgende:
Kssst, ga ergens anders spelen.
We zijn nog getrouwd, dus ga de WC schrobben slet. Weg wezen hier.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:44 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Snakeyyy je leeft nogzijn we nog getrouwd of hoe zit dat ?
enne Piovan ga ergens anders spelen![]()
![]()
Wacht! ik ga eerst nog even flink tegen de muren aan schijten!quote:Op woensdag 15 november 2006 20:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
We zijn nog getrouwd, dus ga de WC schrobben slet. Weg wezen hier.![]()
Mooi, ik heb ondertussen z'n gereedschap gepakt.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Wacht! ik ga eerst nog even flink tegen de muren aan schijten!
ik dacht al, ik mis iets..quote:Op woensdag 15 november 2006 20:42 schreef Snakey het volgende:
Kssst, ga ergens anders spelen.
ik zat zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
slaap lekker en tot morgenquote:Op donderdag 16 november 2006 01:28 schreef BeeDee het volgende:
FF bedankje voor Remlof.....dat we hier nog ff mochten spelen...![]()
weltrusten !quote:Op donderdag 16 november 2006 01:29 schreef murp het volgende:
mooi einde in een baggertopic....
[..]
slaap lekker en tot morgen
Because beauty is in the eye of the beholder...quote:Op donderdag 16 november 2006 02:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom word dat topic van "men spuit de vagina maar vol" gesloten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |