Ik ben ook nog niet echt onder de indruk van de Ajax-backs. Die kunnen best overlopen gaan worden door Kone en Farfan. Dat zou niet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou wel Mitea opstellen ipv Perez (als zijn conditie dat toelaat). Kromkamp is een zwakke plek voor psv.
Ik won gister overtuigend met 3-0 van psvquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:41 schreef -Wolf- het volgende:
Net Sparta Praag - AJAX met PES 5 gespeeld en Mitea was de grote man. 1 magistrale voorzet van links met z'n rechter die door De Ridder () bij de 2e paal heerlijk in de lucht werd raakgeschoten met de vreef en later de 3-1 door een run vanaf het middenveld
.
Voor mijn spel zijn snelle spelers belangrijker want al is de tegenstander nog zo technisch begaafd, als ik eenmaal m'n hielen laat zien is er geen houden meer aan..
Net 1-0 van PSV. Zeeeeer weinig kansen. Beste kansen eerste helft voor PSV, eerste kans van AJAX in de 2e helft en de hele wedstrijd tot dan toe meteen raak. Fantastische steekbal die het centrale duo en Gomes volledig het bos instuurde en dan is het niet moeilijk de bal in een leeg doel te prikken. Daarna nog 2 levensgrote kansen maar 1-0 was genoeg.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik won gister overtuigend met 3-0 van psv
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Grygera Stam Vermaelen Ogararu Emanuelson Gabri Sneijder Perez De Mul Huntelaar |
Klinkt als onhaalbaarquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:06 schreef SiemeN het volgende:
[ code verwijderd ]
Drie mans achterhoede.
Ogararu en Emanuelson laten spelen als hangende middenvelders.
Zij zakken in naar de defensie wanneer er hoge druk is van PSV zijde.
Gabri en Sneijder controleren het middenveld.
Perez speelt als hangende linksbuiten, een vrije rol met ruimte voor creativiteit.
De Mul en Huntelaar als spitsen.
Aanvalled 3 - 4 - 3, verdedigend 3 - 5 - 2 dus.
Werkt in ieder geval uitstekend in FM2006.
Ach ja. Ik heb ook nog niet gemailed naar henk@ajax.nlquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Klinkt als onhaalbaar.
Enkel omdat de hele linkerkant zo wegvalt, Urby schakelt niet zo snel om
Ik heb daar altijd ruzie over met mn broerquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee.
Farfan versierde er wel een tijdens psv - Ajax, maar daar kon Urby niets aan doen.
Stekelenburg;quote:
Naja de helft zal toch telaat zijn door rijen voor de ingangquote:Oproep Ajax: vroeg naar stadion voor spectaculaire opening
Ajax roept op de officiele website alle fans op zondag vroeg naar het stadion te komen voorafgaand aan Ajax-PSV. Alle aanwezige supporters wordt gevraagd om mee te werken aan een grootse choreografische happening op de tribunes. Iedereen zal een poster bij zijn of haar stoel vinden. De stadionspeaker zal verder instructies geven hoe deze te gebruiken. Hij geeft het sein wanneer iedereen de poster omhoog kan houden.
OMG hoe triestquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:56 schreef Silenus het volgende:
Feyenoordsupporters staan niet echt bekend om hun originaliteit, en daar is het volgende filmpje een goed voorbeeld van.
http://www.youtube.com/watch?v=TrXZf3Tepg4
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:56 schreef Silenus het volgende:
Feyenoordsupporters staan niet echt bekend om hun originaliteit, en daar is het volgende filmpje een goed voorbeeld van.
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:56 schreef Silenus het volgende:
![]()
Naja den Haag had hem zelf verzonnen maargoed.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:31 schreef Sethje het volgende:
Hehe wel grappig om een tekst die je heb verzonnen(samen met dominee dimitri) terug te horen van een rivaliserende harde kern..hehe
Zondag zeker vroeg...ben er rond 11.00 denk ik..eerder kan ik niet opbrengen ivm zaterdagavondbier enzo
TOen met ado competitie thuis was ik weer heerlijk dronken en ging Dimitri een liedje voorzingen ; de keeper van den haag van den haag van den haag,de keeper van den haag die komt na mannensex pas klaar, dat is toch niet gezond zon dildo in je kont. Ik was dus veel te dronke ofzo en ik verstond; die heb een dildo in zn maag, dus ik riep dat een keer in de metro en toen zong ineens het hele vak het mee tijdens de wedstrijd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Naja den Haag had hem zelf verzonnen maargoed.
Ja ok, maar den Haag had het ookal gezongen op de training oid, heb ik iig gehoord van iemand. Weet niet of het waar is hoor maarja.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
TOen met ado competitie thuis was ik weer heerlijk dronken en ging Dimitri een liedje voorzingen ; de keeper van den haag van den haag van den haag,de keeper van den haag die komt na mannensex pas klaar, dat is toch niet gezond zon dildo in je kont. Ik was dus veel te dronke ofzo en ik verstond; die heb een dildo in zn maag, dus ik riep dat een keer in de metro en toen zong ineens het hele vak het mee tijdens de wedstrijd.
Hehequote:Op vrijdag 10 november 2006 16:56 schreef Silenus het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:51 schreef WEST het volgende:
ik wil uitshirt kopen met naam en rugnummer, maar op ajax.nl staat alleen het thuisshirt kan bedrukken weet iemand waar het wel kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |