OMG hoe triestquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:56 schreef Silenus het volgende:
Feyenoordsupporters staan niet echt bekend om hun originaliteit, en daar is het volgende filmpje een goed voorbeeld van.
http://www.youtube.com/watch?v=TrXZf3Tepg4
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:56 schreef Silenus het volgende:
Feyenoordsupporters staan niet echt bekend om hun originaliteit, en daar is het volgende filmpje een goed voorbeeld van.
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:56 schreef Silenus het volgende:
![]()
Naja den Haag had hem zelf verzonnen maargoed.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:31 schreef Sethje het volgende:
Hehe wel grappig om een tekst die je heb verzonnen(samen met dominee dimitri) terug te horen van een rivaliserende harde kern..hehe
Zondag zeker vroeg...ben er rond 11.00 denk ik..eerder kan ik niet opbrengen ivm zaterdagavondbier enzo
TOen met ado competitie thuis was ik weer heerlijk dronken en ging Dimitri een liedje voorzingen ; de keeper van den haag van den haag van den haag,de keeper van den haag die komt na mannensex pas klaar, dat is toch niet gezond zon dildo in je kont. Ik was dus veel te dronke ofzo en ik verstond; die heb een dildo in zn maag, dus ik riep dat een keer in de metro en toen zong ineens het hele vak het mee tijdens de wedstrijd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Naja den Haag had hem zelf verzonnen maargoed.
Ja ok, maar den Haag had het ookal gezongen op de training oid, heb ik iig gehoord van iemand. Weet niet of het waar is hoor maarja.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
TOen met ado competitie thuis was ik weer heerlijk dronken en ging Dimitri een liedje voorzingen ; de keeper van den haag van den haag van den haag,de keeper van den haag die komt na mannensex pas klaar, dat is toch niet gezond zon dildo in je kont. Ik was dus veel te dronke ofzo en ik verstond; die heb een dildo in zn maag, dus ik riep dat een keer in de metro en toen zong ineens het hele vak het mee tijdens de wedstrijd.
Hehequote:Op vrijdag 10 november 2006 16:56 schreef Silenus het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:51 schreef WEST het volgende:
ik wil uitshirt kopen met naam en rugnummer, maar op ajax.nl staat alleen het thuisshirt kan bedrukken weet iemand waar het wel kan?
quote:Ajax en het sfeerteam hebben voorafgaande aan de wedstrijd Ajax - PSV een spectaculair begin van de middag in petto. Daarom roept Ajax alle supporters op vroeg naar het stadion te komen.
Alle aanwezige supporters wordt gevraagd om mee te werken aan een grote happening op de tribunes. Komt allen zondag roodwit gekleed en neem sjaals en vlaggen mee, dan zorgen we met elkaar voor een fantastische sfeer!
De wedstrijd is bijna uitverkocht. Er is nog een aantal plaatsen met beperkt zicht beschikbaar. Deze zijn met 50% korting te koop bij verkooppunten van TicketBox.
Omdat?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:51 schreef Sethje het volgende:
jammer dat ze het op de site plaatsen
En dat is erg omdat het dan ineens veel minder mooi is?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:55 schreef Jasza het volgende:
De verrassing eruit is?
Inderdaad, er staat ook niet bij wat het precies is. En dat mensen rood/witte kleding aan moeten trekken zegt minder dan wanneer je wordt opgeroepen je zwembroek mee te nemen naar een verjaardagspartijtje.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef jna het volgende:
Iedereen wist wel dat er iets komt bij zo'n grote wedstrijd maar nu staat er dat iedereen moet meehelpen
Shirt over je trui doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Rood en Wit gekleed? Daar is het veel te koud voor![]()
Dat je hier dan nog te vinden bentquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat?
Die vatte ik ook niet helemaal. Ik neem aan dat ook deze meneer iets te diep in het glaasje heeft gekeken.quote:
Iets met Joden ofzo?quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:43 schreef FrankyMcG het volgende:
JHH...
Kan je nog even een biertje pakken om 10 uur.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:52 schreef the_hunter het volgende:
Oh even voor de liefhebbers. Morgen is het supportershome open vanaf 10 uur. En zal zo rond kwart over 12 dicht gaan. Klasse dat het home toch nog even open kan.
Oke, dat is mooiquote:Op zaterdag 11 november 2006 09:52 schreef the_hunter het volgende:
Oh even voor de liefhebbers. Morgen is het supportershome open vanaf 10 uur. En zal zo rond kwart over 12 dicht gaan. Klasse dat het home toch nog even open kan.
Nou Ik zou Perez gewoon opstellen. Die heeft het voordeel dat ie goed kan voetballen en ook nog eens naar binnen komt voor zijn rechter.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou wel Mitea opstellen ipv Perez (als zijn conditie dat toelaat). Kromkamp is een zwakke plek voor psv.
Als ik er ben, heb ik al een sixpack opquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kan je nog even een biertje pakken om 10 uur.![]()
Ik zou het amper door mijn strot krijgen om 10 uur 's ochtends, al denk ik dat Sethje daar minder moeite mee heeft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |