Pechtold deed weer is een poging om quasi grappig te zijn. Verder Raul Heertjes, Maurice de Hond en een beatboxer die een erg tof kunstje vertoondequote:
Haha, het is toch stiekem prachtig om machteloosheid en "beteuterdheid" zo mooi gevisualiseerd te zien.quote:
Ze is inderdaad niet lelijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Marianne Thieme, de meest knappe vrouwelijke politicus.![]()
verhipquote:Op donderdag 16 november 2006 19:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Marianne Thieme, de meest knappe vrouwelijke politicus.![]()
tjonge jonge, vigo waas is echt een irritantje aan het worden.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel mooi hoe Vigo Waas Balkenende lekker loopt af te zeiken, maar wel ondertussen als een commercieel dier z'n boek aan het promoten is waar het maar kan.
Er zweefden anders een hoop mensen tussen de PvdA en de LPF.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:06 schreef evert het volgende:
maar nog geen intelligente vraag gehoord
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:06 schreef evert het volgende:
[..]
maar nog geen intelligente vraag gehoord
Ik ga kijken.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:51 schreef Wickedangel het volgende:![]()
Zou ze er strakjes in de Tweede Kamer ook zo voor spek en bonen bij zitten?![]()
Da's een hele prestatiequote:Op vrijdag 17 november 2006 20:17 schreef golfer het volgende:
Wouter Bos kreeg de slappe lach bij Bert Visscher.![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:18 schreef Thelonious het volgende:
Leo Blokhuis was wel geweldig.
misschien dat boek maar eens kopenquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:18 schreef Thelonious het volgende:
Leo Blokhuis was wel geweldig.
Om half drie zag ik alleen Giel Beelen in de radio-studio.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:50 schreef bloodymary het volgende:
Jawel, ik heb vannacht ook de herhaling gekeken. Maar die stond inderdaad niet in de gids.
Ingestudeerd grapje?quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:59 schreef evert het volgende:
dat doorzichtige, ingestudeerde grapje van Bos inzake de Beatles: ik heb rood, wit en blauw.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |