Ik denk dat ie veel videobanden van Koné heeft bekeken!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe krijgt hij het toch voor elkaar om die onmogelijke ballen nog bijna te scoren?
Dat moet het zijn.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik denk dat ie veel videobanden van Koné heeft bekeken!
quote:
Niet waar.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik had het over Kum
Absoluutquote:Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Nog 5 zo'n kansen en je scoort er best een
had eigenlijk de volle laag verwacht in dit topic, dus hield het nog rustigquote:
Deal.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Farfan gaat voor 12 miljoen weg, Huntelaar wil niemand hebben
Dat Huntelaar een half jaar terug tot nieuwe verlosser werd gebombadeerd, vond ik irritant. Maar hier is de nuance ook helemaal zoekquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Farfan gaat voor 12 miljoen weg, Huntelaar wil niemand hebben
Martin van Geel gaat hem verkopen aan clubs die hem niet willen hebben?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar denkt Martin van Geel anders over
Hoeveel vraagt Ajax dan? Verlicht ons.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niemand gaat betalen voor Huntelaar wat Ajax wil hebben hoor
Nee, die wil graag voor 12 miljoen plus verkopen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Martin van Geel gaat hem verkopen aan clubs die hem niet willen hebben?
Apart.
Meer dan 10 miljoenquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoeveel vraagt Ajax dan? Verlicht ons.
Zoals heel dit seizoen al?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:36 schreef VoreG het volgende:
Dat gejank elke keer als er iemand in een vormdip zit.
Erger dan Koné het niet had?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoals heel dit seizoen al?
Hij heeft er toch al twaalf gemaakt, wat zeur je nou?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoals heel dit seizoen al?
9/11/2006 Vitesse PSV 1 0-4quote:
Moet je kijken tegen wiequote:Op zaterdag 11 november 2006 16:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij heeft er toch al twaalf gemaakt, wat zeur je nou?
Daar deed Zlatan bijna een jaar over...
quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:42 schreef VoreG het volgende:
VDV speelde aan het einde bij Ajax ook kut
"Haha en hij gaat naar HSV, matige speler"
Speelt ook goed, als hij niet geblesseerd is dan.
Je huilt dat cuntelaar niet scoort tegen P$V maar ondertussen hebben farfan en kone ook niet gescoordquote:Op zondag 12 november 2006 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Na vandaag weer 5 miljoen euro minder waard
Dadelijk speelde KJH nog beter dan Farfan en Konequote:Op zondag 12 november 2006 14:37 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Je huilt dat cuntelaar niet scoort tegen P$V maar ondertussen hebben farfan en kone ook niet gescoord
![]()
Zegt een josti met "the hunter" achter op z'n shirt waar hij een week over na heeft moeten denken?quote:Op zondag 12 november 2006 15:00 schreef zjroentje het volgende:
Je hebt er wel een dagtaak aan hč, met die bijnamen.
In de Eredivisie pas 4. Waar komen die andere 8 vandaan?quote:Op zondag 12 november 2006 15:50 schreef zjroentje het volgende:
12 keer.
UEFA Cup, beker. Whatever.quote:Op zondag 12 november 2006 15:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
In de Eredivisie pas 4. Waar komen die andere 8 vandaan?
Tegen eerste divisie niveau clubs dus.quote:
Tja mannen en zelfkritiek!quote:
ADO, Austria, Jong RKC, Start, Kopenhagen en Ierlandquote:Op zondag 12 november 2006 15:58 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Tegen eerste divisie niveau clubs dus.![]()
Tsja je zou kunnen toegeven dat die UEFA en beker tegenstanders het eerste divisie niveau niet ontstijgen.quote:Op zondag 12 november 2006 16:04 schreef zjroentje het volgende:
Hoe moet ik dat in godsnaam plaatsen?
Inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2006 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
ADO, Austria, Jong RKC, Start, Kopenhagen en Ierland
ach, hij heeft in ieder geval in zijn eentje al meer goals gemaakt in Europees verband dan PSV als teamquote:Op zondag 12 november 2006 16:06 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Tsja je zou kunnen toegeven dat die UEFA en beker tegenstanders het eerste divisie niveau niet ontstijgen.
Of wil je dat ontkennen?
vandaar dat ze ook CL voetballen dit jaarquote:Op zondag 12 november 2006 16:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
ach, hij heeft in ieder geval in zijn eentje al meer goals gemaakt in Europees verband dan PSV als team![]()
Hij bedoelt eigenlijk UEFA-Cup verbandquote:Op zondag 12 november 2006 16:14 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
vandaar dat ze ook CL voetballen dit jaar![]()
enige kritiek is misschien terecht, maar het is niet alsof hij helemaal niet scoort...alleen op het moment iets minder frequent dan vorig seizoen, maar de cijfers die hij toen haalde waren echt idioot natuurlijk...quote:Op zondag 12 november 2006 16:17 schreef RayMania het volgende:
Je kunt als Ajacied de kritiek op Huntelaar moeilijk tegenspreken. Hij draait gewoon kut op het moment, vorig seizoen was hij top, dit seizoen is de vorm er totaal niet.
Nee, dat zijn leugensquote:Op zondag 12 november 2006 16:18 schreef DeeBee het volgende:
Eerst is het verwijt dat hij niks scoort, en als er dan cijfers komen dan is het zogenaamd weer tegen 'kleine clubs van eerste divisie niveau'...
Leuke meidquote:Op zondag 12 november 2006 15:37 schreef MariekskeBaby het volgende:
Huntelaar?![]()
De meest overschatte voetballer van het jaar!![]()
Gek he dat mensen het zo'n goeie spits vinden nadat hij 33 keer scoort in 32 wedstrijden? Logisch dat men dan iets verwacht van die speler.quote:Op zondag 12 november 2006 15:37 schreef MariekskeBaby het volgende:
Huntelaar?![]()
De meest overschatte voetballer van het jaar!![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 22:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat is roem toch snel vergaard en vergeten.
mooi, dat een speler met een arrogante tyfushouding, een kutkop en achterbakse acties, die ongelooflijk overschat/opgehemeld wordt en onterecht wordt opgeroepen voor NL11 van alle kanten wordt gebombardeerd![]()
In ieder geval banger als voor Koné.quote:Op maandag 13 november 2006 01:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eigenlijk zijn ze gewoon bang voor Huntelaar, daarom zetten ze er 3 man op
Je vindt VOH een topspits dus?quote:Op maandag 13 november 2006 01:56 schreef patrickt37 het volgende:
Huntelaar![]()
![]()
![]()
Het enigste verschil met vorig seizoen, is dat HtC hem in dienst van het elftal laat spelen.
Constant 2 of 3 verdedigers om hem heen, zodat andere spelers is een scoringspositie komen.
Om dat af te dwingen moet je enorm veel kwaliteiten hebben.
Ik hoop dat veel clubs dit niet zien, zodat WIJ nog lang kunnen genieten van onze held(één van de)
Wat gaan we doen als hij aan het einde van het seizoen topscorer is van de eredivisie en roeleert in het Nederlands elftal?quote:Op maandag 20 november 2006 01:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is ie goed he?
In het land van de blinden....quote:Op maandag 20 november 2006 01:47 schreef -Wolf- het volgende:
en toch heeft ie er dit seizoen meer ingeschoten dan elke andere Ajacied in officiele wedstrijden.
Whisfull thinkingquote:Op maandag 20 november 2006 01:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat gaan we doen als hij aan het einde van het seizoen topscorer is van de eredivisie en roeleert in het Nederlands elftal?
Hypothetischquote:
Heb je goede shit dan? Waar staan die?quote:Op maandag 20 november 2006 02:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zou ook verder kunnen kijken naar zijn statistieken
Zou jij 90 minuten kunnen wachten op een kans die er niet komt?quote:Op maandag 20 november 2006 10:09 schreef Pritt het volgende:
Laat die jongen minder meevoetballen en meer op zijn kansjes wachten zodat hij er dan staat.
Op het moment dat je rustig op je kans kan wachten is het voor een spits mogelijk om ook uit een halve kans te scoren (alleen af en toe kaatsen). Dit is een stuk moeilijker als je vermoeid bent van al het knokken. Al (correctie: de meeste) topspitsen in het huidige voetbal wachten rustig op hun kansje en staan er dan. Het is weer typisch Nederlands en vooral Ajax dat een spits moet meevoetballen.quote:Op maandag 20 november 2006 10:15 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zou jij 90 minuten kunnen wachten op een kans die er niet komt?
Daarnaast 'hoort' dat niet bij een Ajax spits, maar dat is dan weer een andere discussie.
Dus eigenlijk is KJH een miskoop?quote:Op maandag 20 november 2006 10:15 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zou jij 90 minuten kunnen wachten op een kans die er niet komt?
Daarnaast 'hoort' dat niet bij een Ajax spits, maar dat is dan weer een andere discussie.
quote:Op maandag 20 november 2006 11:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is KJH een miskoop?
oké, opgelost slotjequote:Op maandag 20 november 2006 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens Boni moet een spits mee kunnen voetballen en als er iets is wat Huntelaar niet kan is het meevoetballen
Het met de rug naar de goal spelen, aanspeelbaar zijn en kunnen kaatsen gaat hem toch vrij goed af.quote:Op maandag 20 november 2006 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens Boni moet een spits mee kunnen voetballen en als er iets is wat Huntelaar niet kan is het meevoetballen
Opzich heb je gelijk dat hij overschat wordt (roep ik al vanaf het begin) maar wat ben jij een zielige frust hoeveel moeite je blijf doen om je gelijk te krijgen tov een stel koppige kutkindjes uit amsterdamquote:Op maandag 20 november 2006 13:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij is geen prutser. Afmaken tegen subtoppers gaat hem goed af.
Hij is alleen vet overschat, dat Bassie denkt dat KJH de reddende engel denkt te worden en daarom Ruud(en Roy) kan dumpen is helemaal grappig
quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:27 schreef Steve_I. het volgende:je zal jezelf maar the_hunter noemen
nee jou nemen we lekker serieus
Hij is zo overschat.. daarom heeft ie constant 2 man in zijn nek.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Opzich heb je gelijk dat hij overschat wordt (roep ik al vanaf het begin) maar wat ben jij een zielige frust hoeveel moeite je blijf doen om je gelijk te krijgen tov een stel koppige kutkindjes uit amsterdam![]()
Dat was wel heel erg zondag ja. En iedere keer werd 'ie vastgehouden maar die kutmogool van een scheids floot geen een keer af daarvoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij is zo overschat.. daarom heeft ie constant 2 man in zijn nek.
Zijn medespelers moeten daar gebruik van maken. Want hij trekt constant 2 man aan waar die ook loopt. Als je ballen breed legt is dat geen probleem maar als je middenvelders hebt die de diepte gaan zoeken als hij eruit loopt krijgt de tegenstander wel problemen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:41 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat was wel heel erg zondag ja. En iedere keer werd 'ie vastgehouden maar die kutmogool van een scheids floot geen een keer af daarvoor.
Dat is toch normaal. Net alsof de verdedigers van Twente dat alleen doen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:41 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat was wel heel erg zondag ja. En iedere keer werd 'ie vastgehouden maar die kutmogool van een scheids floot geen een keer af daarvoor.
Hij werd een paar keer ook echt naar de grond getrokken. Overigens vind ik dat ze dat uit het voetbal moeten verbannen, shirtje trekken. Je moet met je poten van een ander afblijven, het is voetbal, geen armworstelen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is toch normaal. Net alsof de verdedigers van Twente dat alleen doen.
Aanstellerquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:13 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Hij werd een paar keer ook echt naar de grond getrokken. Overigens vind ik dat ze dat uit het voetbal moeten verbannen, shirtje trekken. Je moet met je poten van een ander afblijven, het is voetbal, geen armworstelen.
En shirtjes in de broek.
voetbal is voor pussies. rugby en american football is voor mannen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:56 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Aansteller![]()
Voetbal moet een sport voor mannen blijven ipv pussy's![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
voetbal is voor pussies. rugby en american football is voor mannen.
Ik vind het gewoon lomp. net als spelers die hun shirt niet in hun broek stoppen, die achterlijke dansjes na een goal en kicksen in andere kleuren dan zwart.
Heeft ie je knikkers nog wel teruggegeven?quote:
babel is bijna terug!quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:53 schreef Chadi het volgende:
Inderdaad het komt echt wel goed met hem... Ik had dit seizoen alleen wat meer hulp verwacht voor hem door de buitenspelers maar die falen hopeloos.
Zou hij een passeerbeweging geleerd hebben?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:55 schreef -Wolf- het volgende:
Babel snel weer fit zou fijn zijn.
Babel geeft je billenkoek en anders rapt 'ie je wel onder de tafel ouwe cokesnuivert!quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou hij een passeerbeweging geleerd hebben?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede reactie zeg
Lang over nagedacht?
babel is goed man wat ijl je nou! naar binnen en schieten! nog wat jaartjes en hij is een fucking henry!quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou hij een passeerbeweging geleerd hebben?
Vooral dat punt heeft hij nog wel een decennia voor nodig iddquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
babel is goed man wat ijl je nou! naar binnen en schieten! nog wat jaartjes en hij is een fucking henry!![]()
wacht maar!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vooral dat punt heeft hij nog wel een decennia voor nodig idd
Alleen dat overzicht he...
Henry, pffff. Hij mag zijn hielen niet eens besnuffelen...
Oh, ik ben zeker benieuwd.quote:
zelfs een van Rijswijk zou dat beter doen ja.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Inderdaad, die Ruud is echt een kutvoetballer.
Die 12 goals in 16 wedstrijden voor Real is meer geluk dan wijsheid
van Basten moet gewoon kiezen voor de spits in vorm.................maarja dat doet hij nietquote:Op woensdag 22 november 2006 01:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet je eens gaan voorstellen hoe erg Huntelaar gaat zuigen in Oranje
ik noem geen namen. het gaat me om het principe. Maar ik heb niks van het voetbal gezien van vanavond.... maar heet ruud 2 pingels gemist? Nou dan nog scoort hij op dit moment makkelijker. Net zoals ik het logisch vond dat Huntelaar erin kwam toen hij in vorm was.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie, die speler die twee belangrijke pingels om zeep helpt?
Ofwel, je kunt bij elke spits wel je kanttekeningen zetten. En vorm is een relatief begrip.
3 van de 5 bij Real zelfsquote:Op woensdag 22 november 2006 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik noem geen namen. het gaat me om het principe. Maar ik heb niks van het voetbal gezien van vanavond.... maar heet ruud 2 pingels gemist? Nou dan nog scoort hij op dit moment makkelijker. Net zoals ik het logisch vond dat Huntelaar erin kwam toen hij in vorm was.
Huntelaar scoort ze?quote:Op woensdag 22 november 2006 01:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanavond eentje, tijdje terug ook al eentje. Dat bedoel ik met vorm. Vind dat je als bondscoach je vertrouwen moet uitspreken in je vaste spits. Voor Van Basten is dat blijkbaar KJH. Dan moet je hem niet na 1 mindere vertoning in Oranje er naast zetten. Had in een geval RvN precies hetzelfde geweest...
Roep jij om KJH in Oranje?quote:Op woensdag 22 november 2006 01:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Huntelaar scoort ze?
dit seizoen speelt hij als een krant. Het komt wel weer. Als Kuijt meer in vorm is moet je die opstellen.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanavond eentje, tijdje terug ook al eentje. Dat bedoel ik met vorm. Vind dat je als bondscoach je vertrouwen moet uitspreken in je vaste spits. Voor Van Basten is dat blijkbaar KJH. Dan moet je hem niet na 1 mindere vertoning in Oranje er naast zetten. Had in een geval RvN precies hetzelfde geweest...
Nee, ik wil dat Nederland wintquote:
Wat was hij weer goed he!! Harry!quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:33 schreef DenniZZ het volgende:
Wat was die weer goed he!!! Klaas Konijn!
Hij had gisteren in ieder geval een geweldigde individuele aktie zoals ik hem die nog nooit bij ajax heb zien maken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat was hij weer goed he!! Harry!
Ten Cate.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:45 schreef PyTh het volgende:
KJH is gewoon zwaar uit vorm en loopt vrijwel iedere wedstrijd (waarschijnlijk uit frustratie) met z'n armen en ellebogen te zwaaien.
Ongeveer sinds de aanstelling van Ten Cate zeg maar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:51 schreef Swordfish81 het volgende:
Gaat wat mnder laatste tijd...
Understatement van het jaarquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:51 schreef Swordfish81 het volgende:
Gaat wat mnder laatste tijd...
Hij heeft idd een andere tactiek gekregen, en daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:24 schreef HeatWave het volgende:
KJH is helemaal niet uit vorm, hij VOETBALT best ok, maar hij is er niet (imho) om te voetballen, hij is er om te scoren, en dat 'mag" hij niet van HtC op dit moment...
precies, Ajax maakt keer op keer die fout. Ze halen een veelscorende spits, die bij zijn oude club alle vrijheid heeft. En als hij bij Ajax speelt moet hi opeens meevoetballen, leuk idee, maar elke keer blijkt dat dat niet werkt. Dan moet je zo;'n jongen ook niet halen!!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:46 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hij heeft idd een andere tactiek gekregen, en daar ben ik het niet mee eens.
Hij moet een vrijere rol krijgen.
Ik bel hem zo wel ffquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:53 schreef Badabingea het volgende:
Iemand mailtje sturen naar henk.ten.cate@ajax.nl?
Haha, van een aantal mensen wel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bel hem zo wel ff.
Serieus, soms zou het echt leuk zijn als er mensen van je club wisten van FOK! en dit forum, zouden ze best wel eens iets van kunnen leren denk ik..
Uiteraardquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:01 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Haha, van een aantal mensen wel.![]()
Niet van allemaal![]()
Van ons in ieder geval wel![]()
Zie daar, de spijker op de kop. Ten Cate wil niet laten scoren, hij wil mooi voetbal spelen. Tja!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:24 schreef HeatWave het volgende:
KJH is helemaal niet uit vorm, hij VOETBALT best ok, maar hij is er niet (imho) om te voetballen, hij is er om te scoren, en dat 'mag" hij niet van HtC op dit moment...
Ten Cate wil juist wel dat Huntelaar gaat scoren en minder "mooi voetballen", heeft ie eerder al eens aangegeven in een interviewquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:27 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zie daar, de spijker op de kop. Ten Cate wil niet laten scoren, hij wil mooi voetbal spelen. Tja!
Er spelen er 2 25 km verderopquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
precies, Ajax maakt keer op keer die fout. Ze halen een veelscorende spits, die bij zijn oude club alle vrijheid heeft. En als hij bij Ajax speelt moet hi opeens meevoetballen, leuk idee, maar elke keer blijkt dat dat niet werkt. Dan moet je zo;'n jongen ook niet halen!!!!
Het is toch geen toeval meer dat al dat soort spitsen bij Ajax min of meer falen? Terwijl ze daarvoor niet te stoppen waren? KJH kreeg vorig jaar gewoon de rol van sluipschutter en toen scoorde hij aan de lopende band. Nu wil HtC zonodig dat hij meevoetbalt en tadaaaaaaa geen goals meer.
Voetbal is soms nog steeds een heel simpel spelletje, en tegenwoordig analyseren we het dood...
Even toch nog een kritische noot: het is weer tegen een club uit het uberrechterrijtje.quote:Op zondag 3 december 2006 20:57 schreef Corksterr het volgende:
Mooi dat ie weer gescoord heeft. Altijd lekker voor het vertrouwen.
Je lijkt DAM wel.quote:Op zondag 3 december 2006 21:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Even toch nog een kritische noot: het is weer tegen een club uit het uberrechterrtijtje.
Zou lekker zijn als ie tegen AZ de winnende maakt...
Het verschil tussen bovengenoemden en de tegenstander van vandaag lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
30/11/2006 Ajax Espanyol 0-2
26/11/2006 Sparta Rotterdam Ajax 3-0
23/11/2006 Sparta Praag Ajax 0-0
19/11/2006 Ajax FC Twente 1-1
15/11/2006 Nederland Engeland 1-1
12/11/2006 Ajax PSV 0-1
Broer en neef?quote:Op maandag 4 december 2006 01:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zus en vriendin?
Zegt de term degradatiekandidaat je iets?quote:Op maandag 4 december 2006 02:13 schreef mcyodogg het volgende:
Wat was er vandaag nou zo wezenlijk anders, dat hij nu wel weet te scoren en de voorgaande weken niet? Heeft Ten Cate hem in een andere rol gezet tegen Willem II?
Feyenoord met nog meer tegendoelpunten dan hekkensluiter ADO Den Haag, geen kunst.quote:Op maandag 4 december 2006 03:40 schreef -Wolf- het volgende:
Tegen de havenslaven en de lampenboeren weet KJH ook wel het net te vinden..
Bekerfinale bv.quote:Op maandag 4 december 2006 03:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Feyenoord met nog meer tegendoelpunten dan hekkensluiter ADO Den Haag, geen kunst.![]()
PSV![]()
Tsja, ik vind Sparta, Heracles en ADO in dezelfde categorie zitten en toch lukte het hem daar niet tegen te scoren.quote:Op maandag 4 december 2006 03:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zegt de term degradatiekandidaat je iets?![]()
Deze foto is volgens mij echt al 30x langsgekomen in verschillende topics. En toch zijn er nog steeds mensen die reageren of ze hem voor het eerst zien.quote:Op maandag 4 december 2006 01:22 schreef savelkoul het volgende:
Ik had dit topic liever niet in mijn active topics gehad, maar goed
Deze foto vond ik wel hilarisch, dus ja, moet maar
Voor in de OP:
[afbeelding]
![]()
Lekker bashen die handel. Grote tanden vangen veel wind.quote:Op maandag 4 december 2006 03:58 schreef mcyodogg het volgende:
Bejubeld als hij veel scoort (zoals vorig jaar). Gejank als hij weinig scoort (deze periode). Doe je weinig tegen.
Ik zag hem voor het eerst maar wie zijn het?quote:Op maandag 4 december 2006 03:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Deze foto is volgens mij echt al 30x langsgekomen in verschillende topics. En toch zijn er nog steeds mensen die reageren of ze hem voor het eerst zien.![]()
Zus en vriendin zou me niet verbazen.quote:Op maandag 4 december 2006 10:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zag hem voor het eerst maar wie zijn het?
Net als Van Nistelrooij.quote:Op maandag 4 december 2006 06:05 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Huntelaar heel z'n carriere controferciëeel zal blijven omdat het een pure afmaker is. Scoort ie drie wedstrijden niet schrijven ze hem weer af.
ok tong, dit kan dus echt niet. ik wil geen spellingsnazi zijn, maar hier moet ik je toch even terugfluiten.quote:Op maandag 4 december 2006 06:05 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Huntelaar heel z'n carriere controferciëeel zal blijven omdat het een pure afmaker is. Scoort ie drie wedstrijden niet schrijven ze hem weer af.
doe eens ff niet zo kut.quote:Op maandag 4 december 2006 15:15 schreef tuut84 het volgende:
-knip-
quote:Op maandag 4 december 2006 06:05 schreef tong80 het volgende:
Waarom mail je dit niet even naar Meneer Borst? Die stelt het toch graag aan de kaart..quote:Op maandag 4 december 2006 17:21 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik heb een vraagje.
Regelmatig worden er voetballers veroordeeld voor overtredingen die pas na de wedstrijd in de tv beelden worden gezien.
Huntelaar deelt zo ongeveer elke 2 weken een elleboog uit, maar krijgt nooit enige straf.
Aan alle voetballkenners, hoe kan dit?
hugo@nsb.nl bedoel je.quote:Op maandag 4 december 2006 17:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Waarom mail je dit niet even naar Meneer Borst? Die stelt het toch graag aan de kaart..
hugo@ad.nl
Nee echt snoeiharde ellebogen deelt hij niet uit, maar het zijn wel degelijk ellebogen.quote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef cultheld het volgende:
Ik heb nog geen echte elleboogstoot van hem gezien hoor. Hooguit wat wegduwen met zijn elleboog (daar kreeg VOH ook zelden een kaart voor, iets wat de Ajaxfans overigens niet bepaald konden waarderen: Die schreeuwden ook om straf).
Huntelaar is gemener dan VoH hoor. Punt is dat Huntelaar het doet wanneer hij zich irriteert, terwijl het bij VoH vaak gewoon obstructie was. Meestal werd er echter doorgespeeld en viel er een goal voor PSV uit. Veel slimmer dus. Huntelaar gaat er vroeg of laat een keer keihard afgestuurd worden als 'ie een minuut of 70 niet heeft gescoord en veel vrije trappen tegen krijgt.quote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef cultheld het volgende:
Ik heb nog geen echte elleboogstoot van hem gezien hoor. Hooguit wat wegduwen met zijn elleboog (daar kreeg VOH ook zelden een kaart voor, iets wat de Ajaxfans overigens niet bepaald konden waarderen: Die schreeuwden ook om straf).
Er zijn maar heel weinig mensen die de discipline hebben om zich niet af te reageren. Zelfs de allergrootsten in het voetbal hebben dat namelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 18:47 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
[..]
Hoezo nsb?, je bent toch zelf een klootzak als je iemand een elleboog geeft(opzettelijk).
Dat waren nog eens tijden met Zlatanquote:Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
bij Ibrahimovic weet niemand waarom het is
Ja tuurlijk dat is logisch, maar dan maak je misschien een keer een iets te fanatieke tackel.quote:Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig mensen die de discipline hebben om zich niet af te reageren. Zelfs de allergrootsten in het voetbal hebben dat namelijk.
Zlatanquote:Op maandag 4 december 2006 18:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden met Zlatan
Altijd die Feyenoord-huillie's uit mijn omgeving die bij mij zielig gingen doen hoe gemeen hij wel niet was met z'n ellebogenquote:
Je bedoelt zoals Van Hooijdonk tegen Ajax deed? Die kreeg ook gewoon rood hoor.quote:Op maandag 4 december 2006 18:53 schreef Almere-Dude het volgende:
Ja tuurlijk dat is logisch, maar dan maak je misschien een keer een iets te fanatieke tackel.
Sladan spoort nietquote:Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef twi het volgende:
Verschil tussen Huntelaar, VoH en Ibrahimovic is dus dat het bij Huntelaar door irritatie komt, bij VoH puur om het onspeelbaar maken van de bal en bij Ibrahimovic weet niemand waarom het is
Litmanen was het ooit een x zat en trapte toen een tegenstander vol in z'n kruisquote:Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig mensen die de discipline hebben om zich niet af te reageren. Zelfs de allergrootsten in het voetbal hebben dat namelijk.
Volendam uit ja. Zijn enige rode kaart ooit als ik me niet vergis.quote:Op maandag 4 december 2006 21:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Litmanen was het ooit een x zat en trapte toen een tegenstander vol in z'n kruis
Idd, de laatste weken met het puntverlies was hij eerder de neuzendoder.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Reuzendoder? Dat menneke slaat nog geen deuk in een pakje boter.
[afbeelding]
Die Hagenees laat zich echt niet door zo'n gefrustreerde neus uit het veld slaan!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[afbeelding]
Die lelijke pauper vraagt er gewoon om...quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[afbeelding]
mooi kadootjequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:21 schreef RayMania het volgende:
Ik vond die omhaal toch wat matigjes, wat jij?
quote:Nominatie voor Gio, Huntelaar en Rijkaard
Klaas-Jan Huntelaar en Giovanni van Bronckhorst zijn kandidaat om te worden verkozen in het elftal van het Jaar. De UEFA heeft de spits van Ajax en de linksback van Barcelona op de shortlist gezet waaruit bezoekers van de website van de Europese voetbalbond hun stem kunnen uitbrengen. Huntelaar komt met negen andere aanvallers in aanmerking voor één van de twee posities in de voorhoede. De 23-jarige international heeft te maken met veel concurrentie, onder wie Samuel Eto'o (Kam, Barcelona), Thierry Henry (Fra, Arsenal), Didier Drogba (Ivo, Chelsea) en Luca Toni (Ita, Fiorentina).
Van Bronckhorst moet het zien te winnen van Rodolfo Arruabarrena (Arg, Villarreal), Eric Abidal (Fra, Olympique Lyon), Fabio Grosso (Ita, Palermo/Internazionale) en Philippe Lahm (Dui, Bayern München).
Frank Rijkaard is een van de vijf genomineerden om het eliteteam te coachen. De trainer van Barcelona strijdt met twee clubcoaches en twee bondscoaches.
Juande Ramos verdiende zijn nominatie voor zijn werk met UEFA Cup- en Super Cup-winnaar Sevilla. Arsčne Wenger viel op met de finaleplaats van Arsenal in de Champions League. Jürgen Klinsmann en Marcello Lippi presteerden uitstekend met Duitsland en Italië.
Ten Caatiaans.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:42 schreef Sloggi het volgende:
Waar is Kuijt?
Hoe speelde Klaas eigenlijk afgelopen zondag, afgezien van zijn twee goals?
De afgelopen wedstrijd voetbalde Klaas gelukkig wat minder mee.. dit kwam voornamelijk om dat er weer 4-3-3 gespeeld werd en niet 4-4-2..quote:Op woensdag 6 december 2006 22:13 schreef Sloggi het volgende:
Hij was beslissend, dat had ik al door. Maar was hij ook gedurende de gehele wedstrijd aanspeelbaar, kaatste hij goed, lukte zijn een-tweetjes, kopte hij goed door? Of moest hij het van die paar momenten hebben?
Nu ja, maar dat gaat echt wel goed komenquote:Op donderdag 7 december 2006 00:49 schreef Backdoorman het volgende:
huntelaar: leuk voor in de eredivisie, in Europa grijze middenmoot...
12e plaats of zo op de topscoorders ranglijst?quote:Op donderdag 7 december 2006 00:49 schreef Backdoorman het volgende:
Ik hoop dat ie dat lampje dan meteen neerhoektquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:55 schreef PyTh het volgende:
Vroeg of laat loopt ie echt wel een keer tegen de lamp
Huntelaar, leuk voor in de eredivisie, aardig voor in Europa. Hopelijk blijft dat zo, dan speelt 'ie nog lang voor Ajax.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:49 schreef Backdoorman het volgende:
In Liverpool. Of wil je nu echt beweren dat ie in dat elftal moet?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:42 schreef Sloggi het volgende:
Waar is Kuijt?
Tuurlijkquote:Op donderdag 7 december 2006 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In Liverpool. Of wil je nu echt beweren dat ie in dat elftal moet?
Hoeveelste staat ie nu op de topscoorderslijst?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:02 schreef twi het volgende:
[..]
Huntelaar, leuk voor in de eredivisie, aardig voor in Europa. Hopelijk blijft dat zo, dan speelt 'ie nog lang voor Ajax.
Dan heb je er toch niet al te veel aan.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:02 schreef twi het volgende:
[..]
Huntelaar, leuk voor in de eredivisie, aardig voor in Europa. Hopelijk blijft dat zo, dan speelt 'ie nog lang voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |