Uiteraardquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:01 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Haha, van een aantal mensen wel.![]()
Niet van allemaal![]()
Van ons in ieder geval wel![]()
Zie daar, de spijker op de kop. Ten Cate wil niet laten scoren, hij wil mooi voetbal spelen. Tja!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:24 schreef HeatWave het volgende:
KJH is helemaal niet uit vorm, hij VOETBALT best ok, maar hij is er niet (imho) om te voetballen, hij is er om te scoren, en dat 'mag" hij niet van HtC op dit moment...
Ten Cate wil juist wel dat Huntelaar gaat scoren en minder "mooi voetballen", heeft ie eerder al eens aangegeven in een interviewquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:27 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zie daar, de spijker op de kop. Ten Cate wil niet laten scoren, hij wil mooi voetbal spelen. Tja!
Er spelen er 2 25 km verderopquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
precies, Ajax maakt keer op keer die fout. Ze halen een veelscorende spits, die bij zijn oude club alle vrijheid heeft. En als hij bij Ajax speelt moet hi opeens meevoetballen, leuk idee, maar elke keer blijkt dat dat niet werkt. Dan moet je zo;'n jongen ook niet halen!!!!
Het is toch geen toeval meer dat al dat soort spitsen bij Ajax min of meer falen? Terwijl ze daarvoor niet te stoppen waren? KJH kreeg vorig jaar gewoon de rol van sluipschutter en toen scoorde hij aan de lopende band. Nu wil HtC zonodig dat hij meevoetbalt en tadaaaaaaa geen goals meer.
Voetbal is soms nog steeds een heel simpel spelletje, en tegenwoordig analyseren we het dood...
Even toch nog een kritische noot: het is weer tegen een club uit het uberrechterrijtje.quote:Op zondag 3 december 2006 20:57 schreef Corksterr het volgende:
Mooi dat ie weer gescoord heeft. Altijd lekker voor het vertrouwen.
Je lijkt DAM wel.quote:Op zondag 3 december 2006 21:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Even toch nog een kritische noot: het is weer tegen een club uit het uberrechterrtijtje.
Zou lekker zijn als ie tegen AZ de winnende maakt...
Het verschil tussen bovengenoemden en de tegenstander van vandaag lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
30/11/2006 Ajax Espanyol 0-2
26/11/2006 Sparta Rotterdam Ajax 3-0
23/11/2006 Sparta Praag Ajax 0-0
19/11/2006 Ajax FC Twente 1-1
15/11/2006 Nederland Engeland 1-1
12/11/2006 Ajax PSV 0-1
Broer en neef?quote:Op maandag 4 december 2006 01:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zus en vriendin?
Zegt de term degradatiekandidaat je iets?quote:Op maandag 4 december 2006 02:13 schreef mcyodogg het volgende:
Wat was er vandaag nou zo wezenlijk anders, dat hij nu wel weet te scoren en de voorgaande weken niet? Heeft Ten Cate hem in een andere rol gezet tegen Willem II?
Feyenoord met nog meer tegendoelpunten dan hekkensluiter ADO Den Haag, geen kunst.quote:Op maandag 4 december 2006 03:40 schreef -Wolf- het volgende:
Tegen de havenslaven en de lampenboeren weet KJH ook wel het net te vinden..
Bekerfinale bv.quote:Op maandag 4 december 2006 03:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Feyenoord met nog meer tegendoelpunten dan hekkensluiter ADO Den Haag, geen kunst.![]()
PSV![]()
Tsja, ik vind Sparta, Heracles en ADO in dezelfde categorie zitten en toch lukte het hem daar niet tegen te scoren.quote:Op maandag 4 december 2006 03:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zegt de term degradatiekandidaat je iets?![]()
Deze foto is volgens mij echt al 30x langsgekomen in verschillende topics. En toch zijn er nog steeds mensen die reageren of ze hem voor het eerst zien.quote:Op maandag 4 december 2006 01:22 schreef savelkoul het volgende:
Ik had dit topic liever niet in mijn active topics gehad, maar goed
Deze foto vond ik wel hilarisch, dus ja, moet maar
Voor in de OP:
[afbeelding]
![]()
Lekker bashen die handel. Grote tanden vangen veel wind.quote:Op maandag 4 december 2006 03:58 schreef mcyodogg het volgende:
Bejubeld als hij veel scoort (zoals vorig jaar). Gejank als hij weinig scoort (deze periode). Doe je weinig tegen.
Ik zag hem voor het eerst maar wie zijn het?quote:Op maandag 4 december 2006 03:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Deze foto is volgens mij echt al 30x langsgekomen in verschillende topics. En toch zijn er nog steeds mensen die reageren of ze hem voor het eerst zien.![]()
Zus en vriendin zou me niet verbazen.quote:Op maandag 4 december 2006 10:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zag hem voor het eerst maar wie zijn het?
Net als Van Nistelrooij.quote:Op maandag 4 december 2006 06:05 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Huntelaar heel z'n carriere controferciëeel zal blijven omdat het een pure afmaker is. Scoort ie drie wedstrijden niet schrijven ze hem weer af.
ok tong, dit kan dus echt niet. ik wil geen spellingsnazi zijn, maar hier moet ik je toch even terugfluiten.quote:Op maandag 4 december 2006 06:05 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Huntelaar heel z'n carriere controferciëeel zal blijven omdat het een pure afmaker is. Scoort ie drie wedstrijden niet schrijven ze hem weer af.
doe eens ff niet zo kut.quote:Op maandag 4 december 2006 15:15 schreef tuut84 het volgende:
-knip-
quote:Op maandag 4 december 2006 06:05 schreef tong80 het volgende:
Waarom mail je dit niet even naar Meneer Borst? Die stelt het toch graag aan de kaart..quote:Op maandag 4 december 2006 17:21 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik heb een vraagje.
Regelmatig worden er voetballers veroordeeld voor overtredingen die pas na de wedstrijd in de tv beelden worden gezien.
Huntelaar deelt zo ongeveer elke 2 weken een elleboog uit, maar krijgt nooit enige straf.
Aan alle voetballkenners, hoe kan dit?
hugo@nsb.nl bedoel je.quote:Op maandag 4 december 2006 17:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Waarom mail je dit niet even naar Meneer Borst? Die stelt het toch graag aan de kaart..
hugo@ad.nl
Nee echt snoeiharde ellebogen deelt hij niet uit, maar het zijn wel degelijk ellebogen.quote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef cultheld het volgende:
Ik heb nog geen echte elleboogstoot van hem gezien hoor. Hooguit wat wegduwen met zijn elleboog (daar kreeg VOH ook zelden een kaart voor, iets wat de Ajaxfans overigens niet bepaald konden waarderen: Die schreeuwden ook om straf).
Huntelaar is gemener dan VoH hoor. Punt is dat Huntelaar het doet wanneer hij zich irriteert, terwijl het bij VoH vaak gewoon obstructie was. Meestal werd er echter doorgespeeld en viel er een goal voor PSV uit. Veel slimmer dus. Huntelaar gaat er vroeg of laat een keer keihard afgestuurd worden als 'ie een minuut of 70 niet heeft gescoord en veel vrije trappen tegen krijgt.quote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef cultheld het volgende:
Ik heb nog geen echte elleboogstoot van hem gezien hoor. Hooguit wat wegduwen met zijn elleboog (daar kreeg VOH ook zelden een kaart voor, iets wat de Ajaxfans overigens niet bepaald konden waarderen: Die schreeuwden ook om straf).
Er zijn maar heel weinig mensen die de discipline hebben om zich niet af te reageren. Zelfs de allergrootsten in het voetbal hebben dat namelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 18:47 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
[..]
Hoezo nsb?, je bent toch zelf een klootzak als je iemand een elleboog geeft(opzettelijk).
Dat waren nog eens tijden met Zlatanquote:Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
bij Ibrahimovic weet niemand waarom het is
Ja tuurlijk dat is logisch, maar dan maak je misschien een keer een iets te fanatieke tackel.quote:Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig mensen die de discipline hebben om zich niet af te reageren. Zelfs de allergrootsten in het voetbal hebben dat namelijk.
Zlatanquote:Op maandag 4 december 2006 18:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden met Zlatan
Altijd die Feyenoord-huillie's uit mijn omgeving die bij mij zielig gingen doen hoe gemeen hij wel niet was met z'n ellebogenquote:
Je bedoelt zoals Van Hooijdonk tegen Ajax deed? Die kreeg ook gewoon rood hoor.quote:Op maandag 4 december 2006 18:53 schreef Almere-Dude het volgende:
Ja tuurlijk dat is logisch, maar dan maak je misschien een keer een iets te fanatieke tackel.
Sladan spoort nietquote:Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef twi het volgende:
Verschil tussen Huntelaar, VoH en Ibrahimovic is dus dat het bij Huntelaar door irritatie komt, bij VoH puur om het onspeelbaar maken van de bal en bij Ibrahimovic weet niemand waarom het is
Litmanen was het ooit een x zat en trapte toen een tegenstander vol in z'n kruisquote:Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig mensen die de discipline hebben om zich niet af te reageren. Zelfs de allergrootsten in het voetbal hebben dat namelijk.
Volendam uit ja. Zijn enige rode kaart ooit als ik me niet vergis.quote:Op maandag 4 december 2006 21:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Litmanen was het ooit een x zat en trapte toen een tegenstander vol in z'n kruis
Idd, de laatste weken met het puntverlies was hij eerder de neuzendoder.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Reuzendoder? Dat menneke slaat nog geen deuk in een pakje boter.
[afbeelding]
Die Hagenees laat zich echt niet door zo'n gefrustreerde neus uit het veld slaan!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[afbeelding]
Die lelijke pauper vraagt er gewoon om...quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[afbeelding]
mooi kadootjequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:21 schreef RayMania het volgende:
Ik vond die omhaal toch wat matigjes, wat jij?
quote:Nominatie voor Gio, Huntelaar en Rijkaard
Klaas-Jan Huntelaar en Giovanni van Bronckhorst zijn kandidaat om te worden verkozen in het elftal van het Jaar. De UEFA heeft de spits van Ajax en de linksback van Barcelona op de shortlist gezet waaruit bezoekers van de website van de Europese voetbalbond hun stem kunnen uitbrengen. Huntelaar komt met negen andere aanvallers in aanmerking voor één van de twee posities in de voorhoede. De 23-jarige international heeft te maken met veel concurrentie, onder wie Samuel Eto'o (Kam, Barcelona), Thierry Henry (Fra, Arsenal), Didier Drogba (Ivo, Chelsea) en Luca Toni (Ita, Fiorentina).
Van Bronckhorst moet het zien te winnen van Rodolfo Arruabarrena (Arg, Villarreal), Eric Abidal (Fra, Olympique Lyon), Fabio Grosso (Ita, Palermo/Internazionale) en Philippe Lahm (Dui, Bayern München).
Frank Rijkaard is een van de vijf genomineerden om het eliteteam te coachen. De trainer van Barcelona strijdt met twee clubcoaches en twee bondscoaches.
Juande Ramos verdiende zijn nominatie voor zijn werk met UEFA Cup- en Super Cup-winnaar Sevilla. Arsène Wenger viel op met de finaleplaats van Arsenal in de Champions League. Jürgen Klinsmann en Marcello Lippi presteerden uitstekend met Duitsland en Italië.
Ten Caatiaans.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:42 schreef Sloggi het volgende:
Waar is Kuijt?
Hoe speelde Klaas eigenlijk afgelopen zondag, afgezien van zijn twee goals?
De afgelopen wedstrijd voetbalde Klaas gelukkig wat minder mee.. dit kwam voornamelijk om dat er weer 4-3-3 gespeeld werd en niet 4-4-2..quote:Op woensdag 6 december 2006 22:13 schreef Sloggi het volgende:
Hij was beslissend, dat had ik al door. Maar was hij ook gedurende de gehele wedstrijd aanspeelbaar, kaatste hij goed, lukte zijn een-tweetjes, kopte hij goed door? Of moest hij het van die paar momenten hebben?
Nu ja, maar dat gaat echt wel goed komenquote:Op donderdag 7 december 2006 00:49 schreef Backdoorman het volgende:
huntelaar: leuk voor in de eredivisie, in Europa grijze middenmoot...
12e plaats of zo op de topscoorders ranglijst?quote:Op donderdag 7 december 2006 00:49 schreef Backdoorman het volgende:
Ik hoop dat ie dat lampje dan meteen neerhoektquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:55 schreef PyTh het volgende:
Vroeg of laat loopt ie echt wel een keer tegen de lamp
Huntelaar, leuk voor in de eredivisie, aardig voor in Europa. Hopelijk blijft dat zo, dan speelt 'ie nog lang voor Ajax.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:49 schreef Backdoorman het volgende:
In Liverpool. Of wil je nu echt beweren dat ie in dat elftal moet?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:42 schreef Sloggi het volgende:
Waar is Kuijt?
Tuurlijkquote:Op donderdag 7 december 2006 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In Liverpool. Of wil je nu echt beweren dat ie in dat elftal moet?
Hoeveelste staat ie nu op de topscoorderslijst?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:02 schreef twi het volgende:
[..]
Huntelaar, leuk voor in de eredivisie, aardig voor in Europa. Hopelijk blijft dat zo, dan speelt 'ie nog lang voor Ajax.
Dan heb je er toch niet al te veel aan.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:02 schreef twi het volgende:
[..]
Huntelaar, leuk voor in de eredivisie, aardig voor in Europa. Hopelijk blijft dat zo, dan speelt 'ie nog lang voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |