abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:57:41 #251
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46267446
Eigenlijk wil ik Howard "Schreeuwer" Dean weer.... maar die zullen velen te links vinden, en ik denk ook dat hij het niet zal redden.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:59:08 #252
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46267508
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:57 schreef maartena het volgende:
Eigenlijk wil ik Howard "Schreeuwer" Dean weer.... maar die zullen velen te links vinden, en ik denk ook dat hij het niet zal redden.
Als gouverneur schijnt hij het niet slecht te hebben gedaan - als clintonista. Maar als schreeuwer loopt ie geheid vast.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:59:47 #253
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46267529
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:53 schreef PJORourke het volgende:
Ik vind Obama en Edwards van die Bos-achtige lichtgewichtjes.
Dat vind ik dus ook.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_46267570
Nou ja, McCain is creationist-ish. Die moet je ook maar net in het Witte Huis willen.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:01:45 #255
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_46267606

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:03:22 #256
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_46267680
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:59 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook.
Je vindt maar, ik neem je niet echt serieus met zulke kinderachtige uitspraken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_46267709
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:59 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook.
Ik ook. En Amerikanen prikken daar - net als Nederlanders - doorheen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_46267749
Wanneer ga jij je kandidatuur bekend maken popolon?

"The Dutch Demon"
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:09:12 #259
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46267970
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:00 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, McCain is creationist-ish. Die moet je ook maar net in het Witte Huis willen.
Types als McCain, ik weet het niet. Tientallen keren de dood in de ogen gezien, POW in Vietnam, langdurig kankerpatient... en uiteindelijk alles overleefd. Moet je zo'n persoon nou president van de VS maken? Misschien juist wel, then again, misschien ook juist niet.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:09:39 #260
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_46267991
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik ook. En Amerikanen prikken daar - net als Nederlanders - doorheen.
Ze hebben zich al jaren voor laten liegen door een falend en rampzalig beleid, de gemiddelde redneck is nog te dom om z'n koe te melken.

Maar die Bos vergelijkingen zijn wel typerend voor mensen die maar weinig van de Amerikaanse politiek af weten.
pi_46268019
quote:
[Minister van Buitenlandse Zaken] ALEXANDER DOWNER: Look, in the end this isn't a matter for Australia. We don't have a vote in the American presidential election, we just have to deal with whoever wins the election. And whatever John Howard or I, or anybody else may think privately, we'd never say anything publicly about the elections of a foreign country.
http://www.abc.net.au/worldtoday/content/2004/s1062080.htm

Neeeeeeever... Nou ja, dat was toen, natuurlijk.
pi_46268105
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:09 schreef Lemmeb het volgende:
Tientallen keren de dood in de ogen gezien, POW in Vietnam, langdurig kankerpatient... en uiteindelijk alles overleefd.
Daarom was het ook een respectabele man, schijnt. Maartena zegt het hier ook in dit topic. Maar de afgelopen paar jaren is het een beetje een pro-Bush, pro-oorlog, pro-fundamentalistische flip-flopper geworden, als ik het allemaal een beetje goed heb bijgehouden, en voor velen is hij een beetje door de mand gevallen.

-edit-
Dat is drie keer 'beetje', .
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:12:34 #263
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46268128
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:09 schreef popolon het volgende:
Maar die Bos vergelijkingen zijn wel typerend voor mensen die maar weinig van de Amerikaanse politiek af weten.
Waarom? Ambitie, gladde praatjes, gelijk hoog inzetten, maar verder niet veel om het lijf. Dat hebben ze gemeen met Bos.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:15:11 #264
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46268249
quote:

[..]

Ze hebben zich al jaren voor laten liegen door een falend en rampzalig beleid, de gemiddelde redneck is nog te dom om z'n koe te melken.

Jajaja daar hebben we het toen ook al over gehad als je even terugkijkt. Feit blijft gewoon dat Obama zo'n typisch zondagskindje is bij wie alles tot nu toe alleen maar voor de wind is gegaan. Net als Bos (die deze verkiezingen voor het eerst van z'n leven op z'n bek is gegaan), en daar komt die vergelijking dus vandaan.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:18:23 #265
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46268403
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:12 schreef Monidique het volgende:

[..]

Daarom was het ook een respectabele man, schijnt. Maartena zegt het hier ook in dit topic. Maar de afgelopen paar jaren is het een beetje een pro-Bush, pro-oorlog, pro-fundamentalistische flip-flopper geworden, als ik het allemaal een beetje goed heb bijgehouden, en voor velen is hij een beetje door de mand gevallen.
Ik moet zeggen dat ik hem ook niet zo gevolgd heb. Als je z'n verhaal leest kun je niet anders dan onder de indruk zijn. Een beetje net zo'n verhaal als het boek 'Montijn', maar dan nog erger.

Maar dat wil nog niet zeggen dat je zo'n persoon in het Witte Huis wilt hebben. Ik kan me voorstellen dat hij door al z'n belevenissen erg religieus en bikkelhard is geworden. Misschien wel te religieus en te hard.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:18:43 #266
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46268416
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:01 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]

OB-AMA-ZING!
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:22:10 #267
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46268609
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:04 schreef SCH het volgende:
Wanneer ga jij je kandidatuur bekend maken popolon?

"The Dutch Demon"
Een Amerikaans presidentskandidaat moet in de Verenigde Staten zijn geboren, minimaal 37 zijn, en minstens 14 jaren vanaf zijn volwassenheid (18+ dus) in de VS hebben gewoond.

Helaas, maar popolon en ik komen niet in aanmerking

En ook al zouden ze de regel dat je in de VS moet zijn geboren opheffen, dan nog duurt het nog 9 jaar (voor mij) voordat ik kandidaat mag zijn.... niet op leeftijd trouwens, maar dan woon ik pas 14 jaar in de VS
-
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:22:59 #268
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46268640
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:12 schreef PJORourke het volgende:
Waarom? Ambitie, gladde praatjes, gelijk hoog inzetten, maar verder niet veel om het lijf. Dat hebben ze gemeen met Bos.
Die definitie geldt trouwens ook voor Wilders.
-
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:23:02 #269
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_46268644
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:15 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jajaja daar hebben we het toen ook al over gehad als je even terugkijkt. Feit blijft gewoon dat Obama zo'n typisch zondagskindje is bij wie alles tot nu toe alleen maar voor de wind is gegaan. Net als Bos (die deze verkiezingen voor het eerst van z'n leven op z'n bek is gegaan), en daar komt die vergelijking dus vandaan.
Je weet wel héél erg weinig van zijn geschiedenis zeg. Tjongejonge.

Bij Obama is alles voor de wind gegaan. Lees je eens in voordat je met dat soort holle rethoriek komt.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:26:59 #270
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46268815
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:22 schreef maartena het volgende:
Die definitie geldt trouwens ook voor Wilders.
Oh ja? Heeft Wilders zich ooit gepresenteerd als kandidaat-premier?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:32:35 #271
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46269072
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:23 schreef popolon het volgende:

[..]

Je weet wel héél erg weinig van zijn geschiedenis zeg. Tjongejonge.

Bij Obama is alles voor de wind gegaan. Lees je eens in voordat je met dat soort holle rethoriek komt.
Ik heb me ingelezen. En nu?

Vergeleken met al die andere kandidaten is Obama gewoon een kruising tussen Wouter Bos en een chocoladereep.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:34:39 #272
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_46269167
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:32 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Vergeleken met al die andere kandidaten is Obama gewoon een kruising tussen Wouter Bos en een chocoladereep.
Nee dat heb je niet, anders zou je niet zeggen dat het hem altijd voor de wind is gegaan. Je komt gewoon met een paar nietszeggende flauwe vergelijkingen.

Maar goed, praten tegen een muur heeft nog meer zin.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:42:05 #273
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46269523
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef popolon het volgende:

[..]

Nee dat heb je niet, anders zou je niet zeggen dat het hem altijd voor de wind is gegaan. Je komt gewoon met een paar nietszeggende flauwe vergelijkingen.
Nou, vertel even dan waar het hem niet voor de wind is gegaan. Heeft hij ook vijf-en-een-half jaar in Vietnam in een POW-kamp gezeten? Kanker-patient?

Nee dit is gewoon een van nature al charmant jongetje dat braaf met z'n mammie de halve wereld over is gereisd. En dat daarna braaf een paar studies met veel succes heeft afgerond, net als Woutertje Bos. Ohja, hij heeft ook nog braaf wat vrijwilligerswerk gedaan met arme mensen, want dat stond ook zo goed op z'n CV. En z'n pappie is overleden, da's wel heel erg.
pi_46269593
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:32 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Die laatste opmerking getuigt van een groot gevoel voor slap populisme. wat een zielige opmerking zeg.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:47:28 #275
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_46269790
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:43 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Die laatste opmerking getuigt van een groot gevoel voor slap populisme. wat een zielige opmerking zeg.
't Is zo bekrompen, ik ga er maar niet verder op in. Hij weet niet waar 'ie het over heeft maar goed, ik had ook beter moeten weten natuurlijk.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:48:04 #276
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46269822
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:43 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Waarom? Leg eens uit, want ik zie het niet. Probeer vooral ook zelf eens verder te kijken dan je eigen bekrompenheid, wellicht kom je dan wat verrasssends tegen.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:49:03 #277
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46269863
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef popolon het volgende:
't Is zo bekrompen, ik ga er maar niet verder op in. Hij weet niet waar 'ie het over heeft maar goed, ik had ook beter moeten weten natuurlijk.
Wat is het verschil tussen Bos en Obama dan, behalve huidskleur?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:49:17 #278
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46269881
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op antwoord op deze post. Nou vertel eens, wat heeft onze Barack in z'n leven allemaal voor verschrikkelijke dingen meegemaakt.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:54:28 #279
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_46270138
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op antwoord op deze post. Nou vertel eens, wat heeft onze Barack in z'n leven allemaal voor verschrikkelijke dingen meegemaakt.
Dat toontje van jouw posts alleen al. En dan heb je ook nog die vazal PJO die er in de rebound nog even achteraan komt. We hebben hier dus Batman en Robin op sokken. Alleen maar lullen en vergelijken met Bos. How sad.

't Is zeker niet druk op je eigen forum of wel?
pi_46270149
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:48 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Waarom? Leg eens uit, want ik zie het niet. Probeer vooral ook zelf eens verder te kijken dan je eigen bekrompenheid, wellicht kom je dan wat verrasssends tegen.
Om iemand een mix van oa chocola te omschrijven vind ik wel getuigen van bekrompenheid. Dat soort opmerkingen worden al vanaf de jaren 50 gegeven en getuigt niet echt van openheid en ruimdenken. Ik vind alles best, een lesbische negerin als president. dat zou wat zijn.
Ik vind het gezeur over hem en Bos een beetje apatisch overkomen. Gelijk wodt die mijn in die hoek geduwd, dan vraag ik me af wie er bekrompen is.
maar goed, het is dan ook lekker makkelijk om iemand een draaier en gladjakker te noemen.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_46270150
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:48 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Om iemand een mix van oa chocola te omschrijven vind ik wel getuigen van bekrompenheid. Dat soort opmerkingen worden al vanaf de jaren 50 gegeven en getuigt niet echt van openheid en ruimdenken. Ik vind alles best, een lesbische negerin als president. dat zou wat zijn.
Ik vind het gezeur over hem en Bos een beetje apatisch overkomen. Gelijk wodt die mijn in die hoek geduwd, dan vraag ik me af wie er bekrompen is.
maar goed, het is dan ook lekker makkelijk om iemand een draaier en gladjakker te noemen.
And that is the news.''
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:55:24 #282
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46270192
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:58:25 #283
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46270366
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:54 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Oh ik snap hem geloof ik al. Jij ziet een soort van racistisch statement in die reep chocola.

Mijn god, natuurlijk, dit soort mensen heb je ook nog op dit forum. Ik was het bijna vergeten.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:59:08 #284
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46270416
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:54 schreef popolon het volgende:
Dat toontje van jouw posts alleen al. En dan heb je ook nog die vazal PJO die er in de rebound nog even achteraan komt. We hebben hier dus Batman en Robin op sokken. Alleen maar lullen en vergelijken met Bos. How sad.

't Is zeker niet druk op je eigen forum of wel?
Je hebt nog geen moment kunnen uitleggen wat er zo bijzondre is aan die Obama, dan de zoveelste gladde, ambitieuze, relatief jonge politicus die hoog van de toren blaast.
pi_46270492
Waar slaat die chocoladereep eigenlijk op dan? Kijk, ik weet ook wel, jij ook, de rest neem ik aan vast ook wel, dat je het er gewoon bij hebt gezet om mensen uit te kunnen lokken, zodat ze racisme beginnen te roepen. Zwart, "chocoladereep", 1 + 1. Het effect kun je raden. Maar goed, heeft niets te maken met zijn kleur, waarmee dan?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:00:40 #286
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_46270495
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Oh ik snap hem geloof ik al. Jij ziet een soort van racistisch statement in die reep chocola.

Mijn god, natuurlijk, dit soort mensen heb je ook nog op dit forum. Ik was het bijna vergeten.
Tja, op dat outcast forum van jullie is iederen het met elkaar eens.

Maar goed, je kunt wachten tot je een ons weegt. Lees je eerst maar eens in ipv te ridiculiseren. Je toon nodigt niet echt uit om er een beetje leuk over te discussieren.
pi_46270662
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

ik wist precies dat dit het antwoord zou zijn. Niet inhoudelijk reageren. 1 element eruit pakken, en dat dan belachelijklo maken. De tactiek als er inhoudelijke onderbowuing wordt gevraagd over kansoloze stellingen.
Nee, ik zie het niet als racistisch ofzo, maar goed jouw wereldbeeld is blijkbaar heel simpel. Mensen die daarop reageren zien het gelijk als racisme. Wie is er nu bekrompen?
echt, je wordt een beetje lachwekkend salecht zo. veral een grote bek over en een toon aanslaan als de meneer die weet hoe mensen denken en hoe het zit.
And that is the news.''
pi_46270786
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef Monidique het volgende:
Waar slaat die chocoladereep eigenlijk op dan? Kijk, ik weet ook wel, jij ook, de rest neem ik aan vast ook wel, dat je het er gewoon bij hebt gezet om mensen uit te kunnen lokken, zodat ze racisme beginnen te roepen. Zwart, "chocoladereep", 1 + 1. Het effect kun je raden. Maar goed, heeft niets te maken met zijn kleur, waarmee dan?
joh, het klonk toch lekker. Ligt lekker in de mond. Beetje borrelpraat, maar goed. die mensen heb je hier ook..... Ik reageerde er op, maar niet uit racistisch oogpunt. Veel mensen dachten vroeger zo, ook in Nl, en die gedachtes kwamen niet uit racischte achtergronden, maar goed. Dat weet hij toch niet. Hij heeft weer kunnen scoren.

nu nog de inhoud achter de choclade reep.
And that is the news.''
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:07:27 #289
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46270800
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef Monidique het volgende:
Het gaat om het hele plaatje. Heb je zelf weleens een chocoladereep gegeten? Weet je hoe lekker, hoe verleidelijk dat is voor heel veel mensen? Weet je wat voor een aantrekkingskracht chocola heeft op vrouwen? Die Obama is ook net een chocoladereep. Gewoon een ongelofelijke charmeur, maar verder heeft 'ie relatief weinig om het lijf. Smelt op de tong enzo. Lekker bekkie met mooie praatjes, maar je wordt er uiteindelijk alleen maar dikker van.

Dat van die bruine kleur komt natuurlijk mooi uit, maar slaat in feite nergens op aangezien je ook witte chocola hebt.
pi_46270936
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:07 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het gaat om het hele plaatje. Heb je zelf weleens een chocoladereep gegeten? Weet je hoe lekker, hoe verleidelijk dat is voor heel veel mensen? Weet je wat voor een aantrekkingskracht chocola heeft op vrouwen? Die Obama is ook net een chocoladereep. Gewoon een ongelofelijke charmeur, maar verder heeft 'ie relatief weinig om het lijf. Lekker bekkie met mooie praatjes, maar je wordt er uiteindelijk alleen maar dikker van.

Dat van die bruine kleur komt natuurlijk mooi uit, maar slaat in feite nergens op aangezien je ook witte chocola hebt.
Puhlease... Ik dacht dat ik misschien een of andere reclame had gemist, of dat het misschien iets 'van voor mijn tijd' zou zijn, maar je vergelijkt Obama met een chocoladereep, die toevallig vaak zwart zijn, omdat een chocoladereep ook zo lekker is, maar weinig om het lijf. Je had 'm eigenlijk net zo goed kunnen vergelijken met tijgernootjes dus, maar op dat moment dacht je net even aan chocolade. Nice try, maar zoals ik zei: kennelijk gewoon om mensen uit te lokken.

Wat gelukt is, .
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:11:37 #291
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46271002
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef popolon het volgende:
Tja, op dat outcast forum van jullie is iederen het met elkaar eens.

Maar goed, je kunt wachten tot je een ons weegt. Lees je eerst maar eens in ipv te ridiculiseren. Je toon nodigt niet echt uit om er een beetje leuk over te discussieren.
Allemaal heel erg leuk die sneue uithalen, maar je hebt je punt nog niet duidelijk gemaakt.
pi_46271087
Hij is meer Duo Penotti.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:14:00 #293
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46271129
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:42 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nou, vertel even dan waar het hem niet voor de wind is gegaan. Heeft hij ook vijf-en-een-half jaar in Vietnam in een POW-kamp gezeten? Kanker-patient?

Nee dit is gewoon een van nature al charmant jongetje dat braaf met z'n mammie de halve wereld over is gereisd. En dat daarna braaf een paar studies met veel succes heeft afgerond, net als Woutertje Bos. Ohja, hij heeft ook nog braaf wat vrijwilligerswerk gedaan met arme mensen, want dat stond ook zo goed op z'n CV. En z'n pappie is overleden, da's wel heel erg.
We wachten nog steeds op antwoord.
pi_46271132
quote:
Ik had beter van jou verwacht, Popolon. Maar je drukt hier precies uit hoe de Oost- en Westkust van de VS over the Heartland denken. Ik moet de eerste Democraat nog tegen komen die daar anders over denkt. En alleen zo'n Democraat kan de verkiezingen winnen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:16:21 #295
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46271233
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef Monidique het volgende:
Hij is meer Duo Penotti.
ja dat kan ook. Maar dat spreekt wat minder tot de verbeelding denk ik. Bovendien krijg je al Duo-Penotti als je Wouter Bos met een chocoladereep kruist.
pi_46271275
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:16 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

ja dat kan ook. Maar dat spreekt wat minder tot de verbeelding denk ik. Bovendien krijg je al Duo-Penotti als je Wouter Bos met een chocoladereep kruist.
je probeert spastisch je chocolade uitleg instand te houden?
And that is the news.''
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:18:15 #297
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46271329
Eerder Duo Draaikont.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:18:57 #298
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46271360
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:10 schreef Monidique het volgende:

[..]

Puhlease... Ik dacht dat ik misschien een of andere reclame had gemist, of dat het misschien iets 'van voor mijn tijd' zou zijn, maar je vergelijkt Obama met een chocoladereep, die toevallig vaak zwart zijn, omdat een chocoladereep ook zo lekker is, maar weinig om het lijf. Je had 'm eigenlijk net zo goed kunnen vergelijken met tijgernootjes dus, maar op dat moment dacht je net even aan chocolade. Nice try, maar zoals ik zei: kennelijk gewoon om mensen uit te lokken.

Wat gelukt is, .
Al met al een prima vergelijking dus, niets racistisch aan. Tenzij je het simpele constateren van iemands huidskleur al als racistisch wilt benoemen, in welk geval je natuurlijk eigenlijk maar een zielig figuur bent. (nee, dat laatste is niet aan jou gericht, Monidique)
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:19:36 #299
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_46271392
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:14 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik had beter van jou verwacht, Popolon. Maar je drukt hier precies uit hoe de Oost- en Westkust van de VS over the Heartland denken. Ik moet de eerste Democraat nog tegen komen die daar anders over denkt. En alleen zo'n Democraat kan de verkiezingen winnen.
Ik verwacht van jou al maanden beter.

Maar ok: De vergelijking met Bos: Het vertellen van leuke verhaaltjes, mensen opzadelen met beloftes die je niet waar kunt maken, het voorliegen etc. daar krijg ik de neiging bij eerder aan de huidige president en zijn beleid te denken dan aan welke kandidaat dan ook. Daar doelde ik eigenlijk op.

Maar goed, Obama is al berecht door sommige gasten die maar wat lopen te kakelen, en alleen maar om te klooien. Met jou kan ik tenminste nog praten. Met die andere jokers valt geen land te bezeilen.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:20:01 #300
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46271407
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

je probeert spastisch je chocolade uitleg instand te houden?
Jij probeert spastisch je racisme-uitleg in stand te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')