en terechtquote:Op donderdag 9 november 2006 22:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje bang voor je, zo in het blauw![]()
haha lol lees je eigen post nog is terug en vervang cq voor b.v. FB dan lees je er heel wat anders van nu ik t terug lees wetende dat je gewoon casu quo cq dan wel bedoeldquote:Op donderdag 9 november 2006 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee..dat zeggen ze altijd wanneer je kunt kiezen uit 2 of zo ...pff niet te moeilijk allemaal ...de ware neerlandicussen zijn al naar bed hoor.![]()
ej tl lees je gewoon over me heenquote:
slik je ook?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef puntoortje het volgende:
* oortjes strooit hier en daar nog wat TLC
quote:
heh ineens geen zin meer in choco?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
is dat nou netjes om te vragen??
euh.. vast welquote:Op donderdag 9 november 2006 22:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
ej tl lees je gewoon over me heen![]()
ben je bereid nog op mn post te reageren?![]()
Luister pik, jij komt net van het blauw af, dus wat mij betreft begin je op nul!quote:
Nee, ik zou mezelf ophangen als ik zo heettequote:
Het is een groot complot, wat ik je bromquote:Op donderdag 9 november 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ut zal toch niet weer een vaya con nonsensafscheid zijn geweest...
![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik zou mezelf ophangen als ik zo heette![]()
Ik zei gewoon even vriendelijk gedag. Oh, en ik zwaaide erbij, want dat mag hier.
Ik zie die Petraa helemaal niet, dus ik beledig niemand.quote:
KOEIEN!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 23:31 schreef PC eend het volgende:
Peeeeeeeetraaaaaaaaaaa
ik ben er al ...heb me visite de deur uitgeschoptquote:Op donderdag 9 november 2006 23:29 schreef Inodder het volgende:
wat is t toch waar zit iedereen ga zo maar naar bedje toe als t zo rustig blijft![]()
... je hebt een rode neusquote:
Die dochter was te jongquote:Op donderdag 9 november 2006 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie die Petraa helemaal niet, dus ik beledig niemand.
Heette de dochter van Pipo niet PetraIk vind het gewoon een stomme naam. Erica, ook zoiets.
"Pipo, koeien!!!!!!" Dat riep de Dikke Deur altijdquote:
Kan ik me niet herinneren, wie was datquote:Op donderdag 9 november 2006 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die dochter was te jong...ik was altijd verliefd op Plom.
![]()
ja ik heb het koudquote:
..je komt net uit je werk zekerquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren, wie was dat
yepquote:Op donderdag 9 november 2006 23:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..je komt net uit je werk zeker![]()
EHHHH ik heet petra, moet ik me nu ophangen ?????quote:Op donderdag 9 november 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik zou mezelf ophangen als ik zo heette![]()
Ik zei gewoon even vriendelijk gedag. Oh, en ik zwaaide erbij, want dat mag hier.
daan heeft het al weken over pipo de clown en mama loe... hoe hij erbij komt ik heb geen idee ... maar het was gewelig om te zienquote:Op donderdag 9 november 2006 23:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die rooie...met dat korte rokkie..![]()
![]()
Hoezo, wil je mini mini meeten?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Pipo, koeien!!!!!!" Dat riep de Dikke Deur altijd![]()
Ken uw klassiekers![]()
Hoe oud ben jij dan? Bij benadering. Je mag er best vijf jaar afliegen ofzo![]()
Jaaaa ik weet het weer!quote:Op donderdag 9 november 2006 23:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die rooie...met dat korte rokkie..![]()
![]()
en dat met die wijnquote:
Maak je geen zorgen...zo lang hij het nog over Mamaloe heeft is het onschuldigquote:Op donderdag 9 november 2006 23:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daan heeft het al weken over pipo de clown en mama loe... hoe hij erbij komt ik heb geen idee ... maar het was gewelig om te zien![]()
Hallo Petraa. Sorry dat ik je naam heb beledigdquote:Op donderdag 9 november 2006 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooortjeeeeeeeeeeeee![]()
Ken uw klassiekersquote:Op donderdag 9 november 2006 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren, wie was dat
Neuuhhh joh ik heet geen Tijnquote:Op donderdag 9 november 2006 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hallo Petraa. Sorry dat ik je naam heb beledigd![]()
Je mag best zeggen dat je 'Wickedangel' echt héél erg stom vindt![]()
Ik wil niet eens macro-meetenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo, wil je mini mini meeten?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kon pipo en ook mamaloe en klukkluk
Maar ben ook wel wat kwijt
...huhquote:Op donderdag 9 november 2006 23:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen...zo lang hij het nog over Mamaloe heeft is het onschuldig
| Forum Opties | |
|---|---|