Bij jou? De ruime meerderheid!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo bedoelde hij het niet!Toch Jappie?
![]()
![]()
De vraag was welke kwartjes pas na jaren zijn gevallen!
Demins is een beetje ondeugend he?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo bedoelde hij het niet!Toch Jappie?
![]()
![]()
De vraag was welke kwartjes pas na jaren zijn gevallen!
En dat is flink balen, nu die dingen niets meer waard zijn.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Demins is een beetje ondeugend he?![]()
![]()
Demins is een beetje vergeetachtig.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Demins is een beetje ondeugend he?![]()
![]()
Je hoeft Talitha echt niets uit te leggen als het op egootje aan komt hoor....daar weet zij alles van.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:11 schreef demins het volgende:
[..]
Maar dat is geen antwoord op haar vraag! Ik zeg het maar even want ze is zo vasthoudend als een valse terrier als het op antwoorden aankomt!
Dat vult de loods die ik daarvoor heb laten aanleggen!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins is een beetje vergeetachtig.Zou hij z'n eigen 'ego' nog wel kunnen vinden?
![]()
Het kwartje is volgens mij nog niet gevallen?!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:24 schreef demins het volgende:
[..]
Dat vult de loods die ik daarvoor heb laten aanleggen!![]()
Dat kan nog járen duren!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het kwartje is volgens mij nog niet gevallen?!![]()
je vriend is al weg hoor... weekiequote:Op donderdag 9 november 2006 21:36 schreef demins het volgende:
W I L I E D E R E E N D E U I T G E R E I K T E S J A A L T J E S T E R U G G E V E N S V P!
Mad Luciano for Mod!
Mad Luciano for Mod!
Mad Luciano for Mod!
![]()
Hoi vriendje!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:42 schreef versabommie het volgende:
Hallo, vriendjes en vriendinnetjes!
hoi bommie ... wil je ook een beetje TLC ?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:42 schreef versabommie het volgende:
Bommelsquote:Op donderdag 9 november 2006 21:42 schreef versabommie het volgende:
TLC? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 9 november 2006 21:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hoi bommie ... wil je ook een beetje TLC ?
2quote:Op donderdag 9 november 2006 19:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga met de trein, tenzij Inodder een auto tot zijn beschikking heeft
de vraag is of ze dat wel sliktquote:Op donderdag 9 november 2006 21:51 schreef demins het volgende:
Kan ik euh..., dat TLC, euh..., ook gewoon..., euh, zeg maar, spuiten?![]()
Hoi Inodderquote:Op donderdag 9 november 2006 21:56 schreef Inodder het volgende:
ow vergeet ik hier gewoon te![]()
hallo mensjesn zoals jullie al gezien hadden ben ik er weer
[FBmodus]
Klodder behoort nu officieel toe aan de groep zuigende zeikers!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:58 schreef Jappie het volgende:
Inodder........je hebt het nu echt voor elkaar hoor........zowel Demins als Gert zijn trots op je.![]()
Geen idee ....Ik weet niet meer wat wat is op dat hele kutforum!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef Talitha het volgende:
Is deze SC ook nog in gebruik of moet ik in die andere zijn?![]()
Mij ken je toch nog wel? De wolf in schaapskledij.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee ....Ik weet niet meer wat wat is op dat hele kutforum!![]()
Ja, als users te lang met jou praten lopen ze weg van het forum!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mij ken je toch nog wel? De wolf in schaapskledij.
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, als users te lang met jou praten lopen ze weg van het forum!
Jappieeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:27 schreef Jappie het volgende:
Staan jullie nou nog steeds naar elkaar te zwaaien?![]()
check me sig Demins!quote:
he wat waarquote:Op donderdag 9 november 2006 21:58 schreef Jappie het volgende:
Inodder........je hebt het nu echt voor elkaar hoor........zowel Demins als Gert zijn trots op je.![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klodder behoort nu officieel toe aan de groep zuigende zeikers!
doe het dan ook niet!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
![]()
dat was dus juist niet de bedoeling![]()
wat is cqquote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten...je zat zeker weer al die zooi bij cq na te lezen he ?![]()
gij hierquote:
Ik ben nog steeds een beetje bang voor je, zo in het blauwquote:
Trustuh Tallyquote:Op donderdag 9 november 2006 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Computerstoring.
Ik ga me weer eens uit de voeten maken.
Welkom Newbie!quote:
Geen idee..dat zeggen ze altijd wanneer je kunt kiezen uit 2 of zo ...pff niet te moeilijk allemaal ...de ware neerlandicussen zijn al naar bed hoor.quote:
zegt userid 130125quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |