Hier op fok kun je nog smileys erbij zetten, bij een telefoonverbinding kun je niet zien hoe iemand 'kijkt'quote:Op donderdag 9 november 2006 14:42 schreef Ashavan het volgende:
Vind het ook onpersoonlijk. Maar wel vreemd dat we dan wel op een forum en/of instant messengers en chatrooms actief zijn.
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:43 schreef Ashavan het volgende:
Lol tegelijker tijd. Laten we deze maar gebruiken
Net zoals die reactie van me vader bij die foto van die rommelkeukenquote:Op donderdag 9 november 2006 14:45 schreef Mirage het volgende:
die ga ik onthouden !!
Voor iedere keer dat een familielid zeurt dat ik mijn foon niet opneem/niet bij me heb etc etc....
" als je echt iemand bent, ben je onbereikbaar !"![]()
genniaal
.quote:Ik wist niet dat showen van keukens een hot item was. Het uitzicht ziet er geweldig uit. Van de keuken wordt duidelijk gebruik gemaakt en dat maakt het wel gezelliger. Sommige keukens zien er uit alsof ze in een showroom staan. Ze staan alleen maar mooi te zijn.
Hallo!!!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:43 schreef senesta het volgende:
hallo allemaal.
Misschien dat daar die hekel vandaan komtquote:Op donderdag 9 november 2006 15:43 schreef Metro2005 het volgende:
toch ironisch dat ik een hekel aan bellen heb en als werk op de helpdesk zit
Neuh, altijd al gehad. Vroeger durfde ik zelfs niemand te bellenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Misschien dat daar die hekel vandaan komt
Ja prima hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hallo!!!!!
Alles okey dokey?
Ooh dat had ik ook!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Neuh, altijd al gehad. Vroeger durfde ik zelfs niemand te bellenvond ik echt eng omdat ik dan niet kon zien hoe mensen reageerden enzo.
Bij mij ook ja. Wel vervelend. Vroeger was het wel extreem hoor, ik ging liever bij iemand langs dan dat ik beldequote:Op donderdag 9 november 2006 15:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ooh dat had ik ook!
Heb ik zelfs nog steeds wel een beetje, blijft een beetje drempel of zo.
Ha ha ha ja ik ook, leverde ook best wel eens vervelende situatie's op.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bij mij ook ja. Wel vervelend. Vroeger was het wel extreem hoor, ik ging liever bij iemand langs dan dat ik belde![]()
Telefoon-angst heb ik ook altijd gehad, nu is het zo dat ik een hekel heb aan bellen. Niet altijd maar ik bel niet graag 10 minuten lang. Een gesprek van 30 seconde kan ik hebben maar niet langer.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Neuh, altijd al gehad. Vroeger durfde ik zelfs niemand te bellenvond ik echt eng omdat ik dan niet kon zien hoe mensen reageerden enzo.
Sterkte met je hart-ritme stoornis. En inderdaad ook de vraag hoe je eraan komt.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja prima hoor.
Ik zie met verbazing alle consternatie die Mirage en Oversight hebben gecreeerd.
Lekker bekrompen reactie's zeg.
Verder heb ik sinds gisteren een kastje bij me om hartritmestoornissen te registeren, ik word gek van dat ding, bij alles wat ik doe hangt dat stomme kastje in de weg![]()
Maar ja, het is voor een goed doel![]()
Hartritmestoornis. Hoe kom je daar dan aan?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja prima hoor.
Ik zie met verbazing alle consternatie die Mirage en Oversight hebben gecreeerd.
Lekker bekrompen reactie's zeg.
Verder heb ik sinds gisteren een kastje bij me om hartritmestoornissen te registeren, ik word gek van dat ding, bij alles wat ik doe hangt dat stomme kastje in de weg![]()
Maar ja, het is voor een goed doel![]()
Geen idee, toen joey bijna een jaar was heb ik een soort aanval gehad waarbij mijn hart op hol sloeg terwijl ik gewoon ik niets deed, de dokter is toen geweest en gaf een tabletje om dat te stoppen en de volgende dag heb ik een hartfilpje laten maken, daar was niets bijzonders op te zien.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hartritmestoornis. Hoe kom je daar dan aan?
ah eng lijkt me dat zegquote:Op donderdag 9 november 2006 16:24 schreef senesta het volgende:
Soms slaat hij heel snel en hard inderdaad, en soms slaat hij over.
Boem...boem...boem...boem.boem......BOEM...boem...boem, nou ja zoiets
Dun-dun dun dun tedun dun tendun..quote:Op donderdag 9 november 2006 17:18 schreef sararaats het volgende:
dunun-dun, dunun-dun, dunun-dundun, d-dunun-dun
beetje zangerig en beetje het zotteke vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor werk en zakelijke telefoontjes vind ik het echt vreeeeelijk. Moet altijd een drempel over. En dat terwijl ik een keurige telefoonstem heb en het ook echt deel van mijn werk is.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ooh dat had ik ook!
Heb ik zelfs nog steeds wel een beetje, blijft een beetje drempel of zo.
ja... wat een geklepzeik, he.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Sterkte met je hart-ritme stoornis. En inderdaad ook de vraag hoe je eraan komt.
Wat hebben Mirage en Oversight dan gedaan hier![]()
Ik heb niets meegekregen daarvan namelijk. Die ene foto van Mirage?
Goedemorgen, heb je een beetje langer kunnen slapen dan 5 uur vanochtend?quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Goedemorgen, heb je een beetje langer kunnen slapen dan 5 uur vanochtend?
Ik zal eens zoeken op internetquote:Op donderdag 9 november 2006 21:13 schreef Ashavan het volgende:
Hey Dromenvanger. Hier is een band die je wellicht wat zal vinden. All Shall Perish
Coole kinderen zitten daartussen.quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:34 schreef Mirage het volgende:
kinderen.......![]()
nou vraag ik je !
![]()
Ik dacht.. laat ik eens wat anders maken tussen de middag.
Schaaltje hefstvla
bordje met stukjes appel en banaan (met heeeeeel klein beetje fijne suiker erover gestrooid)
blokje kaas erbij
kinderen heerlijk smikkelen en smullen.
Ik zit voldaan te kijken naar hoe ze ervan genieten.
is het op.... zeg ik even laten " huppa, schoentjes weer aan.. het is tijd voor school en als je nu gaat kan je lekker met papa mee want die gaat nu ook weg"
staat hij me appelig aan te kijken
" maar mama ! ik heb nog helemaal geen boterham gehad !"
![]()
Heb je met nieuw-jaar ook vakantie?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:04 schreef Ashavan het volgende:
Nog 90minuten en dan 2 weekjes vrij
Heb ik eindelijk tijd om de backlog aan boeken weg te werken.
Oh oh, is hij stuk of heb jij geen was voor hem?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Mijn wasmachine is helemaal van slag![]()
Ik heb vandaag, voor het eerst in 24 jaar, moeten zeggen: "Nee, je hoeft vandaag niet te draaien"![]()
Netjes!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:40 schreef Ashavan het volgende:
Nu je het over wasmachines heb...
Vanochtend heb ik die koopakte ondertekened. Alle aanpassingen die ik wilde zijn doorgevoerd. Alles kloptte maar de lijst met alles dat overgenomen werd was niet compleet in mijn concept versie. Het is mijn adviseur die zei dat hij onderhandeld had voor meer. Dus nu krijg ik vaatwasser, fornuis, wasmachine e.d. er ook bij en dat scheelt weer bij de aanschaf van spulletjes
Vanavond de hypotheek verder afronden en een taxateurs rapportage regelen en klaar.
Geen wasquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh oh, is hij stuk of heb jij geen was voor hem?
Okeyquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:31 schreef Ashavan het volgende:
Met kerst en oud en nieuw heb ik de dagen die het bedrijf als vrij geeft. Heb geen behoefte om dan dagen vrij te nemen. Er is dan toch bijna niemand op het werk dus kan ik daar me werk doen op me gemak en de rest van de dag doen wat ik zelf wil. Neem dan een goed boek mee ofzo en wat 'muziek cd's die je kan afluisteren.
Als ik voor die dagen geen vrij zou krijgen van het bedrijf zou ik ze zelf niet nemen ook. Het zijn christelijke feesten en ik ben geen christen.
Half werk is inderdaad geen werk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:05 schreef Ashavan het volgende:
Je doet alles of niets
Dat halve werk en mixen zonder te weten wat je mixt schiet niet op
zijn de winkels dan open?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:12 schreef Ashavan het volgende:
St Maarten en Halloween zijn feesten die niet echt aanslaan in Nederland. Ze worden op een paar plekjes in Nederland gevierd. Het merendeel niet volgens mij. Vind het zelf ook idiote feesten.
Buck dich!!! Befehle ich dirquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:25 schreef Mirage het volgende:
hebben jullie die random acts of kindness al gespot ?
Ontzettend leuke actie in ludiek experimenten forum.
even inlezen in het verdeeltopic bovenaan is wel vereist.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:33 schreef displission het volgende:
ohw ff afkoelen zeg..zal ik de trommel met speeltjes dan maar tevoorschijn halen?
Ha ha ha, nou het zou kunnen, toch?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:26 schreef displission het volgende:
uhm impliceer je hieruit dat ik de foto's heb gezien?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage, ik vroeg me net even af hoe die foto gemaakt is
Zei Oversight "bukken" en toen deed jij bukken?????
Of hoe is die foto tot stand gekomen
Zei hij bukken en toen was het bukken????
Ik wil nu weten hoe die foto tot stand is gekomen
Ging jij spontaan zitten in die houding of kreeg je opdracht daartoe?
Of ben ik nu te brutaal
Is niet mijn bedoeling
en weeeer spam je iedereen (quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:44 schreef Mirage het volgende:
ow, en ik heb niet voor niets een drol gepost !
Dat is opzettelijk om de boel nog wat verder op te stoken
kom zeg.. wat dachten ze dat ik zou doen.... huilend OS smeken zijn post te deleten en mij nooit meer online laten zien " omdat er wat hypocrietjes volledig uit hun dak gaan over 1 fotootjes dat nota bene op de daarvoor bestemde plaats gepost is door OS " ?? Of dat ik een ban zou krijgen ??
IKIk heb er niets mee te maken. Behalve dan dat ik de grootste lol heb
THINK AGAIN
Volgens mij begrijp ik je niet helemaal meerquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:36 schreef displission het volgende:
welke van de twee reacties? die van mij of van jou?>>Senesta..
He je bent niet blauw meerquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:44 schreef Oversight het volgende:
wijvenpraat...
BARRA!!!!!
BEn je online?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:58 schreef sararaats het volgende:
as ek lastig weur, sloa me dan mor
wie da kan leze is ne krak
* sararaats is een stuk schijt met haar
ben ik te grof?quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:11 schreef sararaats het volgende:
ik had even een gekke bui
Ja dat zie ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:11 schreef sararaats het volgende:
ik had even een gekke bui
Is nie ikke...isse zoessiequote:Op vrijdag 10 november 2006 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en weeeer spam je iedereen (herkende) behalve jezelf
stilletjesquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja dat zie ik![]()
Je gaat als een wervelwindje door het forum.
Hoe gaat het met je oma?
Lastig geweest??/quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
stilletjes
ze is 1 dag heel lastig geweest
ze is niet gewoon om te wachten. ze was nog nooit in een ziekenhuis geweest.quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lastig geweest??/
Dat zeggen we hier als bijvoorbeeld kindjes de hele dag niet willen luisteren enzo....Bedoel je dat ook??
Dat zeg ik...... alles spamde behalve jezelf. Herkende dusquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zeg ik...... alles spamde behalve jezelf. Herkende dus
beetje uit balans ja.... kun je wel zeggen. En dan duurt de dag ook lang. Klopt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Voor 6 uur opstaan op een vrije dag
Ik ben blij dat ik eindelijk weer kan uitslapen. De dag duurt zo lang als je voor 0600 opstaat. Of heb je daar geen problemen mee?
Beetje uit balans zo te horen ben je?
Gewoon even lekker op de bank liggen is dan het bestequote:Op zaterdag 11 november 2006 12:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
beetje uit balans ja.... kun je wel zeggen. En dan duurt de dag ook lang. Klopt.
Zal straks ergens wel weer letterlijk omvallen van de slaap en op de bank gaan liggen.
En wanneer is de volgende afspraak met de psychiater?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben alweer wakker
Even frisse douche genomen. Maar ik zit vast. Alsof alles kapot is![]()
Niet verder komen dus. Alsof het stop is gezet. Maar dat duurt meestal niet lang. Paar dagen de trage rit uitzitten en dan weer verder.
Je bent een slaaf van het systeem!!1!!!!!11quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:58 schreef Agorias het volgende:
[..]
En wanneer is de volgende afspraak met de psychiater?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:58 schreef Agorias het volgende:
[..]
Je bent een slaaf van het systeem!!1!!!!!11
Groetjes,
Dromenvanger.
iets met haar urinequote:Op zaterdag 11 november 2006 20:29 schreef senesta het volgende:
Oke dank je wel.
Ik hoop dat het snel beter gaat met haar, weten ze al wat haar precies mankeert?
Was je moeder de enige die voor haar zorgde dan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
iets met haar urine
maar eigenlijk hebben we haar naar het ziekenhuis gebracht omdat m'n moeder de verzorging niet meer aankon
nee hoor, de kinderen van m'n grootmoeder zorgden voor haar maar m'n nonkel woont in Parijs en komt niet vaakquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Was je moeder de enige die voor haar zorgde dan?
Lijkt me best zwaar.
Wat gaan ze nu doen dan, gaat ze naar een verzorgingstehuis o.i.d?
Ah oke, en ze heeft daar zelf geen moeite mee?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee hoor, de kinderen van m'n grootmoeder zorgden voor haar maar m'n nonkel woont in Parijs en komt niet vaak
mijn moeder en haar tweelingzus zorgden voor haar
eerst gaat ze revalideren en daarna naar een rusthuis
ik wil nog uitgaan jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:36 schreef Mirage het volgende:
agorius, ga maar snel slapen..... broekie
jij hebt zeker lang niet meer geneukt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:37 schreef Agorias het volgende:
[..]
heb je trouwens geen vriendin ofzo dat je zoveel onzin in dit forum kan plaatsen?
pilletje vergeten ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:39 schreef Agorias het volgende:
Oh, kijk mij, ik ben Dromenvanger, ik ben een waardeloze user met wel 28538 posts vol met zweverige onzin BLEHEHEHEHE!
Kijk nou maar uit...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:43 schreef Agorias het volgende:
Jullie zijn allemaal zweverig zeg ik je, allemaal!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:46 schreef Agorias het volgende:
trouwens over mijn posts, ik heb dan wel maar 1500 posts, maar dat zijn wel 1500 kwaliteitsposts zonder TRU bullshit erin.
Nou, dan geef ik ookal zomaar een samenvatting van mijn posts, wat ben ik geweldig he?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat je nu je postaantal zit te verdedigen zegt meer over jou dan al die 1500 posts bij elkaar
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:48 schreef Agorias het volgende:
[..]
Nou, dan geef ik ookal zomaar een samenvatting van mijn posts, wat ben ik geweldig he?
14?? Yeah right.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
het beeld dat je schetst als je je postaantal zit te verdedigen is nou niet iets om over naar huis te schrijven.
Erg helder ben je ook niet he
maar goed.. het is je vergeven.. 14 jaartjes is nog jong.
Je hebt nog heel wat jaartjes om wat verstandiger en minder onzeker te worden.
quote:
niet dan ??quote:
quote:
Wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:46 schreef Agorias het volgende:
trouwens over mijn posts, ik heb dan wel maar 1500 posts, maar dat zijn wel 1500 kwaliteitsposts zonder TRU bullshit erin.
Vriendinnetje?quote:Op zondag 12 november 2006 16:35 schreef Metro2005 het volgende:
mogge
Huis is weer aan kant gelukkig, vriendinnetje komt vanavond even langs nogen vanacht in een vers verschoond bed geslapen
, slaapt toch altijd lekkerder op de een of andere manier.
Gister ook nog ff voor autootjes wezen kijken, wil wat kleiner gaan rijden maar valt nog niet mee om wat leuks te vinden waar je niet direct de hoofdprijs voor betaaldkleine auto's zijn in verhouding erg duur is me opgevallen ..
Hoe is het hier? heb ik veel gemist?
quote:Op zondag 12 november 2006 16:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Vriendinnetje?
Volgens mij heb IK iets gemist.![]()
Leuk joh, vandaar dat je wat minder posttequote:Op zondag 12 november 2006 16:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]o is dat zo
![]()
Ben sinds deze week niet meer singleWel met elkaar afgesproken rustig aan te doen (we lopen dus niet bepaald de deur plat bij elkaar)
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:46 schreef Agorias het volgende:
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:00 schreef Agorias het volgende:
Sultana hartig, sultana normaal, SPA &fruit lemon-cactus "Minder Calorieën !!EINS!!!!:DROLLEREINS!!!!"
quote:Op maandag 6 november 2006 17:05 schreef Agorias het volgende:
PWNED!!!! a;lsdfjs;alkjd!!![]()
![]()
![]()
D:D :
:D:DD:D:D:D:D:D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Agorias uit. geheh
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:45 schreef Agorias het volgende:
BALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
Inderdaad zeer inhoudelijke posts jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:33 schreef Agorias het volgende:
[..]
Uitgaves: Veel grote uitgaves, computers, persluchtduiken, mp3spelers etc
Sparen: Soms wel soms niet
Op zak: Pinpas en 0-150 euro
Rekening 1: max 250
Rekening 2: 8900
Ik weet heel goed hoeveel geld ik heb.
15 jaar.
weekje of 4 nuquote:Op zondag 12 november 2006 16:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Leuk joh, vandaar dat je wat minder postte![]()
Kennen jullie elkaar al lang?
Ja hier dusquote:Op zondag 12 november 2006 16:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Leuk Metro
Eindelijk weer goede tijden in het vooruitzicht
Ik dacht ook al van, waar is ie gebleven die Metro
Als ik mee mag denken, ik herken het namelijk een beetje. Alsof de inspiratie kraan van buiten dicht is en je geen andere keus hebt in jezelf te keren?quote:Op zondag 12 november 2006 17:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb trouwens de laatste tijd ook weinig te posten, maar dat komt omdat ik erg in mezelf gekeerd ben nu. Zoals jij dat zegt altijd, in de herfst in jezelf keren, of bedoelde je in de zomer in jezelf keren?
noem het maar weinig boeiendsquote:Op zondag 12 november 2006 16:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
weekje of 4 nuen nog geen reden tot klagen eigenlijk met dr
![]()
Maar we doen het voorlopig nog even heeeeel rustig aan. Zijn allebei op een niet zo'n leuke manier gedumpt en willen dat allebei liever niet nog een keer meemaken.
[..]
Ja hier dus![]()
las wel mee maar had weining boeiends te posten eigenlijk.
Zit nu heerlijk met laptoppie op schootecht zondags
lekker niks doen
ah, goodyquote:Op zondag 12 november 2006 16:35 schreef Metro2005 het volgende:
mogge
Huis is weer aan kant gelukkig, vriendinnetje komt vanavond even langs nogen vanacht in een vers verschoond bed geslapen
, slaapt toch altijd lekkerder op de een of andere manier.
Gister ook nog ff voor autootjes wezen kijken, wil wat kleiner gaan rijden maar valt nog niet mee om wat leuks te vinden waar je niet direct de hoofdprijs voor betaaldkleine auto's zijn in verhouding erg duur is me opgevallen ..
Hoe is het hier? heb ik veel gemist?
Oh lekker zeg, twee weekjes vrij.quote:Op zondag 12 november 2006 22:27 schreef Ashavan het volgende:
Hallo simpele zieltjes. I R Returned
Ben gesloopt na dit weekend. Vrijdag avond laatste dingen voor het huis geregeld. Werd opgehaald in zo'n relaxte Jaguar. Je schuift gewoon zachtjes in de leren stoel. De auto zelf ziet er geweldig uit, maar was er verder niet van onder de indruk. Hij trekt snel op, maar als je de motor niet hoort gaat veel van de lol verloren.
Vandaag naar de film Borat geweest. Die was overrated zeg. Stelde weinig voor vergeleken met de hype erom heen.
Maar zo te zien hebben jullie hier ook lol gehad met rellende pubertjes zoals Agorias.
Heb Windows Vista klaar liggen om van de week eens te gaan uit proberen. Eerst nog wat administratie op orde brengen en back-ups maken. Maar heb 2 weekjes vrij en lekker chillen dus
Oh dat is vervelend, veel sterkte Sara!quote:Op zondag 12 november 2006 22:31 schreef sararaats het volgende:
hallo iedereen
omwille van persoonlijke redenen zal ik even afwezig zijn
ik zit een heel klein beetje met mezelf in de knoop
je ziet me vanzelf weer verschijnen
Sara
Wat voor boeken ga je lezen, oh ik wilde dat ik dat ook weer eens rustig kon doen.quote:Op zondag 12 november 2006 22:34 schreef Ashavan het volgende:
Weltrusten. Ondanks dat ik vrij ben moet ik morgen nog wel een keer vroeg op staan om het 1 en ander te regelen. Bleh...moeten mijn boeken nog een dagje op me wachten.
Die auto is een teer onderwerpquote:Op zondag 12 november 2006 18:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ah, goody![]()
Dus de kogel is eindelijk door de kerk. Mooi zo.
Ouwe auto al kunnen verkopen?
200 euro is ruim 2 maanden sparen voor mijquote:Op zondag 12 november 2006 22:30 schreef Ashavan het volgende:
Met de nieuwe Zelda kan het niet mis gaan. Trouwens...zo duur is een WII niet eens dus waarom moet je sparen? Kijk dat je moet sparen voor een Xbox360 of een PS3 kan ik nog begrijpen aangezien dat honderden euro's zijn. Maar 200 eurotjes voor een WII heb je toch zo bij elkaar?
De 40 die nog gelezen moeten worden...eens even kijken:quote:Op zondag 12 november 2006 22:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat voor boeken ga je lezen, oh ik wilde dat ik dat ook weer eens rustig kon doen.
Nou nee hoor, we moeten echt sparen, we zijn een gezin met één werkende ouder en met alle kosten die we gewoon al maken kan ik niet zomaar tussendoor een wii kopen.quote:Op zondag 12 november 2006 22:30 schreef Ashavan het volgende:
Met de nieuwe Zelda kan het niet mis gaan. Trouwens...zo duur is een WII niet eens dus waarom moet je sparen? Kijk dat je moet sparen voor een Xbox360 of een PS3 kan ik nog begrijpen aangezien dat honderden euro's zijn. Maar 200 eurotjes voor een WII heb je toch zo bij elkaar?
Het ziet er wel erg grappig uit allemaal.quote:Op maandag 13 november 2006 09:48 schreef Ashavan het volgende:
Vraag me af hoe Wii sports e.d. zal zijn. Beetje met je stick slaan als een honkbalknuppel
Zelf zou ik een WII voor de oude nostalgische games kopen. Aangezien dat er zo weinig zijn zal ik hem in de toekomst halen als ie afgeprijsd is net zoals met de cube die naast me ps2 staat. Maar Starseed en ik hebben beiden een DSLite en heb je ook leuke games op tot de WII in de woonkamer staat.
Ik zou niet zonder auto willen. Kijk, hard nodig hebben is een groot woord maar het is wel enorm handig.quote:Op maandag 13 november 2006 09:36 schreef Ashavan het volgende:
Tja Metro. Ik heb het voordeel geen auto te hebben en ook niet nodig te hebben. Had in het verleden berekend hoeveel ik kwijt ben aan OV met voordeel uren, fiets, lopen op jaarbasis vergeleken met een auto. Die auto zou duurder zijn als ie alleen al voor de deur staat zonder dat er gebruik van gemaakt wordt. Dan is de keuze snel gemaakt voor mij en is het makkelijker om honderden euro's per maand te kunnen sparen.
De paar zeldzame keren dat een auto nodig is rijd me pa me overal heen of neem ik zijn auto
Kon dat maarquote:Op maandag 13 november 2006 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
gewoon even jezelf herprogrammeren droom. Even een vrolijk programma inladen
Inderdaad. Je krijgt het met jezelf op de stok. Confrontratie met jezelf op het hardste gebied. Vooral als je lente en zomer de hele tijd extrovert in het leven stond. Niet kijken naar jezelf alleen naar de buitenwereld toe richten.quote:Op maandag 13 november 2006 12:01 schreef Ashavan het volgende:
Winter depressie is wel erg hard. De winter is nu eenmaal een periode waarin mensen automatisch terugtrekken en gaan reflecteren van wat ze het afgelopen jaar allemaal gedaan hebben. En dat kan soms erg confronterend en pijnlijk uit pakken. Live and learn.
JA en die wii remotes zijn niet misselijk qua prijs zeg.quote:Op maandag 13 november 2006 12:05 schreef TaLoN.NL het volgende:
Haha, games, eindelijk een onderwerp waar ik me al vele jaren mee bezig houd.
Wii Sports ga je bij de Wii (circa ¤249)zelf krijgen wanneer je het apparaatje aanschaft, het enige wat je dan nog wel nodig gaat hebben voor multiplay (Wii tennis i.i.g.) is 'n extra Wii-mote. Kan zelf bijna niet wachten tot ie er is, met name Mario Galaxy.
alsof het niks is.quote:Op maandag 13 november 2006 12:50 schreef senesta het volgende:
[..]
JA en die wii remotes zijn niet misselijk qua prijs zeg.
Een afstandsbediening met chunk zit je al snel aan 60 euro![]()
Bij het startpakket zit er één, en we hebben al gepreorderd, geduld was eigenlijk gisteren al opquote:Op maandag 13 november 2006 12:57 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
alsof het niks is.![]()
Maar ik denk dat als je geduld hebt dat je dan beter even kan wachten tot er een pakket aan komt die dat wel heeft.
Wat betreft degelijkheid vertrouw ik wel in nintendo, volgens mij hebben die niet zo vaak last van kinderziektes en ze zijn ook wel klantgericht wat dat betreft.quote:Op maandag 13 november 2006 13:00 schreef Ashavan het volgende:
Als een console uitkomt moet je hem zowiezo niet van het begin af aan komen vanwege de kinderfouten die er vaak in zitten. Tegen de tijd dat de derde lading komt zijn de prijzen van andere zaken ook gezakt in prijs. Zeker bij Nintendo aangezien dat vaak maar een selectief groepje mensen aantrekt. Zie de Cube die je binnen de kortste keren gratis bij een pak wasverzachter kon krijgen (bij wijze van spreken). Alleen de prijzen van games bleven gelijk.
Lik-Sang bestaat toch niet meer sinds dat hele PS3-import fiasco?
Ik ben eigenlijk sinds ik op mezelf woon heel weinig materialistisch ingesteld. Ook de ziekte van mijn vader heeft daar wel een groot aandeel in gehad.quote:Op maandag 13 november 2006 12:38 schreef Ashavan het volgende:
Tja iemand had mij eens de symbolische re-presentatie van "is het glas half-leeg of half-vol uitgelegd". Duurde een uur of meer zelfs. Was zeer leerzaam aangezien ik opeens anders er naar keek dan voorheen.
Impulsieve aankopen heb ik tegenwoordig niet zoveel moeite mee. Behalve als je mij in een boekenwinkel plaatst met veel oude latijnse en hebreeuwse occulte werken...reken er dan maar op dat ik zo duizenden euro's over de toonbank laat gaan. Moet weer eens een nieuwe boekenkast halen
Zou je denken?quote:Op maandag 13 november 2006 13:10 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik verwoordde het een beetje verkeerd, er komt vanzelf een pack waarin er 2 Wii-mote's en 2 nunchuck's zitten, zal alleen even duren. Hoewel ik een tijdje geleden een NDS-Lite had gekocht waarvan de vierpuntsdruktoets gaar was (omgeruild uiteraard) heb ik verder nooit problemen gehad met spul van Nintendo.
Dat zijn dan ook dingen waar je gewoon veel plezier aan beleeft en heeft imho niks met materialisme te makenquote:Op maandag 13 november 2006 13:16 schreef Ashavan het volgende:
Zo denk ik de laatste tijd ook steeds meer Metro.
Ben altijd erg materialistisch geweest. Mijn moeder schoot enorm te kort en probeerde mijn liefde te kopen in de loop der jaren. Op een gegeven moment gaf ik meer om een pakje sigaretten op tafel die niet eens van mij waren dan dat ik om een levend mens gaf. Dat was slikken voor de mensen in mijn omgeving. Was erg moeilijk om dat te doorbreken...afbreken en herbouwen zoals ik wel wil zijn.
TV gebruik ik ook zelden meer, maar omdat ik op mezelf ga wonen wil ik toch een nieuwe LCD flatscreen hebben. Deels omdat ik zoveel oude dingen weg wil doen en opnieuw wil begonnen. Net zoals ik al mijn speelgoed de deur uit gedaan heb. Afsluiten van een hoofdstuk en een nieuwe beginnen. En dan is het wel leuk om zoiets te hebben. Zie het al voor me om mijn metal muziek dvd's af te spelen erop. Als ik niet het huis uit zou gaan zou de oude AKAI tv meer dan voldoen.
Muziek en occulte zijn mijn hobbies dus dat betekend veel metal cd's en dvd's aanschaffen en ook veel boeken.
Heb mijn pa mijn laptop gegeven zonder iets terug te verwachten. Normaal zou ik er een paar honderd euro voor vragen. Maar ja bij mij staat het alleen maar stof te vangen en heb het geld niet echt nodig denk ik dan.
Als ik nu een console koop denk ik aan de lol die ik er samen met Starseed aan kan beleven met race games e.d. Er komt nog eens een dag dat ze me in maakt terwijl we in dezelfde wagens rijden hahaha.
quote:Op maandag 13 november 2006 13:38 schreef Ashavan het volgende:
hahaha deze is goed.
Op een ander forum zat ik even een topic door te lezen. 2 jonge meiden probeerde de god Hypnos op te roepen. Maar, zegt ze, haar vriendin was in slaap gevallen. Is dat gevaarlijk? Moet er een banishing komen? Is de operatie gelukt of niet?
En dan de eerste reactie. Je riep Hypnos op en zo te zien is het gelukt.
Ik vond dat zo'n goede opmerking. Ze roept Hypnos op en de vriendin valt in slaap (ook al heeft het oorspronkelijk met vermoeidheid te maken).
over smaak valt niet te twisten maar ik zou hem hier niet in hangenquote:Op maandag 13 november 2006 14:03 schreef sararaats het volgende:
ik kom nog heel eventjes piepen want eigenlijk kan ik jullie niet missen
het is nu aan mij om uit te maken wie of wat ik wil
er zijn nog 6 wachtende voor u (klinkt als een ziekenhuis in de oren)
maar als ik de droom van vannacht bekijk, weet ik het al
ik heb van m'n eerste grote liefde gedroomd en we gingen trouwen (ik wist niet dat je op je 12de al mocht trouwen)
nu moet ik wel zeggen dat Britt Huybrechts een lekker ding geworden is (dat was ze vroeger al maar nu, oh rrr)
even een fotootje (ze staat toch al op het wereldwijde web)
[afbeelding]
toch wel een poepie maar hetero
anyway, ik ga nog wat dagdromen
Sara
quote:Op maandag 13 november 2006 14:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten maar ik zou hem hier niet in hangen
heb een linkje gemaaktquote:Op maandag 13 november 2006 14:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten maar ik zou hem hier niet in hangen
jaquote:Op maandag 13 november 2006 14:08 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Maar dus weer iemand die onbereikbaar is he, Sara.
Geef het maar op Senesta. We hebben het al zo vaak gezegd en zo lang ze die plaat voor de kop blijft houden. Prima, maar niet hier uitkomen huilen of iets dergelijks als het weer niets wordt en in de knoop zit.quote:Op maandag 13 november 2006 14:08 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Maar dus weer iemand die onbereikbaar is he, Sara.
Ik hoop het voor je Sara, echt.quote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja
maar hey, ik vind wel iemand die hetzelfde voor mij voelt
dat zou niet best zijn, dan ben je na 2 dagen weer single omdat de ander op iemand anders verliefd is geworden.quote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja
maar hey, ik vind wel iemand die hetzelfde voor mij voelt
ja ik val altijd op oudere vrouwenquote:Op maandag 13 november 2006 14:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je Sara, echt.
Val jij altijd op oudere vrouwen?
Hoe lang weet je al dat je lesbisch bent?
Gewoon nieuwsgierig hoor![]()
Wow metro!quote:Op maandag 13 november 2006 14:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat zou niet best zijn, dan ben je na 2 dagen weer single omdat de ander op iemand anders verliefd is geworden.
Heb je wel eens een vriendin gehad?quote:Op maandag 13 november 2006 14:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja ik val altijd op oudere vrouwen
ik weet het al van m'n twaalfde (toen was ik verliefd op de juf die ik net beschreven heb)
en deze vragen zijn nog niet veel gesteld
jaquote:Op maandag 13 november 2006 14:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je wel eens een vriendin gehad?
2 jaar terugquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 14:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Wow metro!![]()
Wat ben jij scherp op een maandag![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 14:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]dat valt best mee, zit half te slapen hier
![]()
Ik denk dat jij een beetje een moeder personage mist en dat probeer je te compenseren door mensen waar je je vroeger goed bij voelde en / of tegenop keek.quote:Op maandag 13 november 2006 14:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
2 jaar terug
ik zit precies in een praatshow
maar goed, door de droom van vannacht ben ik serieus in de war geraakt en in dromen kan alles
ik heb nog wel een beetje contact met die juf, veel liever met haar dan met kinderen van m'n vroegere klas
dat ik wat vervelend doe komt door het feit dat ik de vervelende periode van het jaar heb
Sara
Onderstreept die statement vanuit persoonlijke ervaringen uit het verleden.quote:Op maandag 13 november 2006 14:38 schreef Metro2005 het volgende:
Je moet liefde en moedergevoelens leren scheiden wil je ooit gelukkig worden.
Dat is ook het gevoel dat ik steeds heb bij Saraquote:Op maandag 13 november 2006 14:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jij een beetje een moeder personage mist en dat probeer je te compenseren door mensen waar je je vroeger goed bij voelde en / of tegenop keek.
Je moet liefde en moedergevoelens leren scheiden wil je ooit gelukkig worden.
Ik heb al mijn hele leven onderbuikgevoelens als ik beelden van amerika voorbij zie komenquote:Op maandag 13 november 2006 15:31 schreef Ashavan het volgende:
Waar ga je naar toe emigreren?
Als man zijnde moet je richting Zweden of Noorwegen. Veel lekkere meiden aangezien het ratio ongeveer 6 per 1 man is. Er is nog genoeg werk en betaald goed. Als je dan naar een ander land op vakantie gaat is het peanuts voor je
Zo heb me tweede boek uit. Samoerai Communicatie en Tao te Tjing. Es lekker chillen met Gran Turismo 4
Pff volgzame types word ik gek vanquote:Op maandag 13 november 2006 15:43 schreef Ashavan het volgende:
Ach ik moest ook nog gebruik maken van me pedo-pas in het begin toen ik Starseed leerde kennen. We zitten 3 jaar en 10 maanden uit elkaar.
Mijn partner moet net zo koppig als mij zijn en ze kan best koppig zijn af en toe. Ze moet ook lief en zorgzaam zijn...dat zit ook best goed. Een aantal hobbies/interesses die hetzelfde zijn, maar toch andere meningen erover zodat we flink tekeer kunnen gaan af en toe. Dat zit ook goed. Een relatie zonder conflicten en ruzies is zooooo saai. Dus een fikse ruzie af en toe is gezond
Enige wat in mijn ogen nog iets beter kan is zelfstandigheid. Dat volgzame wordt ik af en toe niet goed van. Maar dat nemen we maar op de koop toe
Oh ben jij er zo éénquote:Op maandag 13 november 2006 15:54 schreef Ashavan het volgende:
Je hebt volgzaam en volgzaam natuurlijk.
Starseed is niet volgzaam dat ze zomaar alles doet wat je zegt. Ik ben iemand die alles het liefst zelf regelt zodat ik weet dat het goed gebeurd. Ik wil dat mijn partner zo goed is in het regelen en organiseren van dingen dat ik het aan haar kan over laten aangezien ik liever achterover hang dan actief bezig zijn met dingen. Maar als iets niet gaat zoals ik dat wil dan vind ik dat nog erger. Tja ik ben niet voor niets planner geworden
Ik ga niet emigreren voor de vrouwen. Ik heb een hekel aan overheden die zich overal mee bemoeien en hun kerntaken laten liggen. Bovendien vind ik het een erg mooi land en tja veel vrijheden. Alleen ben je wel de sjaak als je niet wilt of kunt werken. Dat is dan weer de keerzijde vd medaille.quote:Op maandag 13 november 2006 15:46 schreef Ashavan het volgende:
Je maakt een grapje heh? De enige plek in Amerika waar mooie wijven rondlopen is aan de west kust. De rest is gevuld met aangespoelde walvissen die dikker dan dik zijn. En wat betreft weinig bemoeienis...daar ga ik niet eens op in
De verhalen die ik gehoord heb van een aantal mensen die paar weken door Amerika zijn wezen trekken. Krijg er rillingen van. Koffers die opengebroken in het hotel waren toen ze terug kwamen in de avond, omdat de overheid geen respect voor privacy heeft. bleh....zeker niet een land voor mij in ieder geval.
Ik ga nog liever naar Marokko op vakantie, en daar wil ik niet eens heen
Ik liep nog wat te grappen, maar ik vind zelf dat ik nog niet genoeg kennis heb om iets goeds op papier te zetten, vraag het me over een poosje nog eens.quote:Op maandag 13 november 2006 15:58 schreef Ashavan het volgende:
Ik ben Schorpioen. Ben een samenhangsel van extremen en daardoor kan het voorkomen dat ik mezelf tegenspreek afhankelijk van de situaties of momenten dat je me aanspreekt. Daarnaast graaf ik net als een schorpioen heel diep in de aarde tot ik bij de kern aanbeland. Ideaal bij het zoeken naar De Waarheid waarbij ik geen steen onberoerd laat.
Voordeel is dat ik zo ontzettend veel visies en standpunten kan hanteren zonder mezelf daadwerkelijk 1 aan te meten
Maar uit nieuwsgierigheid. Zou je het 1 en ander voor mij op papier kunnen zetten op astrologische gronden?
nederland wordt inderdaad steeds amerikaanser, alleen worden de belastingen hier wel hoger en hoger.quote:Op maandag 13 november 2006 16:15 schreef Ashavan het volgende:
Ik ben het eens met wat je zegt. Zoals het er nu aan toe gaat in Nederland is niet geweldig. Een trend die al 10-15 jaar geleden in beweging is gezet. Zoals ik het zie wordt het steeds Amerikaanser en om dan te zeggen om te emigreren naar een land wiens voorbeeld de nederlandse politiek hanteerd...nee dank je.
640 euro per maand dusquote:Op maandag 13 november 2006 18:56 schreef TaLoN.NL het volgende:
De veramerikanisering van Nederland begint inderdaad extreme vormen aan te nemen, maar het minimumloon in Amerika is niet leeftijdgebonden en zit ongeveer op ¤4 per uur, da's een hongerloontje.
Gewoon geen opleiding afgemaakt hebben. Dan lukt dat prima, geloof me.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:45 schreef Ashavan het volgende:
En dan te bedenken dat de kosten voor een woning weer aan het zakken zijn. Ook al is het niet veel.
Maar nu vraag ik me af hoe je een minimumloon voor elkaar krijgt. Als je vakkenvult of iets dergelijks begrijp ik het, maar als je fatsoenlijk werk doet niet. Zeker niet omdat er meer dan genoeg werk is en waar te weinig mensen voor zijn. Te weinig omdat ze niet willen of niet weten dat het er is. Dat er gezegd wordt: "voor jouw 10 anderen", gaat zeker niet meer op in tegenstelling tot een paar jaar terug. Zelf werk ik sinds me 18e en heb maar 16 maanden voor een minimum gewerkt.
Studeer voor kipquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Lange tekst
Moest even mijn ei kwijt, waar ik dus mee zit.
En dan gouden eieren leggenquote:
Heb je helemaal gelijk in. Een studie is dan vaak standaard maar je kunt op alle mogelijke manieren die studie uitbreiden. Vak-tijdschriften lezen en aandachtig bestuderen en de link leggen met je eigen opleiding.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:33 schreef nokwanda het volgende:
Het is de bedoeling dat je met een basisopleiding een beetje algemene kennis opdoet. Hoe hoger de basisopleiding, hoe hoger het niveau van de algemene kennis.
Misschien voor velen niet relevant maar ik heb het altijd erg handig gevonden om er wel wat van te hebben.
In hoeverre de leerling die kennis uitdiept is aan de leerling. Dat de meeste mensen minimumlijers zijn die het verekken om verder te kijken en net dat beetje echt te leren is ook aan de luie leerling zelf.
Nee, basiseducatie is niet gericht nee. daarom is het ook basiseducatie. En daarmee zouden heel veel kinderen op deze wereld voor wie dat allemaal niet zo normaal is erg blij zijn. Naar school mogen.
Want feit is feit, met wat formele educatie is je kans op overleving wereldwijd gezien een stuk beter dan zonder. tenzij je erg slim bent op zakelijk gebied en dat is lang niet iedereen.
Heb voortgezet en dat is alles aan papieren, half jaar IT netwerkbeheerder gedaan en gestopt omdat de leraar me niets nuttigs bij konden brengen. Maar ik verdiep mezelf in veel onderwerpen en weet meestal meer dan mensen die een opleiding genoten hebben.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:39 schreef senesta het volgende:
Maar Metro en Ashavan wat voor opleiding hebben jullie wel dan?
En wat doen jullie nu voor werk?, als jullie het willen vertellen natuurlijk.
Ik heb behalve havo geen afgeronde opleidingenquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:39 schreef senesta het volgende:
Maar Metro en Ashavan wat voor opleiding hebben jullie wel dan?
En wat doen jullie nu voor werk?, als jullie het willen vertellen natuurlijk.
damn, wat doe ik foutquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:15 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Heb voortgezet en dat is alles aan papiere. Maar ik verdiep mezelf in veel onderwerpen en weet meestal meer dan mensen die een opleiding genoten hebben. Werk nu bij Prorail als planner goederen treinen en verdien netto meer dan de meeste mensen
Hoezo ben je van mening dat je geen topwerk kunt krijgen? Of heb je het over het huidige bedrijf waar je werkzaam bent?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:15 schreef Metro2005 het volgende:
toch ietsje hogerop geklommen maar echt topwerk zal ik niet krijgen.
Sowieso waar ik nu werk zal ik nooit topwerk krijgen. Maar zonder papieren is het ook wel heel erg lastig om aan goed betaald werk te komen hoor. Zou ook wel willen weten hoe ashavan het gedaan heeftquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoezo ben je van mening dat je geen topwerk kunt krijgen? Of heb je het over het huidige bedrijf waar je werkzaam bent?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:49 schreef Metro2005 het volgende:
bovendien ontbreekt het me ook aan intelligentie![]()
Wel tevreden met je werk dus???quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:06 schreef nokwanda het volgende:
ik heb nu topwerk. Alleen wordt het niet top betaald
probleem is dat ik gewoon niet veel kan, misschien valt het qua intelligentie wel mee (volgens de iqtest val ik zelfs onder hoogbegaafdquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Over jou intelligentie even, zo dom kom je niet over hier. Misschien onderschat jij je eigen. Of bedoelde je het als grapje
Je kunt beter teveel waarde hechten aan jezelf dan te weinig waarde hechten aan jezelf. Je kunt beter ietswat arrogant in het leven staan dan te bescheiden of zelfs met te lage eigendunk.
Jezelf op een voetstuk plaatsen dus ookDat is denk ik van belang.
Misschien is het okey om je te richten op 1 onderwerp en dat hele onderwerp van boven tot beneden door te spitten. Jezelf specialiseren ergens in, maar dat eist geduld.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
probleem is dat ik gewoon niet veel kan, misschien valt het qua intelligentie wel mee (volgens de iqtest val ik zelfs onder hoogbegaafd) maar ik heb overal maar een beetje verstand van. een beetje van autotechniek, een beetje van computertechniek, een beetje van politiek, een beetje van alles. Er is niet echt iets waar ik in uitblink en dus waar ik qua werk echt goed in zal zijn. Dat is een beetje het probleem.
Dat is ook hetgene waar ik me aan irriteer, ik ben gewoon nergens ECHT goed in, daar baal ik soms wel eens van.
Voor basisonderwijs en deels voorgezet onderwijs kan ik het begrijpen dat je een hele brede basis aangeleerd krijgt. Als je dan voor een specifiek vak gaat leren moet de basis plek maken voor kennis waar je in de praktijk later wat aan heb. Als je 14 jaar Nederlands en Wiskunde gehad heb verwacht ik dat je het voldoende onder de knie hebt dus waarom alle basis beginselen blijven herhalen terwijl je op die opleiding meer hebt aan een extra uurtje Hardware, Datacommunicatie, Elektrotechniek e.d.quote:[b]Op dinsdag 14 november 2006 12:33
Nee, basiseducatie is niet gericht nee. daarom is het ook basiseducatie. En daarmee zouden heel veel kinderen op deze wereld voor wie dat allemaal niet zo normaal is erg blij zijn. Naar school mogen.
Want feit is feit, met wat formele educatie is je kans op overleving wereldwijd gezien een stuk beter dan zonder. tenzij je erg slim bent op zakelijk gebied en dat is lang niet iedereen.
bedoel je niet masturbatiequote:Op dinsdag 14 november 2006 18:33 schreef sararaats het volgende:
Allo' Allo' !!!!!
ik had een verdomde regenachtige miserabele schrijfgek en een stijf vingerke-dag
wie heeft verdomme de menstruatie uitgevonden? er is geen land te bezeilen met mij
verdoemme
alleen een goei bakske friet kan me helpen
nee meneertje, ik bedoel menstruatiequote:Op dinsdag 14 november 2006 19:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
bedoel je niet masturbatie?
![]()
en als je trek hebt in friet dan ga je toch lekker een bakkie frietjes halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |