Hier op fok kun je nog smileys erbij zetten, bij een telefoonverbinding kun je niet zien hoe iemand 'kijkt'quote:Op donderdag 9 november 2006 14:42 schreef Ashavan het volgende:
Vind het ook onpersoonlijk. Maar wel vreemd dat we dan wel op een forum en/of instant messengers en chatrooms actief zijn.
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:43 schreef Ashavan het volgende:
Lol tegelijker tijd. Laten we deze maar gebruiken
Net zoals die reactie van me vader bij die foto van die rommelkeukenquote:Op donderdag 9 november 2006 14:45 schreef Mirage het volgende:
die ga ik onthouden !!
Voor iedere keer dat een familielid zeurt dat ik mijn foon niet opneem/niet bij me heb etc etc....
" als je echt iemand bent, ben je onbereikbaar !"![]()
genniaal
.quote:Ik wist niet dat showen van keukens een hot item was. Het uitzicht ziet er geweldig uit. Van de keuken wordt duidelijk gebruik gemaakt en dat maakt het wel gezelliger. Sommige keukens zien er uit alsof ze in een showroom staan. Ze staan alleen maar mooi te zijn.
Hallo!!!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:43 schreef senesta het volgende:
hallo allemaal.
Misschien dat daar die hekel vandaan komtquote:Op donderdag 9 november 2006 15:43 schreef Metro2005 het volgende:
toch ironisch dat ik een hekel aan bellen heb en als werk op de helpdesk zit
Neuh, altijd al gehad. Vroeger durfde ik zelfs niemand te bellenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Misschien dat daar die hekel vandaan komt
Ja prima hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hallo!!!!!
Alles okey dokey?
Ooh dat had ik ook!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Neuh, altijd al gehad. Vroeger durfde ik zelfs niemand te bellenvond ik echt eng omdat ik dan niet kon zien hoe mensen reageerden enzo.
Bij mij ook ja. Wel vervelend. Vroeger was het wel extreem hoor, ik ging liever bij iemand langs dan dat ik beldequote:Op donderdag 9 november 2006 15:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ooh dat had ik ook!
Heb ik zelfs nog steeds wel een beetje, blijft een beetje drempel of zo.
Ha ha ha ja ik ook, leverde ook best wel eens vervelende situatie's op.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bij mij ook ja. Wel vervelend. Vroeger was het wel extreem hoor, ik ging liever bij iemand langs dan dat ik belde![]()
Telefoon-angst heb ik ook altijd gehad, nu is het zo dat ik een hekel heb aan bellen. Niet altijd maar ik bel niet graag 10 minuten lang. Een gesprek van 30 seconde kan ik hebben maar niet langer.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Neuh, altijd al gehad. Vroeger durfde ik zelfs niemand te bellenvond ik echt eng omdat ik dan niet kon zien hoe mensen reageerden enzo.
Sterkte met je hart-ritme stoornis. En inderdaad ook de vraag hoe je eraan komt.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja prima hoor.
Ik zie met verbazing alle consternatie die Mirage en Oversight hebben gecreeerd.
Lekker bekrompen reactie's zeg.
Verder heb ik sinds gisteren een kastje bij me om hartritmestoornissen te registeren, ik word gek van dat ding, bij alles wat ik doe hangt dat stomme kastje in de weg![]()
Maar ja, het is voor een goed doel![]()
Hartritmestoornis. Hoe kom je daar dan aan?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja prima hoor.
Ik zie met verbazing alle consternatie die Mirage en Oversight hebben gecreeerd.
Lekker bekrompen reactie's zeg.
Verder heb ik sinds gisteren een kastje bij me om hartritmestoornissen te registeren, ik word gek van dat ding, bij alles wat ik doe hangt dat stomme kastje in de weg![]()
Maar ja, het is voor een goed doel![]()
Geen idee, toen joey bijna een jaar was heb ik een soort aanval gehad waarbij mijn hart op hol sloeg terwijl ik gewoon ik niets deed, de dokter is toen geweest en gaf een tabletje om dat te stoppen en de volgende dag heb ik een hartfilpje laten maken, daar was niets bijzonders op te zien.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hartritmestoornis. Hoe kom je daar dan aan?
ah eng lijkt me dat zegquote:Op donderdag 9 november 2006 16:24 schreef senesta het volgende:
Soms slaat hij heel snel en hard inderdaad, en soms slaat hij over.
Boem...boem...boem...boem.boem......BOEM...boem...boem, nou ja zoiets
Dun-dun dun dun tedun dun tendun..quote:Op donderdag 9 november 2006 17:18 schreef sararaats het volgende:
dunun-dun, dunun-dun, dunun-dundun, d-dunun-dun
beetje zangerig en beetje het zotteke vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor werk en zakelijke telefoontjes vind ik het echt vreeeeelijk. Moet altijd een drempel over. En dat terwijl ik een keurige telefoonstem heb en het ook echt deel van mijn werk is.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ooh dat had ik ook!
Heb ik zelfs nog steeds wel een beetje, blijft een beetje drempel of zo.
ja... wat een geklepzeik, he.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Sterkte met je hart-ritme stoornis. En inderdaad ook de vraag hoe je eraan komt.
Wat hebben Mirage en Oversight dan gedaan hier![]()
Ik heb niets meegekregen daarvan namelijk. Die ene foto van Mirage?
Goedemorgen, heb je een beetje langer kunnen slapen dan 5 uur vanochtend?quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Goedemorgen, heb je een beetje langer kunnen slapen dan 5 uur vanochtend?
Ik zal eens zoeken op internetquote:Op donderdag 9 november 2006 21:13 schreef Ashavan het volgende:
Hey Dromenvanger. Hier is een band die je wellicht wat zal vinden. All Shall Perish
Coole kinderen zitten daartussen.quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:34 schreef Mirage het volgende:
kinderen.......![]()
nou vraag ik je !
![]()
Ik dacht.. laat ik eens wat anders maken tussen de middag.
Schaaltje hefstvla
bordje met stukjes appel en banaan (met heeeeeel klein beetje fijne suiker erover gestrooid)
blokje kaas erbij
kinderen heerlijk smikkelen en smullen.
Ik zit voldaan te kijken naar hoe ze ervan genieten.
is het op.... zeg ik even laten " huppa, schoentjes weer aan.. het is tijd voor school en als je nu gaat kan je lekker met papa mee want die gaat nu ook weg"
staat hij me appelig aan te kijken
" maar mama ! ik heb nog helemaal geen boterham gehad !"
![]()
Heb je met nieuw-jaar ook vakantie?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:04 schreef Ashavan het volgende:
Nog 90minuten en dan 2 weekjes vrij
Heb ik eindelijk tijd om de backlog aan boeken weg te werken.
Oh oh, is hij stuk of heb jij geen was voor hem?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Mijn wasmachine is helemaal van slag![]()
Ik heb vandaag, voor het eerst in 24 jaar, moeten zeggen: "Nee, je hoeft vandaag niet te draaien"![]()
Netjes!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:40 schreef Ashavan het volgende:
Nu je het over wasmachines heb...
Vanochtend heb ik die koopakte ondertekened. Alle aanpassingen die ik wilde zijn doorgevoerd. Alles kloptte maar de lijst met alles dat overgenomen werd was niet compleet in mijn concept versie. Het is mijn adviseur die zei dat hij onderhandeld had voor meer. Dus nu krijg ik vaatwasser, fornuis, wasmachine e.d. er ook bij en dat scheelt weer bij de aanschaf van spulletjes
Vanavond de hypotheek verder afronden en een taxateurs rapportage regelen en klaar.
Geen wasquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh oh, is hij stuk of heb jij geen was voor hem?
Okeyquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:31 schreef Ashavan het volgende:
Met kerst en oud en nieuw heb ik de dagen die het bedrijf als vrij geeft. Heb geen behoefte om dan dagen vrij te nemen. Er is dan toch bijna niemand op het werk dus kan ik daar me werk doen op me gemak en de rest van de dag doen wat ik zelf wil. Neem dan een goed boek mee ofzo en wat 'muziek cd's die je kan afluisteren.
Als ik voor die dagen geen vrij zou krijgen van het bedrijf zou ik ze zelf niet nemen ook. Het zijn christelijke feesten en ik ben geen christen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |