Wow, wat stoer, mag ik je aanraken?quote:Op maandag 6 november 2006 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
Ik zag een bus rijden in de verte ik dus stoppen met de fiets bij de bushalte en stap af en ga in het bushokje staan. Ik stond daar gezellg in mijn eentjeToen die bus op 40 meter afstand was stak ik mijn arm omhoog, ik zag hem die vent kijken en hij minderde vaart zodat hij mij op kon pikken
![]()
Toen stapte ik snel weer op mijn fiets en fietste weg whehehe![]()
![]()
![]()
![]()
er mist [maikuuul mode aan]quote:Op maandag 6 november 2006 17:05 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
en toen ging je je in de bosjes aftrekken?
[/maikuuuul]
Je quote de OPquote:Op maandag 6 november 2006 17:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wow, wat stoer, mag ik je aanraken?![]()
eigenlijk hadden ze jouw fiets moeten jatten...quote:Op maandag 6 november 2006 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
Ik zag een bus rijden in de verte ik dus stoppen met de fiets bij de bushalte en stap af en ga in het bushokje staan. Ik stond daar gezellg in mijn eentjeToen die bus op 40 meter afstand was stak ik mijn arm omhoog, ik zag hem die vent kijken en hij minderde vaart zodat hij mij op kon pikken
![]()
![]()
![]()
![]()
Straks rijd die verkeerdquote:Op maandag 6 november 2006 17:06 schreef Godlike02 het volgende:
Fietsen is inderdaad veel beter dan rond gereden worden door een chauffeur.![]()
En DaN gEiLe NeUqSeKs?quote:Op maandag 6 november 2006 17:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je quote de OP
Mag ik jou aanraken![]()
![]()
Mijn fiets kan niet gejat wordenquote:Op maandag 6 november 2006 17:07 schreef EL_REY het volgende:
[..]
eigenlijk hadden ze jouw fiets moeten jatten...
ik zou het doen nl...![]()
Als 'ie dan toch moet gaan kan hij ook wel gewurgd worden door zijn eigen surveillancefietsketting.quote:Op maandag 6 november 2006 17:06 schreef mcDavid het volgende:
Dat TS vermoord mag worden door een aliėn, m.b.v. een plastic koffielepeltje.
geef me een halve minuutquote:Op maandag 6 november 2006 17:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mijn fiets kan niet gejat worden![]()
whehehequote:Op maandag 6 november 2006 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Surveillancefietskettingslotquote:Op maandag 6 november 2006 17:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als 'ie dan toch moet gaan kan hij ook wel gewurgd worden door zijn eigen surveillancefietsketting.
Da's best een aardig scrabble woord, trouwens. Surveillancefietsketting.
Er stapte niemand uit ik keek toch over mijn schouderquote:Op maandag 6 november 2006 17:10 schreef bonke het volgende:
[..]
whehehe![]()
je zag zeker niet dat er nog wat passagiers uit stapten ?
whehehe![]()
Ik ga toch niet fietsen onder invloedquote:Op maandag 6 november 2006 17:15 schreef FiXeR999 het volgende:
Zo he, chapeau!![]()
Bier? Tieten, nee?![]()
Toch moest ik hardop lachen!![]()
Als het maar pijnlijk is.quote:Op maandag 6 november 2006 17:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als 'ie dan toch moet gaan kan hij ook wel gewurgd worden door zijn eigen surveillancefietsketting.
Ja zeg, wat doe je dan op fok?quote:Op maandag 6 november 2006 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ga toch niet fietsen onder invloed![]()
Surveillerenquote:
en dat wilt dan politie agentje worden???? zoiets verwacht ik van de jongens uit mijn klasquote:Op maandag 6 november 2006 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 18:29 schreef Hari-Bo het volgende:
Of je flikkert je fiets naar binnen en rent weg![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 18:29 schreef Hari-Bo het volgende:
Of je flikkert je fiets naar binnen en rent weg![]()
Ik zie dat ook echt voor me.quote:Op maandag 6 november 2006 18:33 schreef ChillyWilly het volgende:
Of je flikkert die chauffeur naar buiten en je rijdt weg![]()
Sterker nog ik spoot het met mijn spuitbus op de achterruitquote:Op maandag 6 november 2006 18:45 schreef Filay het volgende:
Haha zei je ook PWND! ?
Groen?quote:Op maandag 6 november 2006 19:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sterker nog ik spoot het met mijn spuitbus op de achterruit![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:10 schreef miodzio het volgende:
Hier worden passagiers gepwnd door de buschauffeur![]()
http://www.youtube.com/watch?v=PlYljf189VM
fimpje 25 sec
Nee SPquote:
Nee we weten hoe onze verhouding is het is beter als jij even het land uit gaatquote:Op maandag 6 november 2006 19:33 schreef PeZu het volgende:
mijn neefje van 8 doet dit ook vaak, en een lol dat ie heeft hee![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:10 schreef miodzio het volgende:
Hier worden passagiers gepwnd door de buschauffeur![]()
http://www.youtube.com/watch?v=PlYljf189VM
fimpje 25 sec
nee het heeft niet maar dan ook helemaal niets met die lollerquote:Op maandag 6 november 2006 19:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee we weten hoe onze verhouding is het is beter als jij even het land uit gaat![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee het heeft niet maar dan ook helemaal niets met die lollerverkiezingen te maken
dit vind ik gewoon een kinderachtige actie
vd rest ben je wel ok![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 17:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Surveillancefietskettingslotsleutelhangerfabrikantbelastingaftrekpostcontroleur![]()
ha die kip!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |