je weightquote:Op maandag 6 november 2006 16:48 schreef Asilanom het volgende:
Jeweet.
over pauper gesproken, heb jij nou mn avatar gejat?quote:Op maandag 6 november 2006 16:55 schreef Asilanom het volgende:
TVPauper.
Nee, ik heb hem eerlijk in dat topique gevonden.quote:Op maandag 6 november 2006 16:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
over pauper gesproken, heb jij nou mn avatar gejat?
en toen zelf mooi verkleind zodat ie als avatar past wat op miraculeuze wijze precies hetzelfde geworden is als die van mij?quote:Op maandag 6 november 2006 16:57 schreef Asilanom het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem eerlijk in dat topique gevonden.![]()
Ja.quote:Op maandag 6 november 2006 17:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
en toen zelf mooi verkleind zodat ie als avatar past wat op miraculeuze wijze precies hetzelfde geworden is als die van mij?
hehehe zn eerste reactie in dit topic .. Wat een bijdragequote:Op maandag 6 november 2006 17:04 schreef Je-ko.nl het volgende:
Ooooooooontopic (A)
quote:Op maandag 6 november 2006 17:15 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
hehehe zn eerste reactie in dit topic .. Wat een bijdrage
Ja, ik wilde ff afwachten.. maar zonder succes. Nu moet ik me er toch weer mee gaan bemoeienquote:Op maandag 6 november 2006 17:15 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
hehehe zn eerste reactie in dit topic .. Wat een bijdrage
Euh..quote:Op maandag 6 november 2006 16:38 schreef Je-ko.nl het volgende:
Ik zie regelmatig woorden als pauper, lemming enz.
Of een reactie als 'Wat een kut topique'...![]()
Wat is jouw favoriete pauperwoordje/reactie?
niet LollerOmfg?quote:Op maandag 6 november 2006 17:28 schreef Maikuuul het volgende:
Kankerknuppel
Voetballen met je moeder?quote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
Het is dat ik je moeder mag ballen anders had ik je allang laten vermoorden.
Als je daarmee bedoelt dat ik mijn penis diep ga penetreren in je moeders anus, dan ja.quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 18:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt dat ik mijn penis diep ga penetreren in je moeders anus, dan ja.
quote:Op maandag 6 november 2006 18:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt dat ik mijn penis diep ga penetreren..
dat dusquote:
Dit woordje is voor pwners onlyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |