Een gemaskerde rapper inderdaad.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:26 schreef bigshadow het volgende:
MF doom?
quote:r isn't a funky diva -- she's her own diva. Having collaborated with some of music's most sophisticated -- the Silent Poets, King Britt, Josh Wink, the Roots --
has honed her seductive spoken wordplay inside Philly soul, hip-hop, and new jazz. She combines social awareness with womanhood, black culture, and love for something musically alluring.
Ik ken haar voornamelijk van het meezingen bij 4hero, wel een heel herkenbaar stemgeluid.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:01 schreef Neleos het volgende:
Ik heb het opgezocht, ik bedoelde inderdaad heel iemand anders.
De zus van Peggy?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:26 schreef knars het volgende:
Ursula Wanker?
Wanker is leuk, maar het is toch echt ruckerquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:43 schreef bartrid het volgende:
ursula rucker?
helaas wel ja, wat een kutnummer zeg. Ik las dat het een Nederlander is..quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Fedde Le Grand toch?
Beyonce is al doorgestegen naar 9.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:31 schreef ranja het volgende:
woensdag nog bekekenik weet nog wel 2 die het nog steeds niet gehaald hebben.
Madonna - Jump nu pas volgens mij.
Beyonce de nieuwe ook (op 10 toch?) maar weet ik de titel niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |