Ik dacht zelf meer aan dit:quote:Op donderdag 9 november 2006 10:26 schreef Ripley het volgende:
Goed A., je gaat dus stoppen met roken en dan met M. naar parijs? Of ga je toch voor de bomen?
Zolang je maar een doel hebt, Arma.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:27 schreef Armageddon het volgende:
Ik dacht zelf meer aan dit:
http://la-cloche.nl/index.php?content=welkom
Ziet er top uit Ouwequote:Op donderdag 9 november 2006 10:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ach kom op, de rare chinese thee, de fruithapjes, die oerwoudbomen - het kan niet andersquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:30 schreef Ripley het volgende:
[..]![]()
![]()
Open de deur naar kamer 7
Ook uw traditionele wensen vervullen wij graag: het gietijzeren bed kraakt en piept! Misschien wilt u ook van het bad gebruik maken?
Hij is zeker ook lid van Green Peace?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach kom op, de rare chinese thee, de fruithapjes, die oerwoudbomen - het kan niet anders
Je vergeet m'n danskwaliteiten.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:31 schreef Ripley het volgende:
Ach kom op, de rare chinese thee, de fruithapjes, die oerwoudbomen - het kan niet anders
Dat zijn de ergste.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:48 schreef GI het volgende:
Jamaar, jamaar, hij ziet er zo hetero uit
Wou je zeggen dat je me niet aan het verleiden was dan gisteren met al je smsjes over hoe je nieuwe jurkje je zo'n lekker wijf deed voelen? En hoe ik dat snel maar eens moest bekijken?quote:
Ik heb gezegd dat barbara de loor mijn jurkje aanhad. En dat mijn collega het een leuk jurkje vond. En dat laatste was denk ik in je dromenquote:Op donderdag 9 november 2006 10:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je me niet aan het verleiden was dan gisteren met al je smsjes over hoe je nieuwe jurkje je zo'n lekker wijf deed voelen? En hoe ik dat snel maar eens moest bekijken?
Ik ben er niet bang voorquote:Op donderdag 9 november 2006 11:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb de smsjes nog als bewijs.
Mennnn.. Ik geloof richting Hoofddorp.. Misschien weer een geschaarde vrachtwagen in de Schipholtunnel?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:34 schreef Joene het volgende:
Waar ging die brandweer heen noob ?
Jups... Heb er dus ook twee mooie fietsen aan over gehouden.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar kun je leuke dingen van kopen. Een luxe weekendje met vriendin in een mooie stad, een mooie fiets, een paar bomen in een oerwoud, vul het maar in.
Ik heb je nummer niet. En die van arma ook niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:10 schreef Joene het volgende:
Ik krijg nooit smsjes over jurkjes van ripley
Hey homootje van me. Ik sms jou toch ook geregeld over jurkjes?quote:
Dit ging over weer een nieuwe!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:16 schreef Jerruh het volgende:
owja, alleen ik heb dat jurkje mogen checken eej!
met attentie op voorkoming natuurlijk.
iets te vaak ja!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey homootje van me. Ik sms jou toch ook geregeld over jurkjes?
Als jullie nou allemaal je nummer even geven kunnen jullie ook dergelijke spannende smsjes ontvangen.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
iets te vaak ja!
sms1: hey babe welke jurkjes zal ik passen?
sms2: ik heb nu een rode, een zwarte, eentje met spaghettibandjes, een minirokje,.........
sms3: weet je zeker dat zwart afkleed?
sms4: en rood niet? ik vind zwart mooier
sms5: maar rood heeft ook wel wat!
sms6: weet je zeker? zwart is toch eigenlijk veel chiquer....
sms7:ja maar, als ik zwart neem, dan heb ik geen rood
(...).
och zo noem ik je dagelijks, pop!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als jullie nou allemaal je nummer even geven kunnen jullie ook dergelijke spannende smsjes ontvangen.
En dan wil ik er ook nog wel bij vertellen dat mijn collega me er "net een lekker wijf" in vond
FOK! awards userssssssquote:Op donderdag 9 november 2006 11:27 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Jerruh, help ff... Je was net leif voor me... en ik heb het niet gemerkt?
Ik een Award?quote:
Oh dan zal het daaraan liggen doe maar aan de 18e dan !quote:Op donderdag 9 november 2006 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet. En die van arma ook niet.
Arma.. geil sletje... Nu je gaat stoppen met roken wordt je helemaal woest aantrekkelijk!quote:
Dan ben ik niet meer te houden n00c! Dan neem ik ook zoeen piratenbaard. Sje weets!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Arma.. geil sletje... Nu je gaat stoppen met roken wordt je helemaal woest aantrekkelijk!
Jezus, het is opeens helemaal dinsdagmorgen hierquote:Op donderdag 9 november 2006 11:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan ben ik niet meer te houden n00c! Dan neem ik ook zoeen piratenbaard. Sje weets!
Van een totaal onbekend iemand....quote:Radio2! Jouw liedje!
Krijg ik als antwoord:quote:Fijn, ik kan hier geen radio luisteren.
WTF? Mij lastig vallen met smsjes en dan vervolgens zeggen dat ik bij een baggerbedrijf werk?quote:Baggerbedrijf!
Na een lange aarzeling krijg ik terugquote:Welk lied was dat dan?
Googlen levert op, dat het om een nummer van de Amazing Stroopwafels gaat:quote:Oude Maasweg
Mennnn...... Wat zal ik eens antwoorden:quote:Oude Maasweg - Amazing Stroopwafels
Tekst en muziek: Leon Russell, Wim Kerkhof en Cees Pons
Sittin' on a highway in a broken van
Thinkin' of you again
I guess I have to hitchhike to the station
With every step I see your face
Like a mirror looking back at me
Sayin' you're the only one
Making me feel I could survive
I am so glad to be alive
Nowhere to run and not a guitar to play
Mixed up inside and it's been raining all day
Since you ran away
Manhattan Island serenade
'k Zit hier op de snelweg met een lege tank
Regen klettert op 't dak
Ik zal nou wel naar huis toe moeten liften
Ik denk aan jou bij elke stap
In de verte blijft de transit staan
Ik kom nooit meer van je los
'k Zie de Caltex in de nevel
Olievlekken op de maas
'k Loop wel door maar ik kan nergens heen
't Regent nog steeds en ik voel me zo alleen
Nu 'k je nooit meer zie
Oude Maasweg, kwart voor drie
Nu 'k je nooit meer zie
Oude Maasweg, kwart voor drie
Woei! Maak me gek... Ik ga bijna de geile piratenknop weer posten!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan ben ik niet meer te houden n00c! Dan neem ik ook zoeen piratenbaard. Sje weets!
d) namelijk: Ik heb een onwijs tof nieuw jurkje en barbara de loor heeft het ook. X.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:58 schreef n00cL30n het volgende:
Ik krijg helemaal andere smsjes binnen, helemaal op de gsm van de zaak:
[..]
Van een totaal onbekend iemand....
Waarop ik zeg:
[..]
Krijg ik als antwoord:
[..]
WTF? Mij lastig vallen met smsjes en dan vervolgens zeggen dat ik bij een baggerbedrijf werk?
Dus ik stuur maar terug:
[..]
Na een lange aarzeling krijg ik terug
[..]
Googlen levert op, dat het om een nummer van de Amazing Stroopwafels gaat:
[..]
Mennnn...... Wat zal ik eens antwoorden:
a. Volgens mij heb je de verkeerde voor je.
b. WTF! Val me niet lastig... Wie ben jij eigenlijk?
c. De vorige eigenaar van dit nummer werkt hier niet meer, dus je zit nu een verkeerd nummer aan te prijzen?
d. anders, namelijk ?
Oei....quote:Op donderdag 9 november 2006 12:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
d) namelijk: Ik heb een onwijs tof nieuw jurkje en barbara de loor heeft het ook. X.
Dat kan natuurlijk ook wel... Euhmz.. Er is immers nog geen begroeting geweest.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
"how gay!, als je een onbekende lastig valt met rare smsjes, doe dat dan met goeie muziek! ow en ik heb een leuk jurkje en barbara de loor heeft m ookquote:Op donderdag 9 november 2006 12:11 schreef n00cL30n het volgende:
Rip, tot zover is jouw antwoord nogsteeds de enige leuke opmerking die ik terug kan sturen, ik wacht nog ff tot 2 uur.
Mocht ik dan nog geen leukere hebben binnengekregen, dan stuur ik die van jou door.
optie D Ongezien de tiefus!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:58 schreef n00cL30n het volgende:
Ik krijg helemaal andere smsjes binnen, helemaal op de gsm van de zaak:
[..]
Van een totaal onbekend iemand....
Waarop ik zeg:
[..]
Krijg ik als antwoord:
[..]
WTF? Mij lastig vallen met smsjes en dan vervolgens zeggen dat ik bij een baggerbedrijf werk?
Dus ik stuur maar terug:
[..]
Na een lange aarzeling krijg ik terug
[..]
Googlen levert op, dat het om een nummer van de Amazing Stroopwafels gaat:
[..]
Mennnn...... Wat zal ik eens antwoorden:
a. Volgens mij heb je de verkeerde voor je.
b. WTF! Val me niet lastig... Wie ben jij eigenlijk?
c. De vorige eigenaar van dit nummer werkt hier niet meer, dus je zit nu een verkeerd nummer aan te prijzen?
d. anders, namelijk ?
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:22 schreef Joene het volgende:
Tof zullen we vanavond neucken ?
Inderdaad, doe dan een lekkere dijenkletser, maar niet een nummer van de Amazing Stroopwafels.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"how gay!, als je een onbekende lastig valt met rare smsjes, doe dat dan met goeie muziek! ow en ik heb een leuk jurkje en barbara de loor heeft m ook"
Idd.. dat wens ik diegene ook wel toe na het attenderen op Amazing Stroopwafels...quote:
quote:Bedankt voor het attenderen op een mijns inziens slecht nummer.
Wie ben jij eigenlijk?
Niet zo saai! Breng eens iemand lekker in verwarring.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, doe dan een lekkere dijenkletser, maar niet een nummer van de Amazing Stroopwafels.
[..]
Idd.. dat wens ik diegene ook wel toe na het attenderen op Amazing Stroopwafels...
Lolz
Misschien dat ik het toch ga doen op zo'n semi- aardige manier:
[..]
Mocht deze dan nog onwetend reageren, kan ik altijd nog afsluiten met:quote:Ik sprak laatst JK, Arma, Rip en Joene nog... Je moest de groeten hebben van ze.
quote:En die cake hoef je de volgende ook niet meer te maken. Hij zag eruit als dat hij smaakte.
Naar kak!
Of ben je meer fan van een dirty sanchez?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:09 schreef Joene het volgende:
en slik je ook ?
Zal mij benieuwen.quote:Ik kwam laatst JK en [vorige eigenaar van mijn nummer] tegen. Ik moest je nog de groeten doen.
wat onschuldigquote:Op donderdag 9 november 2006 13:30 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz....
Ben voor een onschuldig alternatief gegaan.
[..]
Zal mij benieuwen.
Sorry voor de anticlimax, kwam erachter dat het een toch wel hoge pief was van een van onze klanten.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat onschuldig. daar had je veeeeel meer uit kunnen halen...
zoiets als: dit nummer wordt niet meer gebruikt ten behoeve van de hotline voor zweterige lesbiennes met haar op hun tanden en uitgelebberde vaginale lippen, gelieve het goede nummer op te zoeken.
ow... da wist ik niet...quote:Op donderdag 9 november 2006 13:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Sorry voor de anticlimax, kwam erachter dat het een toch wel hoge pief was van een van onze klanten.
Als ik daar te nare shit mee uithaal, krijg ik op mijn kloten.
quote:Je mot je bek houden kwiebus met je strèkboutharses
Jups... Maarja... klant is koning... De vorige eigenaar van mijn nummer was nogal een sales- bonk.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow... da wist ik niet...
hmzzzz...
maar goed, dan nog stuurt die hoge pief ook vage smsjes...
Thnx.....quote:Op donderdag 9 november 2006 14:21 schreef Armageddon het volgende:
de directeur hier zegt net tegen haagse john dat ie van achter op jan marijnissen lijkt
[..]![]()
!!
Rip zorgt voor duurder fruit?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Met dank aan ripley kan ik wel weer gaan roken. Dat fruit is ineens een stuk duurder.
Ja.quote:
zooo duur zijn passievruchten nou ook weer niet hoor!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Met dank aan ripley kan ik wel weer gaan roken. Dat fruit is ineens een stuk duurder.
Ze moet een keer gaan als ik ook kan, dan gaan we samen dansenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:29 schreef Jerruh het volgende:
miss_beeb!!! wanneer kom je nou eens naar de Rechter? volgende week hebben we lady aida!hopelijk neemt ze wat detroit vriendjes mee
.
sexaaaaaaiquote:Op donderdag 9 november 2006 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze moet een keer gaan als ik ook kan, dan gaan we samen dansen![]()
schat ik zit aan mijn 6de blikje redbull voor vandaag omdat ik alleen nog maar aan het overwerken ben. Ik slaap het hele weekendquote:Op donderdag 9 november 2006 15:29 schreef Jerruh het volgende:
miss_beeb!!! wanneer kom je nou eens naar de Rechter? volgende week hebben we lady aida!hopelijk neemt ze wat detroit vriendjes mee
.
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sexaaaaaai.
ik heb al wel es vaker met miss_beeb gedanst, ook samen met angel!alleen ze hielden er beiden een blauw gebied aan over bij het dirty dancing....
.
LoLz... Goed bezig man! Sterkte nog!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zo, weer terug van de kaakchirurg.De zijkant van m'n bovengebit helemaal opengesneden, onsteking weggehaald met het nodige boor, snij en schraapwerk. De behandeling viel opzich wel mee, tis niet pijnloos maar de pijn die ik daarvoor had was veel erger. En nu zit ik hier weer met een half verdoofd gezicht
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef n00cL30n het volgende:
Ook al ben ik hetero....Jerruh is liev!
Thnx voor de stem.
Ah, goed te horen dat het enigszins meevalt. Hopelijk is dat ook nog zo nadat de verdoving is uitgewerktquote:Op donderdag 9 november 2006 15:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zo, weer terug van de kaakchirurg.De zijkant van m'n bovengebit helemaal opengesneden, onsteking weggehaald met het nodige boor, snij en schraapwerk. De behandeling viel opzich wel mee, tis niet pijnloos maar de pijn die ik daarvoor had was veel erger. En nu zit ik hier weer met een half verdoofd gezicht
Ik begin het idd al behoorlijk te voelenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, goed te horen dat het enigszins meevalt. Hopelijk is dat ook nog zo nadat de verdoving is uitgewerkt
Agosquote:Op donderdag 9 november 2006 17:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik begin het idd al behoorlijk te voelen
Biefstuk erop!quote:Op donderdag 9 november 2006 17:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
Dankje
Het voelt nu alsof ik een flinke klap op m'n bek heb gehad
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:46 schreef UIO_AMS het volgende:
* Weekend viert.
Freakend? Euhmz.. vertel.. ken het niet namelijk.. Mis ik nu een goed feest?quote:
Nog niet in Barca geweest?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben het met je oneens, m_b.
Overigens kan ik wel wat hulp gebruiken van deze en gene: Bilbao? Of toch Barca? Voorverkenningen se continuar!
hier!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:32 schreef Joene het volgende:
Waar is die geile pokervriend van me eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |