Hier verder!quote:Op donderdag 9 november 2006 10:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wakker goed en tijd voor koffie!
Kijk eens op je weblogquote:Op donderdag 9 november 2006 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:dat was niet zo'n hele slimme zet
jij bengelquote:
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:29 schreef Pheno het volgende:
Traaaaaaaaag
ik zweer het je, hier hetzelfdequote:Op vrijdag 10 november 2006 19:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zwaar verveeld..
Nog dik twee uur werken en er is niks te doen.
Nog zieker. Nog stommer!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:04 schreef Q. het volgende:
Ziek! Stom!
Hoop dat die snel weer terug isquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:53 schreef Christine het volgende:
Extreem moe. Tevens ongerust omdat mijn kat kwijt is![]()
![]()
.
jamarjamarquote:Op zondag 12 november 2006 08:57 schreef scrub_nurse het volgende:
alweer wakker gesmst...![]()
en waarom heb ik toch zon pijn in mn nek als ik wakker word...auw...
quote:Op zondag 12 november 2006 16:00 schreef Christine het volgende:
Doodmoe, nerveus en achterdochtig..
En oja, opgelucht omdat de kat terecht is.
quote:Op zondag 12 november 2006 21:55 schreef Christine het volgende:
Compleet over de zeik en verdrietig en, en.....
quote:Op zondag 12 november 2006 21:55 schreef Christine het volgende:
Compleet over de zeik en verdrietig en, en.....
Misschien ben je te aardig en te lief? Klinkt raar maar dan gaan ze je al gauw als broertje zien of als vriend. Blijf een beetje mysterieus en misschien iets afstandelijker...trekt mij wel aanquote:Op maandag 13 november 2006 11:50 schreef sonny het volgende:
Ik voel me klote, ben verdrietig. Meisje die ik erg leuk vind wil alleen maar vrienden blijven.
Soms lijkt het alsof er meer is maar dat is er niet. Nu blijkt ze een vriendje te hebben en daar ben ik zelf achter gekomen. zucht... probleem is dat ik haar mininaal 3 keer per week zie.(ivm dansles)
Als ik met d'r dans (bachata) legt ze haar armen over m'n nek heen en dat geeft een lekker warm knus gevoel. Er overheen komen word moeilijk. Heb sinds jaren niet zoveel voor iemand gevoeld. Dit doet pijn.. Elke keer als ik een meid leuk vind wil ze alleen maar vrienden blijven. Wat doe ik toch fout.??
Dat krijg ik ook vaak te horen maar ja ik wil niet doen alsof ik de boeman ben. Ik wil denk ik gewoon aardig gevonden worden door iedereen en dat nekt me dus ook in relaties schijnbaar.quote:Op maandag 13 november 2006 12:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Misschien ben je te aardig en te lief? Klinkt raar maar dan gaan ze je al gauw als broertje zien of als vriend. Blijf een beetje mysterieus en misschien iets afstandelijker...trekt mij wel aan
Boeman is weer het andere uiterstequote:Op maandag 13 november 2006 13:03 schreef sonny het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook vaak te horen maar ja ik wil niet doen alsof ik de boeman ben. Ik wil denk ik gewoon aardig gevonden worden door iedereen en dat nekt me dus ook in relaties schijnbaar.
quote:Op maandag 13 november 2006 14:15 schreef _Cara_ het volgende:
Moe..onrustig geslapen..
En het weer werkt ook niet mee...ik wil zon en warmte...enzo..
Geluk bij een ongeluk.quote:Op maandag 13 november 2006 20:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Ontzettend stom! M'n telefoon verloren in de trein, gelukkig was ie snel gevonden door de conducteur. Damn!!
quote:Op maandag 13 november 2006 16:58 schreef _Arual_ het volgende:
Ik voel me allergisch! Ik heb net de hele trap afgestoft, alle boeken afgestoft, en daarna wilde ik gaan stofzuigen. Is verdorie die stofzuiger stuk!
HATSJIE
quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 22:45 schreef Pheno het volgende:
Waar blijft die meteoor?
Allen hier!quote:
Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 06:49 schreef Pheno het volgende:
Maar die meteoor is niet gevallen. Jammer.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:36 schreef _Arual_ het volgende:
![]()
Proefartikel goedgekeurd. Of ik er meer wil schrijven in de toekomst.
![]()
Tevens eerste 'wetenschappelijke' publicatie!
![]()
Vaak tegenquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:12 schreef Napalm het volgende:
[..]
Soms zit het mee, soms zit het tegen.![]()
Heb nu alleen geen tijd om een paar kleine verbeteringen aan te brengen, want ik moet zo wegquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Goed zo!
![]()
Je mag trots zijn op jezelf!
mijn oma zei altijd: "je krijgt wat je toekomt"..quote:
Dat is een achterhaalde wijsheidquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:55 schreef Napalm het volgende:
[..]
mijn oma zei altijd: "je krijgt wat je toekomt"..
Is het nu "je krijgt datgene dat je vrouw overhoudt"?quote:
Hoppa! Dat is goed om te horen. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:36 schreef _Arual_ het volgende:
![]()
Proefartikel goedgekeurd. Of ik er meer wil schrijven in de toekomst.
![]()
Tevens eerste 'wetenschappelijke' publicatie!
![]()
Zal nog wel ff zo aanvoelen.. komt wel weer goed..beterschap iig ermee!quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:51 schreef Twisted_fok het volgende:
vreemd
Vooralsnog pijnloos, maar dat komt straks nog wel. Blij dat de pijnstiller lekker smaakt en weird met zo'n verdoofde wang/kaak, wat nog het raarst voelt is dat m'n tong voor de helft gevoelloos is.
De andere 2 gaan er een andere keer uit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zal nog wel ff zo aanvoelen.. komt wel weer goed..beterschap iig ermee!![]()
Is het in één keer gedaan of moet je nog eens terug?
bij mij ook weer. maar eens even koffie regelenquote:
waarbij?quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:44 schreef Marjan_K het volgende:
en
maar ik klaag niet want het hoort erbij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeven heuvelenloop?quote:Op woensdag 15 november 2006 09:10 schreef Pheno het volgende:
Sporten ging prima, helemaal klaar voor de marathon volgende week
Ik voelde me even gewoon zwaar minder, thanks anyway.quote:
Kunstgebit was geen optie?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Kut
Net bij de tandarts geweest en ik moet 2 wortelkanaalbehandelingen en 9 gaatjes laten vullen
Mn vorige tandarts heeft 'nooit gezien' dat ik gaatjes had
It has been consideredquote:
<insert schopsmiley>quote:Op woensdag 15 november 2006 20:26 schreef Twisted_fok het volgende:
zelfmedelijden.
maar verder puikend
Tief eens op.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:29 schreef dawg het volgende:
[..]
<insert schopsmiley>
En goed. Uitstekend trouwens.
ga slapenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:32 schreef Christine het volgende:
Compleet op. En ik moet nog zoveeeeel.
Schop wel met een twist dan, aight?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tief eens op.
Na een bezoek aan de kaakchirurg heeft men het recht om ongeveer 3 dagen vol zelfmedelijden rond te lopen, tot de zwelling en pijn geslonken zijn. Vooral als de pijnstillers niet erg veel helpen.
Ik zal jou eens schoppen, dawggie. Fo' sho'. Ofzo.![]()
Aight!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Schop wel met een twist dan, aight?
gefeliciteerdquote:
Gefeliciteeerd!quote:
Vaak wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |