klikvrij topicquote:
Ik ga in ieder geval niet zwaaiend weg, met dat gezwaai en getoedeloe zijn al teveel topics vervuildquote:
zeg je wel als je ff weg gaat dan ?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:38 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet zwaaiend weg, met dat gezwaai en getoedeloe zijn al teveel topics vervuild![]()
Het is een schandequote:Op donderdag 9 november 2006 00:38 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet zwaaiend weg, met dat gezwaai en getoedeloe zijn al teveel topics vervuild![]()
Snotjongquote:Op donderdag 9 november 2006 00:34 schreef versabommie het volgende:
Voor Kribbet!
![]()
![]()
![]()
Thnx voor de support Gladys!
Eerst ff iets ludieks verzinnenquote:Op donderdag 9 november 2006 00:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
zeg je wel als je ff weg gaat dan ?![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:41 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Eerst ff iets ludieks verzinnen![]()
he made me do itquote:Op donderdag 9 november 2006 00:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Snotjong![]()
En Gladys![]()
Dacht dat je hier ver boven stond
![]()
dus geen hotel ?quote:
Was ik al bang voor, hij is zo intens gemeen en ik beschouwde hem nog wel als mijn allerbeste vriendquote:
je krijgt de rekening 2 december welquote:
Je bezwijkt toch niet onder de druk, dat je het hier op gooit hequote:Op donderdag 9 november 2006 00:41 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Eerst ff iets ludieks verzinnen![]()
heej morriequote:
ja slaap lekker hequote:
Is volgens mij gelukkig geen woord spaans bijquote:
TVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPquote:
uhhh jaquote:
kan je het er ook ff fonetisch bijzettenquote:Op donderdag 9 november 2006 00:48 schreef luciano het volgende:
Günaydın canım! 06:00 - 12:00 Goeie morgen!
Tünaydın güneşim!
12:00 - 17:00 Goeie middag!
İyi günler aşkım! 08:00 - 17:00 Goedendag!
İyi akşamlar sevgilim! 17:00 - 21:00 Goeie avond!
İyi geceler bir tanem! 21:00 - 06:00 Goedenacht!
İyi uykular tatlım! Welterusten! / Slaapwel!
Tatlı rüyalar her şeyim! Droom zacht!
Afiyet olsun güzelim! Smakelijk eten! / Eet smakelijk!
Sanne is liefquote:Op donderdag 9 november 2006 00:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
En was het voor herhaling vatbaar?![]()
Kom jij naar den bosch?quote:
Nope, ik word nog liever aangerand door een tros bosjesmannen dan naar een meet te gaanquote:
Als we nou een tros bosjesmannen regelen voor op die meet? Entertainment zeg ik danquote:Op donderdag 9 november 2006 01:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, ik word nog liever aangerand door een tros bosjesmannen dan naar een meet te gaan![]()
Euh ik dacht het toch ff nietquote:
Ik denk ook niet dat er iemand bijkomt, Day en Flugel gaat primaquote:Op donderdag 9 november 2006 01:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh ik dacht het toch ff niet![]()
Ik zag wel dat TL dat hoopte, maar hij moet wel oppassen met wat hij wenst, want ik zou hem zo maar een potje kunnen terug gaan deleten
Ik denk niet dat ik dat zou doen, maar neem het risico liever niet
Hallo tis hier niet de kattebox van V-O-L heur! Hier hebben mods echt wat te doen !quote:Op donderdag 9 november 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er iemand bijkomt, Day en Flugel gaat prima![]()
Jahquote:Op donderdag 9 november 2006 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo tis hier niet de kattebox van V-O-L heur! Hier hebben mods echt wat te doen !
* rent weg!
Tuurlijk, brute achtervolging van de kusjesbrigadequote:Op donderdag 9 november 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jah![]()
En ren maar weg joh, VOL achterhaalt je wel![]()
Dat moet je heel niet onderschatten, voor je het weet voel je aandacht en liefdequote:Op donderdag 9 november 2006 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, brute achtervolging van de kusjesbrigade![]()
DAT NOOIT!quote:Op donderdag 9 november 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat moet je heel niet onderschatten, voor je het weet voel je aandacht en liefde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |