klikvrij topicquote:
Ik ga in ieder geval niet zwaaiend weg, met dat gezwaai en getoedeloe zijn al teveel topics vervuildquote:
zeg je wel als je ff weg gaat dan ?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:38 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet zwaaiend weg, met dat gezwaai en getoedeloe zijn al teveel topics vervuild![]()
Het is een schandequote:Op donderdag 9 november 2006 00:38 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet zwaaiend weg, met dat gezwaai en getoedeloe zijn al teveel topics vervuild![]()
Snotjongquote:Op donderdag 9 november 2006 00:34 schreef versabommie het volgende:
Voor Kribbet!
![]()
![]()
![]()
Thnx voor de support Gladys!
Eerst ff iets ludieks verzinnenquote:Op donderdag 9 november 2006 00:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
zeg je wel als je ff weg gaat dan ?![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:41 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Eerst ff iets ludieks verzinnen![]()
he made me do itquote:Op donderdag 9 november 2006 00:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Snotjong![]()
En Gladys![]()
Dacht dat je hier ver boven stond
![]()
dus geen hotel ?quote:
Was ik al bang voor, hij is zo intens gemeen en ik beschouwde hem nog wel als mijn allerbeste vriendquote:
je krijgt de rekening 2 december welquote:
Je bezwijkt toch niet onder de druk, dat je het hier op gooit hequote:Op donderdag 9 november 2006 00:41 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Eerst ff iets ludieks verzinnen![]()
heej morriequote:
ja slaap lekker hequote:
Is volgens mij gelukkig geen woord spaans bijquote:
TVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPTVPquote:
uhhh jaquote:
kan je het er ook ff fonetisch bijzettenquote:Op donderdag 9 november 2006 00:48 schreef luciano het volgende:
Günaydın canım! 06:00 - 12:00 Goeie morgen!
Tünaydın güneşim!
12:00 - 17:00 Goeie middag!
İyi günler aşkım! 08:00 - 17:00 Goedendag!
İyi akşamlar sevgilim! 17:00 - 21:00 Goeie avond!
İyi geceler bir tanem! 21:00 - 06:00 Goedenacht!
İyi uykular tatlım! Welterusten! / Slaapwel!
Tatlı rüyalar her şeyim! Droom zacht!
Afiyet olsun güzelim! Smakelijk eten! / Eet smakelijk!
Sanne is liefquote:Op donderdag 9 november 2006 00:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
En was het voor herhaling vatbaar?![]()
Kom jij naar den bosch?quote:
Nope, ik word nog liever aangerand door een tros bosjesmannen dan naar een meet te gaanquote:
Als we nou een tros bosjesmannen regelen voor op die meet? Entertainment zeg ik danquote:Op donderdag 9 november 2006 01:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, ik word nog liever aangerand door een tros bosjesmannen dan naar een meet te gaan![]()
Euh ik dacht het toch ff nietquote:
Ik denk ook niet dat er iemand bijkomt, Day en Flugel gaat primaquote:Op donderdag 9 november 2006 01:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh ik dacht het toch ff niet![]()
Ik zag wel dat TL dat hoopte, maar hij moet wel oppassen met wat hij wenst, want ik zou hem zo maar een potje kunnen terug gaan deleten
Ik denk niet dat ik dat zou doen, maar neem het risico liever niet
Hallo tis hier niet de kattebox van V-O-L heur! Hier hebben mods echt wat te doen !quote:Op donderdag 9 november 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er iemand bijkomt, Day en Flugel gaat prima![]()
Jahquote:Op donderdag 9 november 2006 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo tis hier niet de kattebox van V-O-L heur! Hier hebben mods echt wat te doen !
* rent weg!
Tuurlijk, brute achtervolging van de kusjesbrigadequote:Op donderdag 9 november 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jah![]()
En ren maar weg joh, VOL achterhaalt je wel![]()
Dat moet je heel niet onderschatten, voor je het weet voel je aandacht en liefdequote:Op donderdag 9 november 2006 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, brute achtervolging van de kusjesbrigade![]()
DAT NOOIT!quote:Op donderdag 9 november 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat moet je heel niet onderschatten, voor je het weet voel je aandacht en liefde![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat moet je heel niet onderschatten, voor je het weet voel je aandacht en liefde![]()
hij nooitquote:Op donderdag 9 november 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lees je inquote:Op donderdag 9 november 2006 02:01 schreef PC eend het volgende:
Zijn die vollers weer hier aan het rellen![]()
![]()
Dat deed ik, en ik zag jullie rellenquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 02:11 schreef luciano het volgende:
[FB5] Het zelfregulerende gedrag der users!
Nou nog helemaal naar maastrichtquote:Op donderdag 9 november 2006 02:12 schreef latevogel het volgende:
Zo ik kom eens ff kijken of er nog wat te drinken hier is want alle kroegen zijn dicht hier nu (of ik moet naar maastricht nog ff willen gaan in mijn uppie)
3 maar ? Waar is die good ole time van 10+ posts per seconde .......quote:Op donderdag 9 november 2006 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Een misplaatste post in FB, waar gelijk 3 users commentaar op hadden, dat zelfregulerende gedrag van de users bedoelde ik
is maar 10 min. rijden hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou nog helemaal naar maastricht![]()
Ik zou lekker hier blijven
Jij reageerde niet eens, fok is going down the drainquote:Op donderdag 9 november 2006 02:18 schreef luciano het volgende:
[..]
3 maar ? Waar is die good ole time van 10+ posts per seconde .......
dankjequote:Op donderdag 9 november 2006 02:17 schreef luciano het volgende:
Truste gladiooltje
quote:Op donderdag 9 november 2006 02:18 schreef latevogel het volgende:
[..]
is maar 10 min. rijden hoor![]()
Maar hier is het ook wel gezellig zo te lezen![]()
Ik heb al genoeg gereageerd denk ik ( en genoeg getriggerd , alhoewel dat gelukkig niet wordt gezien als dusdanig ............ goed om te weten voor de volgende keer ...........quote:Op donderdag 9 november 2006 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij reageerde niet eens, fok is going down the drain![]()
yep die liggen vroeg allemaal in hun nest vandaag zo te zienquote:
Hier gaat ook iedereen, kan je nog naar Maastricht?quote:Op donderdag 9 november 2006 02:22 schreef latevogel het volgende:
[..]
yep die liggen vroeg allemaal in hun nest vandaag zo te zien![]()
dat doe ik zaterdag wel als ik dagje vrij benquote:Op donderdag 9 november 2006 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier gaat ook iedereen, kan je nog naar Maastricht?
In Maastricht? dat is hier synoniem voor verweggistanquote:Op donderdag 9 november 2006 02:26 schreef latevogel het volgende:
[..]
dat doe ik zaterdag wel als ik dagje vrij ben![]()
Ga je mee de stad onveilig maken![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
In Maastricht? dat is hier synoniem voor verweggistan![]()
Tsja anders kom je toch naar Amsterdamquote:
Daar ben ik binnenkort ook in de buurt ja zo rond de 27stequote:Op donderdag 9 november 2006 02:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsja anders kom je toch naar Amsterdam![]()
![]()
Hmm ik weet niet of er dan meetmogelijkheden zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 02:43 schreef latevogel het volgende:
[..]
Daar ben ik binnenkort ook in de buurt ja zo rond de 27ste![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 02:26 schreef latevogel het volgende:
[..]
dat doe ik zaterdag wel als ik dagje vrij ben![]()
Ga je mee de stad onveilig maken![]()
maken we er een mini mini meeting vanquote:Op donderdag 9 november 2006 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet of er dan meetmogelijkheden zijn![]()
kan je ook ff bij mij op het werk langs komen ,is vlakbijquote:Op donderdag 9 november 2006 02:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maastricht.
Vooral de St. Bernardusstraat vlakbij het Onze Lieve Vrouweplein![]()
Volgende week gaan we er weer even langs![]()
![]()
Mijn (kleine) zusje woont daar en heeft samen met mijn zwager een heerlijk restaurantquote:Op donderdag 9 november 2006 02:53 schreef latevogel het volgende:
[..]
kan je ook ff bij mij op het werk langs komen ,is vlakbij![]()
Een mini meet is dacht ik met z'n tweeen toch?quote:Op donderdag 9 november 2006 02:52 schreef latevogel het volgende:
[..]
maken we er een mini mini meeting van![]()
hoe heet dat ?quote:Op donderdag 9 november 2006 02:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn (kleine) zusje woont daar en heeft samen met mijn zwager een heerlijk restaurant![]()
![]()
Meestal rollen we nog naar de kroeg aan de overkant![]()
Maar wat is vlakbij??
nou dacht ik dus dat pc wel slim wasquote:Op donderdag 9 november 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een mini meet is dacht ik met z'n tweeen toch?
Is een mini mini meet dan in je eentje?![]()
Een mini-meet is wanneer APK een lineaal naast zijn pik legtquote:Op donderdag 9 november 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tout a Faitquote:Op donderdag 9 november 2006 02:58 schreef latevogel het volgende:
[..]
hoe heet dat ?
Ulestraten ,vlakbij het vliegveld![]()
dan moet je die kroeg/eet café waar ik werk dus ook zien liggenquote:Op donderdag 9 november 2006 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tout a FaitMoet je echt is gaan eten
![]()
Het vliegveld zie ik altijd liggen als we langsrijden![]()
Jaloersquote:Op donderdag 9 november 2006 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een mini-meet is wanneer APK een lineaal naast zijn pik legt
Ik PM je binnenkort evenquote:Op donderdag 9 november 2006 03:03 schreef latevogel het volgende:
[..]
dan moet je die kroeg/eet café waar ik werk dus ook zien liggen![]()
ligt tussen de autowegen in en er staat heel groot brand bier op![]()
okidokiequote:Op donderdag 9 november 2006 03:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik PM je binnenkort even![]()
Nu ga ik echt naar boven![]()
![]()
![]()
quote:
Een mini-meet is wanneer je Teamlead in de AH tegenkomtquote:Op donderdag 9 november 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zal jij wel gelijk hebben, ik ben niet zo goed in die internet afspraakjesquote:Op donderdag 9 november 2006 03:00 schreef latevogel het volgende:
[..]
nou dacht ik dus dat pc wel slim wasmaar ga twijfelen nu hahah
hier zeggen we altijd mini,mini als je met 2 bedoeld hoor
Ach gut, ik lees ook weer eens een SC topic omdat het bovenaan de AT staat.quote:Op donderdag 9 november 2006 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een mini-meet is wanneer APK een lineaal naast zijn pik legt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |