Ja is goed! Hoeveel heb je er in staan dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:13 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja haha ik gooi er een paar uit vanavond, en dan kunnen wij ook ff PESSEN
JAAAHAAAAAAAAA we weten dat wel dat je allemaal nieuwe games een week of wat eerder kan spelen dan ieder ander hier. We weten zo onderhand ook wel dat je makkelijk aan faceplate's kan komen! STFU ALLREADY!!!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:49 schreef =HellFire= het volgende:
Woei, naast Gears komt Viva Piñata ook m'n kant op.... *neuriet VP deuntje*![]()
Ik heb eerder vrij genomen en zit nu ff te spelen.. Veteran zit er nog steeds in.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:54 schreef zatoichi het volgende:
Ik ga gewoon gelijk voor Veteran (of is ie er dit keer niet) heb ik met CoD2 ook gedaan, en dan voelt het zo echt; geraakt is geraakt, heb je geluk, dan kun je nog lopen, heb je pech, dan ben je dood. Heel intens spelen is dat, maar daarom wel de echt CoD experience!
lijkt me verstandig dat jij voorlopig niet naar duitsland gaat.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb eerder vrij genomen en zit nu ff te spelen.. Veteran zit er nog steeds in.
En (ik dacht dat ik zoiets nooit over een spel zou zeggen), omfg wat is dit spel vet.
Voluit op de 5.1, OMFG WAT HEFTIG!!!!!1 DIE FUCKERS, DIE DIE DIEEEE1!!!!
![]()
![]()
Sorry.![]()
Jaaaaaha, we weten nu onderhand wel dat je review-exemplaren eerder dan de rest krijgt.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:49 schreef =HellFire= het volgende:
Woei, naast Gears komt Viva Piñata ook m'n kant op.... *neuriet VP deuntje*![]()
Ik weet ook niet waar ik me druk om maak.. heb nog een goed spel liggen waar ik me prima in vermaak... maar wil het zien gewoon na die enthausiaste reacties.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Had je dat niet al gezegd.
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
JAAAHAAAAAAAAA we weten dat wel dat je allemaal nieuwe games een week of wat eerder kan spelen dan ieder ander hier. We weten zo onderhand ook wel dat je makkelijk aan faceplate's kan komen! STFU ALLREADY!!!!!
Inderdaad Hellfire, je begint irritant te worden.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jaaaaaha, we weten nu onderhand wel dat je review-exemplaren eerder dan de rest krijgt.
* Bastard kaak van de grond raapt.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:15 schreef -Dries- het volgende:
Hrm, ik denk dat ik GoW en RB6 allebei laat schieten voor een wii
Je gaat een halve Wii kopenquote:Op donderdag 9 november 2006 16:15 schreef -Dries- het volgende:
DriesNL, schoppen die gast, bij mij staat hij er ook niet inquote:Op donderdag 9 november 2006 16:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
* Bastard kaak van de grond raapt.
Wat is je nick? Kick ik je ff uit mn friendslist.
2 vette spellen laten lopen voor een Wiiquote:Op donderdag 9 november 2006 16:15 schreef -Dries- het volgende:
Het is een lange tijd van 17-11 tot 8-12.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:15 schreef -Dries- het volgende:
Ik doe het ookquote:Op donderdag 9 november 2006 16:15 schreef -Dries- het volgende:
Het beste spel allertijden komt toch echt op 8 december op de Wii.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:20 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
DriesNL, schoppen die gast, bij mij staat hij er ook niet in![]()
[..]
2 vette spellen laten lopen voor een Wii![]()
![]()
jij staat er dan ook om bekend om domme beslissingen te makenquote:
Volgens mij zit je verkeerd in dit topic...quote:Op donderdag 9 november 2006 16:19 schreef Erwtensoep het volgende:
De Wii moet je zowiezo halen, al is het maar om Zelda.
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:29 schreef masterdave het volgende:
[..]
jij staat er dan ook om bekend om domme beslissingen te maken![]()
Oh sorry, ik wist niet dat je hier niet positief mag zijn over andere consoles.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Volgens mij zit je verkeerd in dit topic...
Heb Zelda altijd al niks gevonden dus die hele Wii kan me aan m'n kont roesten eigenlijkquote:Op donderdag 9 november 2006 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het beste spel allertijden komt toch echt op 8 december op de Wii.
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:32 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Heb Zelda altijd al niks gevonden dus die hele Wii kan me aan m'n kont roesten eigenlijk
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:32 schreef Martijn85 het volgende:
Heb Zelda altijd al niks gevonden dus die hele Wii kan me aan m'n kont roesten eigenlijk
YA RLYquote:
derierre oxideren danquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
* Bastard kaak van de grond raapt.
Wat is je nick? Kick ik je ff uit mn friendslist.
Preciesquote:Op donderdag 9 november 2006 16:19 schreef Erwtensoep het volgende:
De Wii moet je zowiezo halen, al is het maar om Zelda.
Hij is er al uit... jankers hebben we niks aanquote:Op donderdag 9 november 2006 16:20 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
DriesNL, schoppen die gast, bij mij staat hij er ook niet in![]()
[..]
2 vette spellen laten lopen voor een Wii![]()
![]()
ik had er 100quote:Op donderdag 9 november 2006 15:17 schreef Gajes het volgende:
[..]
Ja is goed! Hoeveel heb je er in staan dan?
Heb je Zelda gespeeld? Heb je GoW gespeeld?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:47 schreef -Dries- het volgende:
Zelda is gewoon vetter dan GoW en RB6 bij elkaar
Ow sorry.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb je Zelda gespeeld? Heb je GoW gespeeld?
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:47 schreef -Dries- het volgende:
Zelda is gewoon vetter dan GoW en RB6 bij elkaar
Daar kom je nog wel van terug als je de MP wilt starten.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:50 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow sorry.
Mij lijkt Zelda gaver dan GoW en RB6 bij elkaar.
Ik deed net voor het eerst een potje GoW MP, kwam meteen met allemaal nederlanders in een groepquote:Op donderdag 9 november 2006 16:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar kom je nog wel van terug als je de MP wilt starten.
Ik zag je spelen inderdaad dammitquote:Op donderdag 9 november 2006 16:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik deed net voor het eerst een potje GoW MP, kwam meteen met allemaal nederlanders in een groep.
Legendarische MP, potjes duurde wel erg kort, 3-4 minuten.
Geen lag oid, framerate blijft ook normaal.
Hoe kom je eraan? Ik weet van een maat van me die bij FRS werkt, dat ze m al hebben. Maar door het embargo mogen ze m nog niet verkopen..........quote:Op donderdag 9 november 2006 16:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik deed net voor het eerst een potje GoW MP, kwam meteen met allemaal nederlanders in een groep.
Legendarische MP, potjes duurde wel erg kort, 3-4 minuten.
Geen lag oid, framerate blijft ook normaal.
Al 20x gezegt.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? Ik weet van een maat van me die bij FRS werkt, dat ze m al hebben. Maar door het embargo mogen ze m nog niet verkopen..........
Dan kan die ene er ook wel bij.quote:
Dan wou ik het graag zeggen, mag dat?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:15 schreef Wessiej het volgende:
Ik wou mezelf dan maar quoten, ging ik zoeken, je hebt het al 2x gevraagt waarop ik 2x antwoord gaf
Ja, ik wil het ook wel weten.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:19 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dan wou ik het graag zeggen, mag dat?
quote:Op woensdag 8 november 2006 19:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, maat van mij kwam net langs met een stuk of 6 imports van Gears of War omdat ze toch regiovrij zijn.
En het boeide mij dus echt niet waar die dat heeft gehaald, ook helemaal niet gevraagd, alleen maar gespeeld en kan ik met een gerust hart meldde dat dit de vetste game op de 360 is.
Het spel ondersteund helemaal geen 7.1.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:41 schreef Myers het volgende:
Wow CoD3 is echt VET. Lekker in DD 7.1
![]()
Die extra twee kanalen zijn zijn ouders die gillen of het wat zachter kan.quote:
Ik dacht dat Sid Meier geen plannen had voor console games?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het beste spel allertijden komt toch echt op 8 december op de Wii.
Dat maakt mijn receiver niets uit, die maakt er gewoon 7.1 vanquote:Op donderdag 9 november 2006 17:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Het spel ondersteund helemaal geen 7.1.![]()
5.1 kan niet worden omgezet naar 7.1 Het is gewoon splitsing. 7.1 is waardeloos op een 360, want die zendt gewoon 5.1 DD/DTS uit.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:03 schreef Myers het volgende:
[..]
Dat maakt mijn receiver niets uit, die maakt er gewoon 7.1 van![]()
Wat is die warmode steengoed zeg![]()
![]()
![]()
Naja die 2 achterste kanalen worden nu idd gesplitst naar 4 kanalen (2 achter en 2 aan de zijkant). Het klopt echter wel allemaal precies met wat er in de game gebeurt dus ik vind het zo mooier en handiger dan gewoon in 5.1 spelen.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:06 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
5.1 kan niet worden omgezet naar 7.1 Het is gewoon splitsing. 7.1 is waardeloos op een 360, want die zendt gewoon 5.1 DD/DTS uit.
S. Meierquote:Op donderdag 9 november 2006 18:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sid Meier geen plannen had voor console games?
Daarom,............. ik haal hem wel als er even niks te gamen is op 360.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:32 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer review van CoD3:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=69772
7/10
gelul.. want hij is nog niet uitgeleverd aan de filialen. Ik verwacht hem dinsdag/woensdag binnen te hebben, en dan misschien de donderdag al te mogen verkopen. Het komt steeds vaker voor dat ze een dag eerder in de verkoop gaan, maar ik kan natuurlijk niks belovenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? Ik weet van een maat van me die bij FRS werkt, dat ze m al hebben. Maar door het embargo mogen ze m nog niet verkopen..........
Precies. Samen met F.E.A.R., Condemned en Splinter Cellquote:Op donderdag 9 november 2006 19:14 schreef Chocobo het volgende:
Daarom,............. ik haal hem wel als er even niks te gamen is op 360.
Zou zonde zijn als ik CoD3 moet rushen,........... wil daar wel even mijn tijd voor nemen. GoW komt volgende week al Gijsquote:Op donderdag 9 november 2006 19:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies. Samen met F.E.A.R., Condemned en Splinter Cell![]()
Heerlijk....ben nu TW een beetje aan het afronden. Karakter bijna gemaximaliseerd, de ultieme showdown met Tiger zelf is in zicht.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:52 schreef Chocobo het volgende:
Zou zonde zijn als ik CoD3 moet rushen,........... wil daar wel even mijn tijd voor nemen. GoW komt volgende week al Gijs
Shotgun heeft een kans !quote:Op donderdag 9 november 2006 20:07 schreef -Struikrover- het volgende:
Podever, dat GoW filmpje.
Onverslaanbaar van dichtbij
Ja, maar als je geraakt wordt dan is hij even uitgeschakeld.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:07 schreef -Struikrover- het volgende:
Podever, dat GoW filmpje.
Chainsaw heeft dezelfde werking als het zwaard in Halo2. Onverslaanbaar van dichtbij
Wie heeft het over rushenquote:Op donderdag 9 november 2006 19:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zou zonde zijn als ik CoD3 moet rushen,........... wil daar wel even mijn tijd voor nemen. GoW komt volgende week al Gijs
Oh,... jij speelt ook altijd graag een paar toppers door elkaarquote:
Tis niet anders nu... maar voor komende 4 maanden ofzo komt er voor mij niks uit.. dus rushen is er niet bij. Daarbij geniet ik meer van de MP spellen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... jij speelt ook altijd graag een paar toppers door elkaar
Ik herken het wel hoor Gijs.... wat jij hebt met CoD3 en GoW heb ik met RB6V en GoWquote:Op donderdag 9 november 2006 20:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis niet anders nu... maar voor komende 4 maanden ofzo komt er voor mij niks uit.. dus rushen is er niet bij. Daarbij geniet ik meer van de MP spellen.
Ach en de SP van CoD en GoW zijn beide nog geen 10 uur.. dedicated weekend genieten en een spel is uit.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor Gijs.... wat jij hebt met CoD3 en GoW heb ik met RB6V en GoW
Dan speel je toch op Veteran. Kijken of je het haalt in een " dedicated weekend "quote:Op donderdag 9 november 2006 20:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach en de SP van CoD en GoW zijn beide nog geen 10 uur.. dedicated weekend genieten en een spel is uit.
quote:Donderdag 09 november 2006 - Kortgeleden kwam Microsoft met de aankondiging dat het HD films en TV shows via Xbox Live gaat aanbieden aan de Xbox 360 bezitters. Deze zogenaamde Video Marketplace zou echter alleen voor Amerika beschikbaar zijn. Gelukkig weet GamesIndustry ons vandaag gerust te stellen. De service zal namelijk ook gewoon in Europa verschijnen.
Bij de aankondiging werd niets gezegd over of deze speciale service alleen voor Amerika zou zijn, of ook voor ons Europeanen. Gelukkig komt er vandaag opheldering want 'uiteindelijk' zal Video Marketplace ook de oceaan overtrekken naar Europa.
"The platform is built," vervolgd Greenberg, "and we're able now to get more locally relevant content on the market as we span across the world."
Ook werd er gevraagd of er een grotere harde schijf in de planning stond, maar Greenberg bevestigde nog maar eens dat we voorlopig geen grotere HDD hoeven te verwachten. Wel adviseerd hij om bijvoorbeeld meerdere HDD's aan te schaffen, om te wisselen of speciaal te gebruiken voor één type content. Het is namelijk mogelijk om slechts 5 uur HD content op één harde schijf te zetten. Maar Greenberg zelf realiseerd zich ook dat dit geen perfecte oplossing is.
In Amerika zul je echter binnenkort al diverse films en TV shows op je Xbox 360 kunnen bekijken, maar wij in Europa zullen dus maar (weer) moeten wachten. Maar hij komt er wel, dus dat is goed nieuws.
Ik zal jou eens als een veteran een dedicated weekend nemen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan speel je toch op Veteran. Kijken of je het haalt in een " dedicated weekend "![]()
Xbox360onlyquote:Op donderdag 9 november 2006 20:40 schreef =HellFire= het volgende:
Vervolgd met een d, oh oh oh. Adviseerd met een d, oh oh oh. Realiseerd met een d, oh oh oh. Wat een naab-site is dat? Ik had allang drie nekschoten gehad.Somebody needs to check his grammar!
poe poequote:Op donderdag 9 november 2006 20:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal jou eens als een veteran een dedicated weekend nemen.
Ik maak nog wekelijks d/t foutenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:40 schreef =HellFire= het volgende:
Vervolgd met een d, oh oh oh. Adviseerd met een d, oh oh oh. Realiseerd met een d, oh oh oh. Wat een naab-site is dat? Ik had allang drie nekschoten gehad.Somebody needs to check his grammar!
Ja ok, maar als je een nieuwspagina hebt mag je toch wel verwachten dat die berichten er foutloos op komen te staan vind ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik maak nog wekelijks d/t fouten
Zie je dat redactie-games achter mijn naam staanquote:Op donderdag 9 november 2006 21:44 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ja ok, maar als je een nieuwspagina hebt mag je toch wel verwachten dat die berichten er foutloos op komen te staan vind ik.
Eens leer je het wel af, m'n waerde Mordhill.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, Devv is Martijn, die dude die de d/t's fout doet is Tom van Erp. Doet er verder ook niet toe. )quote:
Het is vrij simpel als je de taalregels in je hoofd houdt, dan maak je nooit meer fouten. Stam + t is je grote vriend.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
En op naar de volgende.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach en de SP van CoD en GoW zijn beide nog geen 10 uur.. dedicated weekend genieten en een spel is uit.
Denk dat het 12 tegen 12 is.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Wauw, CoD3 online is echt geweldig.
Lekkere grote maps, 24v24, en geen lag, hier kan ik me de komende tijd ook zeker mee vermaken.
Ja,... maar GoW heeft Coop achievements en ik wil hem op een flinke moeilijkheidsgraad gaan gamen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ehuhquote:Op vrijdag 10 november 2006 08:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, hierna stop ik.. volgend jaar misschien nog 3 games.
quote:EA: Gears of War biedt geen innovatie
Vrijdag 10 november 2006 - Electronic Arts staat met name bekend om haar grote franchises waarvan elk jaar wel minstens één game uitkomt. Denk aan FIFA, NHL, NBA, Need for Speed en al die andere games waar we maar geen genoeg van kunnen krijgen. Weinig innovatief zou je denken, maar wanneer je een goede formule in handen hebt, waarom zou je die dan veranderen?
Het is echter wel wat ongepast om concurrende ontwikkelaars dan juist op datzelfde verwijten te gaan maken. En dat is nou precies wat Alain Tascan, general manager van EA Montreal, wel gedaan heeft tijdens een panel discussie op het Montréal Games Summit event.
Hij noemt Gears of War overrated en zegt dat hij het een standaard shooter vindt. Weliswaar met prachtige graphics, maar geen enkele innovativiteit.
"What is Gears of War? I mean Gears of War brings nothing in terms of innovation to the shooter... Like, zero. Only two very brave UK-based journalists said, 'You know what, Gears of War is a great game but it's like what Quake was a few years ago.'"
Hij vraagt zich dan ook af waarom de game in vrijwel elke review zo hoog scoort, op één of twee uitzonderingen na. De gameplay noemt hij niet innovatief en een verhaallijn ontbreekt zelfs helemaal, zo zegt hij. Gears of War heeft prachtige graphics en cutscene's, maar om daar nou zulke hoge cijfers voor te geven vindt hij te ver gaan.
"Why are people loving it so much? It's like added production value, incredible cutscenes and the best ever graphics ever. I'm sure it's going to be a great success, I can't wait to play it, but let's face that graphics are still number one.
I'm not talking about my tastes, I'm just saying, when you go to metacritic and you see a 96 for Gears of War, then you read the critics saying, 'Okay, storyline - there's none, gameplay is not innovative...' Then I say, why did they give this 96? They were blown away by the high quality of the graphics... Myself, I prefer something more creative."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |