quote:Op woensdag 8 november 2006 19:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, maat van mij kwam net langs met een stuk of 6 imports van Gears of War omdat ze toch regiovrij zijn.
En het boeide mij dus echt niet waar die dat heeft gehaald, ook helemaal niet gevraagd, alleen maar gespeeld en kan ik met een gerust hart meldde dat dit de vetste game op de 360 is.
Het spel ondersteund helemaal geen 7.1.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:41 schreef Myers het volgende:
Wow CoD3 is echt VET. Lekker in DD 7.1
![]()
Die extra twee kanalen zijn zijn ouders die gillen of het wat zachter kan.quote:
Ik dacht dat Sid Meier geen plannen had voor console games?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het beste spel allertijden komt toch echt op 8 december op de Wii.
Dat maakt mijn receiver niets uit, die maakt er gewoon 7.1 vanquote:Op donderdag 9 november 2006 17:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Het spel ondersteund helemaal geen 7.1.![]()
5.1 kan niet worden omgezet naar 7.1 Het is gewoon splitsing. 7.1 is waardeloos op een 360, want die zendt gewoon 5.1 DD/DTS uit.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:03 schreef Myers het volgende:
[..]
Dat maakt mijn receiver niets uit, die maakt er gewoon 7.1 van![]()
Wat is die warmode steengoed zeg![]()
![]()
![]()
Naja die 2 achterste kanalen worden nu idd gesplitst naar 4 kanalen (2 achter en 2 aan de zijkant). Het klopt echter wel allemaal precies met wat er in de game gebeurt dus ik vind het zo mooier en handiger dan gewoon in 5.1 spelen.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:06 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
5.1 kan niet worden omgezet naar 7.1 Het is gewoon splitsing. 7.1 is waardeloos op een 360, want die zendt gewoon 5.1 DD/DTS uit.
S. Meierquote:Op donderdag 9 november 2006 18:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sid Meier geen plannen had voor console games?
Daarom,............. ik haal hem wel als er even niks te gamen is op 360.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:32 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer review van CoD3:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=69772
7/10
gelul.. want hij is nog niet uitgeleverd aan de filialen. Ik verwacht hem dinsdag/woensdag binnen te hebben, en dan misschien de donderdag al te mogen verkopen. Het komt steeds vaker voor dat ze een dag eerder in de verkoop gaan, maar ik kan natuurlijk niks belovenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? Ik weet van een maat van me die bij FRS werkt, dat ze m al hebben. Maar door het embargo mogen ze m nog niet verkopen..........
Precies. Samen met F.E.A.R., Condemned en Splinter Cellquote:Op donderdag 9 november 2006 19:14 schreef Chocobo het volgende:
Daarom,............. ik haal hem wel als er even niks te gamen is op 360.
Zou zonde zijn als ik CoD3 moet rushen,........... wil daar wel even mijn tijd voor nemen. GoW komt volgende week al Gijsquote:Op donderdag 9 november 2006 19:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies. Samen met F.E.A.R., Condemned en Splinter Cell![]()
Heerlijk....ben nu TW een beetje aan het afronden. Karakter bijna gemaximaliseerd, de ultieme showdown met Tiger zelf is in zicht.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:52 schreef Chocobo het volgende:
Zou zonde zijn als ik CoD3 moet rushen,........... wil daar wel even mijn tijd voor nemen. GoW komt volgende week al Gijs
Shotgun heeft een kans !quote:Op donderdag 9 november 2006 20:07 schreef -Struikrover- het volgende:
Podever, dat GoW filmpje.
Onverslaanbaar van dichtbij
Ja, maar als je geraakt wordt dan is hij even uitgeschakeld.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:07 schreef -Struikrover- het volgende:
Podever, dat GoW filmpje.
Chainsaw heeft dezelfde werking als het zwaard in Halo2. Onverslaanbaar van dichtbij
Wie heeft het over rushenquote:Op donderdag 9 november 2006 19:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zou zonde zijn als ik CoD3 moet rushen,........... wil daar wel even mijn tijd voor nemen. GoW komt volgende week al Gijs
Oh,... jij speelt ook altijd graag een paar toppers door elkaarquote:
Tis niet anders nu... maar voor komende 4 maanden ofzo komt er voor mij niks uit.. dus rushen is er niet bij. Daarbij geniet ik meer van de MP spellen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... jij speelt ook altijd graag een paar toppers door elkaar
Ik herken het wel hoor Gijs.... wat jij hebt met CoD3 en GoW heb ik met RB6V en GoWquote:Op donderdag 9 november 2006 20:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis niet anders nu... maar voor komende 4 maanden ofzo komt er voor mij niks uit.. dus rushen is er niet bij. Daarbij geniet ik meer van de MP spellen.
Ach en de SP van CoD en GoW zijn beide nog geen 10 uur.. dedicated weekend genieten en een spel is uit.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor Gijs.... wat jij hebt met CoD3 en GoW heb ik met RB6V en GoW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |