Dan speel je toch op Veteran. Kijken of je het haalt in een " dedicated weekend "quote:Op donderdag 9 november 2006 20:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach en de SP van CoD en GoW zijn beide nog geen 10 uur.. dedicated weekend genieten en een spel is uit.
quote:Donderdag 09 november 2006 - Kortgeleden kwam Microsoft met de aankondiging dat het HD films en TV shows via Xbox Live gaat aanbieden aan de Xbox 360 bezitters. Deze zogenaamde Video Marketplace zou echter alleen voor Amerika beschikbaar zijn. Gelukkig weet GamesIndustry ons vandaag gerust te stellen. De service zal namelijk ook gewoon in Europa verschijnen.
Bij de aankondiging werd niets gezegd over of deze speciale service alleen voor Amerika zou zijn, of ook voor ons Europeanen. Gelukkig komt er vandaag opheldering want 'uiteindelijk' zal Video Marketplace ook de oceaan overtrekken naar Europa.
"The platform is built," vervolgd Greenberg, "and we're able now to get more locally relevant content on the market as we span across the world."
Ook werd er gevraagd of er een grotere harde schijf in de planning stond, maar Greenberg bevestigde nog maar eens dat we voorlopig geen grotere HDD hoeven te verwachten. Wel adviseerd hij om bijvoorbeeld meerdere HDD's aan te schaffen, om te wisselen of speciaal te gebruiken voor één type content. Het is namelijk mogelijk om slechts 5 uur HD content op één harde schijf te zetten. Maar Greenberg zelf realiseerd zich ook dat dit geen perfecte oplossing is.
In Amerika zul je echter binnenkort al diverse films en TV shows op je Xbox 360 kunnen bekijken, maar wij in Europa zullen dus maar (weer) moeten wachten. Maar hij komt er wel, dus dat is goed nieuws.
Ik zal jou eens als een veteran een dedicated weekend nemen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan speel je toch op Veteran. Kijken of je het haalt in een " dedicated weekend "![]()
Xbox360onlyquote:Op donderdag 9 november 2006 20:40 schreef =HellFire= het volgende:
Vervolgd met een d, oh oh oh. Adviseerd met een d, oh oh oh. Realiseerd met een d, oh oh oh. Wat een naab-site is dat? Ik had allang drie nekschoten gehad.Somebody needs to check his grammar!
poe poequote:Op donderdag 9 november 2006 20:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal jou eens als een veteran een dedicated weekend nemen.
Ik maak nog wekelijks d/t foutenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:40 schreef =HellFire= het volgende:
Vervolgd met een d, oh oh oh. Adviseerd met een d, oh oh oh. Realiseerd met een d, oh oh oh. Wat een naab-site is dat? Ik had allang drie nekschoten gehad.Somebody needs to check his grammar!
Ja ok, maar als je een nieuwspagina hebt mag je toch wel verwachten dat die berichten er foutloos op komen te staan vind ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik maak nog wekelijks d/t fouten
Zie je dat redactie-games achter mijn naam staanquote:Op donderdag 9 november 2006 21:44 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ja ok, maar als je een nieuwspagina hebt mag je toch wel verwachten dat die berichten er foutloos op komen te staan vind ik.
Eens leer je het wel af, m'n waerde Mordhill.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, Devv is Martijn, die dude die de d/t's fout doet is Tom van Erp. Doet er verder ook niet toe. )quote:
Het is vrij simpel als je de taalregels in je hoofd houdt, dan maak je nooit meer fouten. Stam + t is je grote vriend.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
En op naar de volgende.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach en de SP van CoD en GoW zijn beide nog geen 10 uur.. dedicated weekend genieten en een spel is uit.
Denk dat het 12 tegen 12 is.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Wauw, CoD3 online is echt geweldig.
Lekkere grote maps, 24v24, en geen lag, hier kan ik me de komende tijd ook zeker mee vermaken.
Ja,... maar GoW heeft Coop achievements en ik wil hem op een flinke moeilijkheidsgraad gaan gamen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ehuhquote:Op vrijdag 10 november 2006 08:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, hierna stop ik.. volgend jaar misschien nog 3 games.
quote:EA: Gears of War biedt geen innovatie
Vrijdag 10 november 2006 - Electronic Arts staat met name bekend om haar grote franchises waarvan elk jaar wel minstens één game uitkomt. Denk aan FIFA, NHL, NBA, Need for Speed en al die andere games waar we maar geen genoeg van kunnen krijgen. Weinig innovatief zou je denken, maar wanneer je een goede formule in handen hebt, waarom zou je die dan veranderen?
Het is echter wel wat ongepast om concurrende ontwikkelaars dan juist op datzelfde verwijten te gaan maken. En dat is nou precies wat Alain Tascan, general manager van EA Montreal, wel gedaan heeft tijdens een panel discussie op het Montréal Games Summit event.
Hij noemt Gears of War overrated en zegt dat hij het een standaard shooter vindt. Weliswaar met prachtige graphics, maar geen enkele innovativiteit.
"What is Gears of War? I mean Gears of War brings nothing in terms of innovation to the shooter... Like, zero. Only two very brave UK-based journalists said, 'You know what, Gears of War is a great game but it's like what Quake was a few years ago.'"
Hij vraagt zich dan ook af waarom de game in vrijwel elke review zo hoog scoort, op één of twee uitzonderingen na. De gameplay noemt hij niet innovatief en een verhaallijn ontbreekt zelfs helemaal, zo zegt hij. Gears of War heeft prachtige graphics en cutscene's, maar om daar nou zulke hoge cijfers voor te geven vindt hij te ver gaan.
"Why are people loving it so much? It's like added production value, incredible cutscenes and the best ever graphics ever. I'm sure it's going to be a great success, I can't wait to play it, but let's face that graphics are still number one.
I'm not talking about my tastes, I'm just saying, when you go to metacritic and you see a 96 for Gears of War, then you read the critics saying, 'Okay, storyline - there's none, gameplay is not innovative...' Then I say, why did they give this 96? They were blown away by the high quality of the graphics... Myself, I prefer something more creative."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |