nachtquote:Op zondag 12 november 2006 19:09 schreef MMaRsu het volgende:
Maargoed als mensen de spoilers toch niks boeit
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een pics van onze ouwe vrind Ganondorf![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door Tware op 13-11-2006 12:19:16 ]#winning
Klootzakquote:Op maandag 13 november 2006 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
OMG GANONDORF IN ZELDA DAT IS ONVERWACHT
Komt nog een spoiler.
BOWSER ZIT IN MARIO GALAXY
maar ik hoef toch nog niet te weten hoe hij er uit ziet enzoquote:Op maandag 13 november 2006 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komt nog een spoiler.
Ik moest lachenquote:Op maandag 13 november 2006 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komt nog een spoiler.
wat een fagquote:Op maandag 13 november 2006 12:53 schreef Tware het volgende:
Onze goede vriend de Postbode is blijkbaar ook weer terug:
[afbeelding]
"OMG ik kan niet wachten" "aaah nog 5 dagen!! "quote:Op maandag 13 november 2006 13:29 schreef Xrenity het volgende:
wordt het tijd voor een Zelda non-spoiler thread?
http://www.deadpixels.us/quote:
Behalve dan alleen al het plaatje van Movie 3.quote:Op maandag 13 november 2006 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
http://www.deadpixels.us/
Paar nieuwe movies. Bevatten niet echt veel spoilers ofzo.
Trouwens LOST WOODS SONG VAN OOT ZIN IN DE GAME WOOOHHAAAAAA
Waaaat nog meer spoilers :|quote:Op maandag 13 november 2006 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
Een Zora suit zoals die hierboven ook al werd gepost? Right.
Lol jij leest het topic ook niet of welquote:Op maandag 13 november 2006 18:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Waaaat nog meer spoilers :|
I'm out.
Wacht je op de review of haal je een US setje ofzoquote:Op maandag 13 november 2006 13:32 schreef BMH het volgende:
[..]
"OMG ik kan niet wachten" "aaah nog 5 dagen!! "
....
naaa
Niet zeggen, want dat wil zelfs IK niet wetenquote:Op maandag 13 november 2006 19:57 schreef torn_Machina het volgende:
Vooral niet naar TP message board gaan op Gamefaqs. Heb daar al genoeg spoilers gelezen. Zelfs al wat over het einde van de game en sommige kun je best wel serieus nemen.![]()
Als het einde klopt van wat ze daar zeggen, dan staat ons een leuke verrassing te wachten.![]()
Dat zou niet eens grappig zijn. Sterker nog,... de eerste paar dagen na de release van Zelda zal ik hier en in het Zelda topic mijn ei kwijt moeten ivm het flippen, maar daarna kom ik er niet meer totdat ze uit isquote:Op maandag 13 november 2006 20:07 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Niet zeggen, want dat wil zelfs IK niet wetenSpoileren qua screens vind ik niet erg, maar gelijk het einde verklappen is gewoon te veel. En ik denk wel dat iedereen het hier met me eens is
Ik weet zelf ook niet of ik het moet geloven of niet, maar ik zou het niet uitsluiten.quote:Op maandag 13 november 2006 20:07 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Niet zeggen, want dat wil zelfs IK niet wetenSpoileren qua screens vind ik niet erg, maar gelijk het einde verklappen is gewoon te veel. En ik denk wel dat iedereen het hier met me eens is
Ik heb al teveel gelezen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:32 schreef MMaRsu het volgende:
Kut spoilers. Ik wil ze weten maar ook weer niet
In een topic flippen? Serieus, er zijn minder valide redenen denkbaar om iemand om te leggenquote:Op maandag 13 november 2006 20:09 schreef Chocobo het volgende:
Dat zou niet eens grappig zijn. Sterker nog,... de eerste paar dagen na de release van Zelda zal ik hier en in het Zelda topic mijn ei kwijt moeten ivm het flippen, maar daarna kom ik er niet meer totdat ze uit is
uuuhm, ganon = ganondorfquote:Op maandag 13 november 2006 20:47 schreef speknek het volgende:
Ik vind de spoilers nu ook wel iets te gortig worden. Eerst vond ik het maar een stel zeikerds, maar met een paar screens is ook niets mis. Ik vond het posten van Ganondorf al erg (sowieso, want Ganondorf is een slap aftreksel van Ganon imo), nu die zwaarden en pakken... Het is wel mooi geweest zo jongens!
[..]
In een topic flippen? Serieus, er zijn minder valide redenen denkbaar om iemand om te leggen.
Of maak een TP spoiler topic aan, dan is iedereen tevreden.quote:Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef floppie86 het volgende:
Laat een mod ff *SPOILERS* in de tt zetten en blijf daarna weg als je niks weten wil..
Dit is nu al een spoiler topic, dus kan t beter andersom gedaan wordenquote:Op maandag 13 november 2006 21:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Of maak een TP spoiler topic aan, dan is iedereen tevreden.![]()
Wat hier is gepost is nog niks vergeleken met de spoilers op andere sites/message boards.quote:Op maandag 13 november 2006 21:20 schreef floppie86 het volgende:
[..]
Dit is nu al een spoiler topic, dus kan t beter andersom gedaan worden![]()
Pas vanaf vrijdag, omdat dan het laatste embargo vervaltquote:Op maandag 13 november 2006 23:28 schreef Platina het volgende:
Ik wil reviews zien en schnel!
Ik verwacht reviews van minimaal 95%quote:Op maandag 13 november 2006 23:28 schreef Platina het volgende:
Ik wil reviews zien en schnel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |