quote:Op donderdag 9 november 2006 13:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja: met relatief weinig geld koop je dan straten die meteen heel veel geld waard zijn. Bij de Feyenoord-editie begin je met niks en kun je alleen opknappertjes voor niks overnemen. Die blijken dan na aankoop alleen niet zo waardevast te zijn.
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Ja: met relatief weinig geld koop je dan straten die meteen heel veel geld waard zijn. Bij de Feyenoord-editie begin je met niks en kun je alleen opknappertjes voor niks overnemen. Die blijken dan na aankoop alleen niet zo waardevast te zijn.
dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 9 november 2006 16:22 schreef borisz het volgende:
Ekdom wint
ik heb ook zo'n vermoedenquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n vermoeden
Hoewel hij volgens mij morgen onderweg is naar Parijs, dus dat kan nog een warrig telefoongesprek worden.
Misschien is gerard nog gewoon aan het pakken dan, maar hij is morgen niet op de radio in ieder geval.quote:
Laatst ook zo'n actie, maar toch maar niet gereageerd omdat ik nog een beoordeling moet krijgen. Hij mailde dat ik actiever moest schrijven in m'n verslagen, in die mail van twee regels maakte hij de geweldige fout "als je (...) naar me opstuurd"quote:Op donderdag 9 november 2006 17:08 schreef Gollemrulez het volgende:
Altijd mooi als een eruitlulmailtje naar een docent goed lukt. Hopen dat hij hem wel begrijpt
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |