Ik kan dat filmpje niet afspelenquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:12 schreef warchaser44 het volgende:
niemand op mijn liedje op 2/3de nadat die vent zegt.. let's start building some hurting bombs ?
hier het filmpje
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1521857&sdm=web&qtw=640&qth=400
het is idd een quicktime moviequote:Op zaterdag 18 november 2006 17:45 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik kan dat filmpje niet afspelen![]()
(ff trouwens)
volgens mij is er geen "volledige titel" meer dan party boy is er niet ik denk ook niet dat het de jongens heel veel tijd heeft gekost om te maken ..quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek het volledige nummer van 'Party Boy' uit Jackass.
Weet iemand de titel van dat nummer?
Bedankt!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:02 schreef jerver73 het volgende:
[..]
volgens mij is er geen "volledige titel" meer dan party boy is er niet ik denk ook niet dat het de jongens heel veel tijd heeft gekost om te maken ..
Misschien herken je een titel:quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook weer gelijk in! Maar ik bedoelde het niet onaardig haar, altijd fijn als mensen meedenken. Maar in dit nummer zingt ze bijna geen tekst, maar alleen ahahahahahaaaaahaaaah. Een beetje opera-achtig.
Pakito - Living on videoquote:Op zondag 19 november 2006 00:11 schreef almarrr het volgende:
Ik zoek een nummer dat best wel bekend is, 1/2 maanden geleden werd t op me werk veel gedraaid (538). T is een dance/trance nummer, waarin aan t begin door een vrouwenstem zoiets als "yellow & white" wordt gezegd.
waarschijnlijk moet je wel even zoeken, want niet iedere Living on video is met vocalsquote:
Jamie Lidell - Multiplyquote:Op donderdag 16 november 2006 15:45 schreef JumperJack het volgende:
[..]
het had iets weg van Pete Murray en het is een al wat oudere man (in de dertig) - is ook een keer in een interview op MTV geweest
hij heeft ook een beetje aparte 'danspasjes'![]()
alvast bedankt again![]()
Laat ik nou net een afkeer tegen apple hebbenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:18 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
het is idd een quicktime movie
Dat is Vive la Fete - Liberte.quote:Op zondag 19 november 2006 13:18 schreef maertz het volgende:
Beste mensen
Ik zoek de titel van het liedje dat gebruikt wordt in de reklame van Pink Ribbon (tijdschrift) met die borsten die uit hun topjes schieten.
Iemand?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:37 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zoek een nummer dat voorkomt in Lijst 0 (BNN programma):
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)jst0/bb.20061113.asf
Het begint bij 11:40
Dat is No Suckazz - 1-2-3-4 All The Ladies On The Floor (Darkravers Whuatt RMX)quote:Op zondag 19 november 2006 15:16 schreef 2Mini het volgende:
Ik zoek het eerste nummer dat Darkraver hier op Sensation Black 2006 draaide
http://video.google.nl/videoplay?docid=4450878649285114274&q=darkraver
Dank uquote:Op zondag 19 november 2006 16:19 schreef MarBu het volgende:
[..]
Dat is No Suckazz - 1-2-3-4 All The Ladies On The Floor (Darkravers Whuatt RMX)
De artiest heet trouwens eigenlijk No Sukkaz, maar op de CD "Darkraver Returns" (waar die remix dus op staat) staat het geschreven als No Suckazzquote:
van IMDb.com:quote:Op zondag 19 november 2006 17:06 schreef _dirkjan_ het volgende:
Hoe heet die singer/songwriter die je ergens in de eerste 20 minuten van de film Snatch hoort?
quote:Original Music by
Noel Gallagher
Massive Attack
John Murphy
Tom Rowlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |