Dat nummer van Natasha Thomas leek mij toen ook al mooi, maar bleek in zijn totaal best lelijk te zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
http://www.megamediamagazine.nl/react.php?id=2811&page=last
of www.listentofeist.com voor de artiest
...Dan is het Natasha Thomas met Let me show you (the way)
Shanks & Bigfoot -- Sweet Like Chocolatequote:Op zondag 12 november 2006 23:55 schreef maertz het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje met de tekst
"you're sweet like chocolate boy, sweet like chocolate"
"you give me so much joy"
was een nummer van een paar jaar terug. De clip was een computerclip met een klein meisje in een chocolade wereld geloof ik.
Dirty South vs. Evermore - It's Too Late, bedoel je deze?quote:Op zondag 12 november 2006 16:33 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een nummer dat vrij nieuw is.. het begint met een stuk pianospel.
Ik hoorde van iemand dat de titel it's too late was, maar dat weet ik niet zeker dus... weet iemand meer?
Het is een dancenummer.
Ja die!!quote:Op maandag 13 november 2006 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dirty South vs. Evermore - It's Too Late, bedoel je deze?
Ik heb Miss Sophie gemaild, mocht ik iets terugkrijgen dan post ik het meteen.quote:Op maandag 13 november 2006 16:32 schreef mikey99 het volgende:
http://thcrecordz.nl/sophiesnippet.mp3
ik zoek dit nummer!
dus mssn de titel enzo, jaar van uitgave enz
TIA
wat lief!quote:Op maandag 13 november 2006 16:54 schreef Guppi het volgende:
[..]
Ik heb Miss Sophie gemaild, mocht ik iets terugkrijgen dan post ik het meteen.
Dat is Gioachino Rossini - Thieving Magpie Overture (of in het Italiaans: La Gazza Ladra)quote:Op maandag 13 november 2006 22:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
De opzwepende klassieke muziek uit de Sony Bravia reclame...
Het is de Main Title van die film idd. Gecomponeerd door Trevor Jones.quote:Op maandag 13 november 2006 22:19 schreef GrupoBalanca het volgende:
net bij de terug blikken van Domino D-day (SBS6) werd er een mooi nummer gedraaid, bij fragment van 2000. Dat nummer werd ook gebruikt bij de film The Last of the Mohicans.. iets met viool achtig. Hier een sample van 30 sec.
http://mfile.akamai.com/3(...)/097/389097_1_01.asx
Wie weet van wie dat nr is?
Michael Buble - Home?quote:Op zondag 12 november 2006 22:43 schreef King_of_Kool het volgende:
I just wanna go home, of I don't wanna go home
En dan ging de hele tijd in het nummer door....
Troublequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:17 schreef TechXP het volgende:
Ik zoek een liedje van Pink. Weet de titel niet meer.
De clip is een beetje in western zetting, met o.a. een paard in beeld. Iemand die weet hoe die heet?
thanx
Right Said Fred - I'm to sexy (for my car)quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:36 schreef japiejo het volgende:
ik zoek een nummer uit een oude reclame waarin een man en een vrouw in een carbio zitten.
De vrouw doet dan heel geil de gordel bij de man op.
Volgensmij is het van goldfrapp...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |