quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:34 schreef RenzoBrad het volgende:
T-Bag is back on track![]()
Ik dacht echt dat Mahone zelfmoord zou plegen trouwens! Eerst ook dat die Jap Mahone zou ombrengen, irritant mannetje! En Sarah mag niet dood gaan!![]()
Het zou ook wat zijn als Bellick vastgezet wordt voor de moord op Gary![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had deze en daar was niets mis mee...gelukkig meteen de goede te pakken dusquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:01 schreef Dos37 het volgende:
Ik had hetzelfde miss-scofield de andere is waarschijnlijk wel goed.
Het lijkt er wel op..quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:10 schreef Canisfire het volgende:
Die Chinees is trouwens nog erger dan Mahone of niet ?
Dat gevoel had ik ook..quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:49 schreef Aiden het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op..
Ik begin trouwens zelfs een heel klein beetje medelijden met Mahone te krijgen![]()
Op 2 punten heb je alvast gelijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Afijn ik denk het volgende:
[..]
T-bag ontnsapt door zijn eigen hand er definitief af te halen.
Geary word uit de serie geschreven...of T-bag achtervolgd hem en krijgt het geld terug.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, het was weer supermooi!quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:52 schreef magnifor het volgende:
Heb ep11 net voor de tweede keer gekeken en opzich vond ik de ep11 los van die "een van de grootste geheimen van dit seizoen" verwachting een hele goede aflevering. Alleen omdat ik echt iets verwacht had dat een groot impact op het verhaal zou hebben ben ik een beetje teleurgesteld.
Maar al met al toch een goede aflevering.
Vragen of i misschien een kopje koffie wilquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:28 schreef Haunter het volgende:
[afbeelding]
T-bagStel je eens voor dat je hem zo voor je deur hebt staan, dat oogje ook..
![]()
Aangezien hij geen zelfmoord pleeft denk ik dat Mahone tegen de SS keert. Daarom gaat denk ik dat Shales gedoe uitgebreid in de media komen enz.quote:If you hear anything in the media
Gruwelijke actie van T-bagquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:28 schreef Haunter het volgende:
[afbeelding]
T-bagStel je eens voor dat je hem zo voor je deur hebt staan, dat oogje ook..
![]()
Tof, is de andere er al?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:51 schreef mic_forever het volgende:
AMEX trailer ep 12 http://www.youtube.com/watch?v=iZRoVli_zeI
Noo, echt niet...hoe hij die hotelkamer binnenkwamquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:05 schreef Merkie het volgende:
T-Bag vind ik een beetje duf worden, mag wel dood eigenlijk.
Het wordt een beetje teveel van het goede. Sowieso kan je echt niet zomaar rondlopen zonder hand, als je je slagaders doorsnijdt ben je binnen een paar uur doet, je hand eraf is hetzelfde effect, maar dan in het kwadraat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:06 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Noo, echt niet...hoe hij die hotelkamer binnenkwammasterlijk
![]()
Ik vraag me af wat voor dingen Michael met zijn vader heeft gedaan vantevorenquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:05 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=tu1-cJ9JCj8
In de promo werd gezegd dat een van de grootste geheimen van dit seizoen onthuld zou worden. Dat geheim is dat Scofield ooit een persoon zag dat aan het dood bloeden was die hij niet hielp omdat die persoon het verdiende.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het wordt een beetje teveel van het goede. Sowieso kan je echt niet zomaar rondlopen zonder hand, als je je slagaders doorsnijdt ben je binnen een paar uur doet, je hand eraf is hetzelfde effect, maar dan in het kwadraat.
Ik had de promo voor deze ep niet gezien, werd hij groots aangekondigd ofzo?
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:32 schreef Xrenity het volgende:
Kellerman
Blijft toch ook een geweldig figuur
Daar zijn promo's ook voor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:33 schreef miss-scofield het volgende:
Na het zien van de promo's wil ik helemaal ep 12 zien!
Nee, er belt weer iemand aanquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arme Sara
Zal ze verdrinken ? Nee toch![]()
Die chinees:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |