Haywirequote:Op maandag 13 november 2006 23:16 schreef MrD het volgende:
Hopelijk komt mister Charles "Haywire" Patoshik ook weer terug! op zijn tochtje naar ons landje![]()
Ja ik wil ook sex met Michael!! EN met Sarah. En dan geeft Michael ons een raadsel en wie het het snelste oplost mag samen met michael vluchten..quote:Op maandag 13 november 2006 11:08 schreef tonks het volgende:
En gays?
Hehe maar dan ben je zo ontzettend brak morgen! Ik slaap morgen lekker tot +/- 09:30 uur, zet PC aan en haal even snel E11 binnen, ondertussen ff rustig ontbijtje nuttigen en een douchje nemen en daarna relaxed E11 kijken en ondertussen een fatsoenlijke nachtrust gehad hebbenquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:23 schreef Scofield het volgende:
Jeetje, Elke maandag avond het zelde dubio : Opblijven tot kwart over 3 of morgenvroeg om 8:00 aanklikken......denk voor de zoveelste keer weer het laatste, al lijkt het mij zo gaaf om eens een keer 's nachts te kijken... Ik ben tenslotte een hele week vrijen mijn krat bier is nog niet leeg
Haywire!!!
-> Zou ie dat hondje meenemen??? En hoe zit het met Henry Pope? krijgen we hem nog te zien...ik vind het wel een gave gast met zijn berholpen hazelipje
![]()
![]()
Ep13 is voorlopig de laatste aflevering.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:03 schreef Geqxon het volgende:
Wanneer is de winter-break er eigenlijk?
Blijkbaar maar ik ga hier niet mee lezen....heb al weer iets gelezen wat ik nog niet wil wetenquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:09 schreef miss-scofield het volgende:
Hij staat aan!!![]()
Ben erg benieuwd wat ik deze week te zien krijg!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |