Mahone was sarah gevolgd (dat was wel al duidelijk toen hij de verte aan kwam rijden) Dan lijkt het me logisch om niet in de auto van sarah verder te gaan, maar in de voor de politie onbekende kar.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:23 schreef kalinho het volgende:
Sarah en Scofield in het veld en ze zien de auto aankomen.
Dan heb je de keus uit 2 auto's om weg te vluchten en welke kies je....
de trabant![]()
Mahone was Sarahquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mahone was sarah gevolgd (dat was wel al duidelijk toen hij de verte aan kwam rijden) Dan lijkt het me logisch om niet in de auto van sarah verder te gaan, maar in de voor de politie onbekende kar.
Dan volgde hij sarah toch? Hoe kwam hij anders aan die fax? *zucht* En toen die auto aan kwam rijden wist michael toch niet hoe hij haar gevolgd was?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:46 schreef Djensen het volgende:
[..]
Mahone was Sarahniet gevolgd, hij kwam via die fax achter de plek waar zij hun rendez-vouz hielden..
Kellerman daarentegen had de gegevens opgevraagd en de huurauto van Sarah(aka Kelly Fisher ofzo) aangevraagd en kwam er zo achter..
*zucht*quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:00 schreef Rossdale het volgende:
Dan volgde hij sarah toch? Hoe kwam hij anders aan die fax? *zucht* En toen die auto aan kwam rijden wist michael toch niet hoe hij haar gevolgd was?
Ja dat had ik dus al op het moment dat ze daadwerkelijk ontsnapten uit de gevangenis.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:33 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik zat vanmiddag even te turfen. Volgens mij zijn er al wel een stuk of 20 personages neergeknald alleen om linc uit de lor te krijgen.
Wat mij betreft moeten ze maar een keer gaan afronden met de serie. Nog uiterlijk 10 afleveringen. Telkens krijg je een beetje het idee van; NU gaat het ze allemaal lukken, maar dan komt er weer wat!
Ik wil gewoon een bevredigend einde![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:11 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus al op het moment dat ze daadwerkelijk ontsnapten uit de gevangenis.
Season2 kan dat gewoon niet overtreffen, en hoewel ik blijf kijken en het intressant blijf vinden, heb ik niet de behoefte aan nog een 'goed einde'. Het orginele plan was ontsnappen uit de gevangenis en dat is gelukt. Dat vind ik echt al heel wat.
Oh en btw, bij het oppakken van Linc zeiden ze dat hij één week weg was. Damn. Ik had na al die 'woeste avonturen' echt verwacht dat ze minstens 3 weken weg waren uit de bak.
Dan volgt hij sarah toch! Zei leid hem naar Michael. Hoe noem je dat dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:05 schreef Miguel het volgende:
[..]
*zucht*
Mahone is alle hotels/motels afgegaan om erachter te komen waar Sarah verbleef. Toen hij dat sundown motel eenmaal gevonden had haalde hij die fax naar Sarah uit het geheugen van het apparaat en zo wist hij waar Sarah en Michael zouden zijn. Hij is haar dus helemaal niet gevolgd!
En nooit slapen hea! Zwaar knap van die knapen!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]Idd. Het is net als in de Alien-reeks. Op een gegeven moment maakt Ripley in deel 3 geloof ik de opmerking "dat dat monster al zo lang deel is van haar leven" terwijl ze in werkelijkheid misschien een paar maanden ontdooid rond heeft gelopen sinds deel 1. Er gebeurt gewoon een hele hoop, ook in PB, wekenlang (10 weken irl) en in werkelijkheid waren het dus 7 dagen.
neej want daarna pakten ze dat ding van Mahonequote:Op vrijdag 10 november 2006 14:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook nog aan ja
Aan de andere kant hebben ze nu een snellere/betere auto over
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:23 schreef J0sT het volgende:
[..]
En nooit slapen hea! Zwaar knap van die knapen!
Tuurlijk niet. Sarah pakt toch de auto van Mahone en wordt daar vervolgens door Kellerman in gepaktquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:46 schreef Djensen het volgende:
[..]
Mahone was Sarahniet gevolgd, hij kwam via die fax achter de plek waar zij hun rendez-vouz hielden..
Kellerman daarentegen had de gegevens opgevraagd en de huurauto van Sarah(aka Kelly Fisher ofzo) aangevraagd en kwam er zo achter..
eeh,, nee? Dat was gewoon die van sara meen ik?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:35 schreef kalinho het volgende:
[..]
neej want daarna pakten ze dat ding van Mahone
Nee dat was die van Mahone, ze moest die auto toch starten door draadjes aan elkaar te binden?quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:20 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
eeh,, nee? Dat was gewoon die van sara meen ik?
Maar dat lukte niet . . .quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee dat was die van Mahone, ze moest die auto toch starten door draadjes aan elkaar te binden?
en ze ging terug om haar eigen auto op te halenquote:
Daar ruk je ook ff idd een paar draden uit, houd ze tegen elkaar en voiláquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee dat was die van Mahone, ze moest die auto toch starten door draadjes aan elkaar te binden?
Noem mij 1 serie op waar ze slapen.... is overigens ook niet interessant om te zien hé.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:23 schreef J0sT het volgende:
[..]
Michael heeft in seizoen 1 ook geen 1 keer geslapenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:23 schreef J0sT het volgende:
[..]
Zouden ze dat nou echt in de serie stoppen "Oh kijk hij slaapt 8 uur" zo krijg je mooi 8 afleveringen volquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Michael heeft in seizoen 1 ook geen 1 keer geslapen![]()
Jij bent mij ook een partij lomp hè.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Zouden ze dat nou echt in de serie stoppen "Oh kijk hij slaapt 8 uur" zo krijg je mooi 8 afleveringen vol.
nou kweet niet waar jij dat gezien hebt dat ze weg ging om haa reigen auto op te halen hoor? ze was aan et kloten met die auto, en het volgende shot zitten we weer bij het kat-muis spel van Scofield en Mahonequote:Op zaterdag 11 november 2006 11:51 schreef sjeppert het volgende:
[..]
en ze ging terug om haar eigen auto op te halen
wat ze overigens wel snel deed, leek een behoorlijke afstand
ja idd, dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:51 schreef sjeppert het volgende:
bij ongeveer 32 minuten zie je haar in haar eigen auto zitten, komt ze aanrijden
dus ze moet wel terug geweest zijn om der auto op te halen
volgens mij heeft ze mahone zijn auto ge"hot wired"(ze zat met bedrading te kutte onder het dashboard) en is ze met mahone zn auto der eigen gaan halen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:15 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja idd, dat vraag ik me ook afze gingen weg met die auto van Scofield... en kwam terug met d'r eigen auto
Ja ik dacht dat ze met die auto van mahone aan het kloten was en m uiteindelijk ook aan de praat heeft gekregen. Kan ook omdat ik beide auto;s op elkaar vond lijken, en het voor mij 01.15 was toen ik 'm aan het kijken wasquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:29 schreef sjeppert het volgende:
of ze wou de auto saboteren nadat ze de sleutels niet kon vinden
maar beetje vaag allemaal
That's Prison Break... het hele 1e seizoen was niet anders qua toevalligheden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:05 schreef Timmai het volgende:
ik heb bij dit 2e seizoen echt té vaak het idee dat de toevalligheden elkaar opvolgen, hoe kan die Kellerman nou weer zo snel op de goede plaats bij Sarah opduiken, hoe kan Mahone zo snel bij dat Motel zijn.. ik stoor me er echt mateloos aan
Gast het is een serie. Als je aan die dingen stoort dan kijk je maar niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:05 schreef Timmai het volgende:
ik heb bij dit 2e seizoen echt té vaak het idee dat de toevalligheden elkaar opvolgen, hoe kan die Kellerman nou weer zo snel op de goede plaats bij Sarah opduiken, hoe kan Mahone zo snel bij dat Motel zijn.. ik stoor me er echt mateloos aan
ik snap wel goed wat ie bedoelt. maarja tis idd maar een serie.quote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef magnifor het volgende:
[..]
Gast het is een serie. Als je aan die dingen stoort dan kijk je maar niet.
heb jij aandelen in prison break ofzo?quote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef magnifor het volgende:
[..]
Gast het is een serie. Als je aan die dingen stoort dan kijk je maar niet.
Jaloers?quote:Op zondag 12 november 2006 17:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
heb jij aandelen in prison break ofzo?
quote:Op zondag 12 november 2006 18:24 schreef biggetje het volgende:
hey, laten we het even leuk houden hier*probeert onderwerp te veranderen door te zeggen: dinsdag kunnen we weer kijken!*
wát, maar dan ook wát, heeft Tweener nou gepresteerd dat hij eenquote:
Hij zocht een goede TVP-zin.quote:Op zondag 12 november 2006 22:31 schreef ukga het volgende:
wat lul je nou? als zn tweeling broer ofzo?
kellerman moet es ff aangepakt worden door michealquote:Op maandag 13 november 2006 10:10 schreef J0sT het volgende:
Sex met Michael.. Maar toen kwam Kellerman..
Dat wil iedereen!quote:Op maandag 13 november 2006 10:10 schreef J0sT het volgende:
Sex met Michael..
Nee dat lukte niet, dus toen is Sarah haar auto gaan halen. Lijkt me ook wel wat handiger, aangezien mahone tijdens de achtervolging een paar keer tegen michael en sarah is opgeramd, en die auto dus aardig kapot was. Bovendien is mahone's auto gemakkelijker te traceren dan de auto van sarah (denkt sarah dan tenminste, omdat zij niet weet dat kellerman haar autogegevens al heeft)quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:40 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ze met die auto van mahone aan het kloten was en m uiteindelijk ook aan de praat heeft gekregen. Kan ook omdat ik beide auto;s op elkaar vond lijken, en het voor mij 01.15 was toen ik 'm aan het kijken was
Dat heet liefde...quote:Op maandag 13 november 2006 10:07 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik vond het ook apart dat Sarah er vandoor ging aan het eind van de aflevering.
Ze schreef op dat briefje: This time I know i'm better oid. Vervolgens gaat ze in de auto zitten, start ze hem en denkt dan toch van.. eeuhmm nee ik ga toch maar niet.
Dan denk ik; mens, wat wil je nou?![]()
was zo rustig toen je een ban had..quote:Op maandag 13 november 2006 11:22 schreef tonks het volgende:
Wat?!
ik pleit voor een sexscène met T-Bagquote:Op maandag 13 november 2006 17:46 schreef ukga het volgende:
aha dikke neukscene in PB met sarah zal gok ik niet snel kome
(ik zie liever btw dan een sexscene met Nika)
das nu jammer van die series die op het open net in de amerika uitgezonden worden, je wéét al dat je niks te zien krijgt. Bij hbo series is dat wel andersquote:Op maandag 13 november 2006 17:46 schreef ukga het volgende:
aha dikke neukscene in PB met sarah zal gok ik niet snel kome
(ik zie liever btw dan een sexscene met Nika)
Die pauze is na ep13. Dus tot ep13 wekelijks Prison Break (na morgen nog twee weken dus).quote:Op maandag 13 november 2006 22:43 schreef Toxic_nl het volgende:
Hebben we nu een 'break' of komt ie dinsdag weer?![]()
d-d-dus geen facial van michael op Sarah??quote:Op maandag 13 november 2006 20:40 schreef planethugo het volgende:
[..]
das nu jammer van die series die op het open net in de amerika uitgezonden worden, je wéét al dat je niks te zien krijgt. Bij hbo series is dat wel anders![]()
staat ie morgen voor je deur, met fox camera teamquote:Op maandag 13 november 2006 23:16 schreef MrD het volgende:
Hopelijk komt mister Charles "Haywire" Patoshik ook weer terug! op zijn tochtje naar ons landje![]()
Haywirequote:Op maandag 13 november 2006 23:16 schreef MrD het volgende:
Hopelijk komt mister Charles "Haywire" Patoshik ook weer terug! op zijn tochtje naar ons landje![]()
Ja ik wil ook sex met Michael!! EN met Sarah. En dan geeft Michael ons een raadsel en wie het het snelste oplost mag samen met michael vluchten..quote:Op maandag 13 november 2006 11:08 schreef tonks het volgende:
En gays?
Hehe maar dan ben je zo ontzettend brak morgen! Ik slaap morgen lekker tot +/- 09:30 uur, zet PC aan en haal even snel E11 binnen, ondertussen ff rustig ontbijtje nuttigen en een douchje nemen en daarna relaxed E11 kijken en ondertussen een fatsoenlijke nachtrust gehad hebbenquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:23 schreef Scofield het volgende:
Jeetje, Elke maandag avond het zelde dubio : Opblijven tot kwart over 3 of morgenvroeg om 8:00 aanklikken......denk voor de zoveelste keer weer het laatste, al lijkt het mij zo gaaf om eens een keer 's nachts te kijken... Ik ben tenslotte een hele week vrijen mijn krat bier is nog niet leeg
Haywire!!!
-> Zou ie dat hondje meenemen??? En hoe zit het met Henry Pope? krijgen we hem nog te zien...ik vind het wel een gave gast met zijn berholpen hazelipje
![]()
![]()
Ep13 is voorlopig de laatste aflevering.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:03 schreef Geqxon het volgende:
Wanneer is de winter-break er eigenlijk?
Blijkbaar maar ik ga hier niet mee lezen....heb al weer iets gelezen wat ik nog niet wil wetenquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:09 schreef miss-scofield het volgende:
Hij staat aan!!![]()
Ben erg benieuwd wat ik deze week te zien krijg!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |