kellerman moet es ff aangepakt worden door michealquote:Op maandag 13 november 2006 10:10 schreef J0sT het volgende:
Sex met Michael.. Maar toen kwam Kellerman..
Dat wil iedereen!quote:Op maandag 13 november 2006 10:10 schreef J0sT het volgende:
Sex met Michael..
Nee dat lukte niet, dus toen is Sarah haar auto gaan halen. Lijkt me ook wel wat handiger, aangezien mahone tijdens de achtervolging een paar keer tegen michael en sarah is opgeramd, en die auto dus aardig kapot was. Bovendien is mahone's auto gemakkelijker te traceren dan de auto van sarah (denkt sarah dan tenminste, omdat zij niet weet dat kellerman haar autogegevens al heeft)quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:40 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ze met die auto van mahone aan het kloten was en m uiteindelijk ook aan de praat heeft gekregen. Kan ook omdat ik beide auto;s op elkaar vond lijken, en het voor mij 01.15 was toen ik 'm aan het kijken was
Dat heet liefde...quote:Op maandag 13 november 2006 10:07 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik vond het ook apart dat Sarah er vandoor ging aan het eind van de aflevering.
Ze schreef op dat briefje: This time I know i'm better oid. Vervolgens gaat ze in de auto zitten, start ze hem en denkt dan toch van.. eeuhmm nee ik ga toch maar niet.
Dan denk ik; mens, wat wil je nou?![]()
was zo rustig toen je een ban had..quote:Op maandag 13 november 2006 11:22 schreef tonks het volgende:
Wat?!
ik pleit voor een sexscène met T-Bagquote:Op maandag 13 november 2006 17:46 schreef ukga het volgende:
aha dikke neukscene in PB met sarah zal gok ik niet snel kome
(ik zie liever btw dan een sexscene met Nika)
das nu jammer van die series die op het open net in de amerika uitgezonden worden, je wéét al dat je niks te zien krijgt. Bij hbo series is dat wel andersquote:Op maandag 13 november 2006 17:46 schreef ukga het volgende:
aha dikke neukscene in PB met sarah zal gok ik niet snel kome
(ik zie liever btw dan een sexscene met Nika)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |