Inderdaad. Uitvak van ons heeft 1600 plaatsen. Kunnen dus 1600 supporters heen. Dat het maar voor de helft vol zit, is lachwekkend. Famous for not traveling!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:19 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Ze krijgen er niet meer dan één vol. Als er meer belangstelling was, mogen jullie altijd een tweede trein. Maar die krijgen jullie zelfs in deze hoogtij-jaren niet vol...
Van iemand op het Ajax netwerk forum. Geen paniek dus nogquote:Op woensdag 8 november 2006 16:47 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ja kap eens even, ik moet nog tot dinsdagmiddag wachten..
Hmm inderdaad, alleen uitkaarthouders hebben nog kunnen kopen dus dat gaat best hard dan...quote:Op donderdag 9 november 2006 11:24 schreef the_hunter het volgende:
800 kaarten al verkocht is erg netjes
Het gaat zeker vet worden daar!
Ja, sorry. Zal voortaan smilies gebruiken, als ik iets sarcastisch bedoel.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:13 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Er schuilt toch altijd weer een Calimero in jou![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, sorry. Zal voortaan smilies gebruiken, als ik iets sarcastisch bedoel.
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja, Brad Pitt ook. Die gaat nu ook niet opeens in GTST spelen.
Zeker wel ja.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:24 schreef the_hunter het volgende:
800 kaarten al verkocht is erg netjes
Het gaat zeker vet worden daar!
Precies, daarom ga ik ook 4 dagen. Eigenlijk wilde ik de zondag er ook nog bijpakken zodat ik zaterdag uit zou kunnen gaan, maar dat gaat me iets te veel kosten.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Zeker wel ja.
Wij gaan 4 dagen Praag aandoen. Als ik het zo lees gaan er wel meerdere voor een paar dagen
Vorig jaar waren we 3 dagen gegaan, toch net een dagje te kort.![]()
3 dagen te kort? Ik ga 3 dagenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Zeker wel ja.
Wij gaan 4 dagen Praag aandoen. Als ik het zo lees gaan er wel meerdere voor een paar dagen
Vorig jaar waren we 3 dagen gegaan, toch net een dagje te kort.![]()
Nou de comminucatie tussen TD en de trainer is wel weer heel goedquote:9/11/2006 - Ten Cate wil Rosenberg niet kwijt
(Gepost door RvN)
Van Geel mag dan tegenover Voetbal International gezegd hebben dat clubs zich maar moeten melden als ze interesse hebben voor Markus Rosenberg, dat betekent nog niet direct dat Ajax hem ook zomaar wil laten gaan. Van Geel liet in een reactie al weten dat Lyon zich nog niet gemeld zou hebben. In De Telegraaf laat Ten Cate weten dat de Ajax coach hem ook helemaal niet kwijt wil op dit moment. "Want op dit moment heb ik maar één spits."
Wie zegt dat deze uitspraken tegelijk gedaan zijn. Kan zo uit z'n verband gerukt zijn. Bovendien: TD en trainer hebben altijd andere belangen. Daar mag best een mening over gegeven worden hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou de comminucatie tussen TD en de trainer is wel weer heel goed
Tis wat hè, dat sarcasme.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja, Brad Pitt ook. Die gaat nu ook niet opeens in GTST spelen.
Da's nou pure geldverneuking. Vind ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:45 schreef Badabingea het volgende:
Nederland - Engeland zit ik in 409
Inderdaad. En zonde van het nieuwe veld in de ArenA.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's nou pure geldverneuking. Vind ik.
Mooiquote:Op donderdag 9 november 2006 14:07 schreef Houniet het volgende:
volgende week traint Babel weer met de selectie mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |