Helaas kon deze beker niet aan mij voorbij gaanquote:
Ik hoop op een mod die wel onafhankelijk wil zijn. Die bijvoorbeeld geen topics als Het "verplichtmonotheisme". (Allah van Bin Laden zelfde als als die van gematigde moslims" sluit met alleen "quote:
En het sluiten van een topic over (als homo door allah toch gehate) Alexander de Grote alias als heilige "de hoornenman" in de koran (soera 18) getuigd ook niet van echte onafhankelijkheid.quote:
Als dat op de vorige post sloeg, ik ben geen atheist.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:29 schreef pmb_rug het volgende:
weer een hardcore atheist?
anyway, it was nice meeting you![]()
Ik zal hem niet missen.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:05 schreef Alicey het volgende:
Genoeg weer zo Akkersloot. We gaan nu deze topic weer gebruiken omDoffy
een warm afscheid te geven.
Mijquote:Op woensdag 8 november 2006 14:35 schreef Sitethief het volgende:![]()
Doffy
.
Wie moet ik nu knuffelen?
![]()
.
* het_fokschaap hoopt op OldJellerquote:Op woensdag 8 november 2006 14:45 schreef Alicey het volgende:
De opvolger van Doffy is naar verluidt ook erg knuffelbaar.Ik probeer eerst.
* Sitethief knuffelt Memento-Mori.quote:
Echt vaak zien we hem daar ook niet meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Dofke, je was een goeie mod.
Je komt nog wel regelmatig langs in de slowchat he?
Hoe kan ik het nu zo bij jou hebben verbruidquote:Op woensdag 8 november 2006 14:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[Kirimibeyaz geen fan van Doffy]
[Akkersloot geen fan van Doffy]
Dat is een mooi voorbeeld van de onpartijdigheid van Doffel
dat heb ik je al eens gezegd in topics. af en toe heb je best goede punten of discussiewaardige zaken, maar je blijft maar terugkomen met dezelfde zaken zonder verder te onderbouwen. tevens zou je manier van discussieren soms wat constructiever kunnen omdat het vaak uitloopt in gescheld etc.. ipv in een leuke discussiequote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe kan ik het nu zo bij jou hebben verbruid![]()
Zou ik als moderator meer schelden dan onze modjes ((hun mailtjes meegerekend)).quote:Op woensdag 8 november 2006 18:03 schreef het_fokschaap het volgende:
dat heb ik je al eens gezegd in topics. af en toe heb je best goede punten of discussiewaardige zaken, maar je blijft maar terugkomen met dezelfde zaken zonder verder te onderbouwen. tevens zou je manier van discussieren soms wat constructiever kunnen omdat het vaak uitloopt in gescheld etc.. ipv in een leuke discussie
Was je mod danquote:Op woensdag 8 november 2006 13:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Helaas kon deze beker niet aan mij voorbij gaanMaar: het is volbracht
En in mijn opvolger heb ik mijn welbehagen
geen idee, misschien moeten we het eens proberenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:11 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zou ik als moderator meer schelden dan onze modjes ((hun mailtjes meegerekend)).
Dat lijkt me geen slecht plan.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
geen idee, misschien moeten we het eens proberen
Ik dacht dat je al bevestigd had. We hebben dus helemaal nog geen opvolger?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef Bensel het volgende:
En, wie word de opvolger? (en waarom heb ik nog geen mail?)
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al bevestigd had. We hebben dus helemaal nog geen opvolger?
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:05 schreef Alicey het volgende:
Genoeg weer zo Akkersloot. We gaan nu deze topic weer gebruiken omDoffy
een warm afscheid te geven.
Doffy is toevallig een zeer goed geklede man.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef Friek_ het volgende:
Doffy,
Ook al kleedde je je slecht in je kloffie, toch vond ik je geen moffie.
dat ligt een beetje aan je perspectiefquote:Op woensdag 8 november 2006 20:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Doffy is toevallig een zeer goed geklede man.![]()
Welk perspectief?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:32 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
dat ligt een beetje aan je perspectief
Ik draag inderdaad geen zwarte kousenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:32 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
dat ligt een beetje aan je perspectief
Voor jou altijd, livquote:Op woensdag 8 november 2006 21:55 schreef livEliveD het volgende:
Doffy![]()
Wel in het zwart blijven posten heh![]()
je zou er bijna mod van blijvenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:57 schreef Doffy het volgende:
Dank voor jullie lieve woorden, lieve, lieve mensen
quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:11 schreef Bensel het volgende:
Weet iemand nou al wie de nieuwe mod word?
vertel! (en zeg nou niet Akkerslootquote:
Haushofer en Maethorquote:Op woensdag 8 november 2006 22:18 schreef Omkron het volgende:
Ik heb hem eens ontmoet toen met een meet.. liep ik op krukken. Wie waren die gasten nu eigenlijk die vroegtijdig het restaurant te verlaten zonder te dokken voor het geconsumeerde eten en drinken?
Ik ben vroegtijdig weggegaan toen, met Maethorquote:Op woensdag 8 november 2006 22:18 schreef Omkron het volgende:
Ik heb hem eens ontmoet toen met een meet.. liep ik op krukken. Wie waren die gasten nu eigenlijk die vroegtijdig het restaurant te verlaten zonder te dokken voor het geconsumeerde eten en drinken?
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:11 schreef Bensel het volgende:
Weet iemand nou al wie de nieuwe mod word?
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Bensel het volgende:
vertel!
Die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 8 november 2006 22:18 schreef Omkron het volgende:
Voor zover ik weet ook.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:21 schreef Haushofer het volgende:
En we hebben zover ik weet netjes gedokt
quote:
Van WFL-mods moet je het maar hebben.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ben vroegtijdig weggegaan toen, met Maethor
Ja zag, dat was vorig jaar juni ofzo.quote:
Volgens mij was die Omniversummeet twee(eneenhalf) jaar geleden.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja zag, dat was vorig jaar juni ofzo.
nee hoor, dat was een jaartje ongeveer, iets meer...quote:Op donderdag 9 november 2006 16:34 schreef Maethor het volgende:
[..]
Volgens mij was die Omniversummeet twee(eneenhalf) jaar geleden.
Je hebt gelijk. Kennelijk overgecompenseerd voor het feit dat ik altijd het gevoel heb dat de tijd sneller gaat dan ik denk.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee hoor, dat was een jaartje ongeveer, iets meer...
ach ja, tis allemaal relatief hequote:Op donderdag 9 november 2006 17:49 schreef Maethor het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Kennelijk overgecompenseerd voor het feit dat ik altijd het gevoel heb dat de tijd sneller gaat dan ik denk.
Ik maakte wel het meeste lawaaiquote:Op donderdag 9 november 2006 07:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Van WFL-mods moet je het maar hebben.
Inderdaad!quote:
ha ha het zit je dwars. Als je geen teksten meer hebt, ga je er weer vandoor. Ik heb helemaal geen SUV, maar ik ben aan het sparenquote:Op zondag 12 november 2006 14:42 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik heb draaijer meegemaakt in een ander topic (over GroenLinks) en ook daar presenteert hij zichzelf als een gemakzuchtige oppertunist zonder enige diepgang. Lekker in zijn SUV rondrijden zonder enige schaamte over het feit dat hij daarmee de natuur vernielt..
quote:Op maandag 13 november 2006 16:55 schreef Triggershot het volgende:
Topic aan het reanimeren is.
Het emmertje zwarte inkt staat gereed?quote:
Nee, we kunnen het niet vinden.quote:Op maandag 13 november 2006 16:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het emmertje zwarte inkt staat gereed?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |