Doffy is toevallig een zeer goed geklede man.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef Friek_ het volgende:
Doffy,
Ook al kleedde je je slecht in je kloffie, toch vond ik je geen moffie.
dat ligt een beetje aan je perspectiefquote:Op woensdag 8 november 2006 20:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Doffy is toevallig een zeer goed geklede man.![]()
Welk perspectief?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:32 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
dat ligt een beetje aan je perspectief
Ik draag inderdaad geen zwarte kousenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:32 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
dat ligt een beetje aan je perspectief
Voor jou altijd, livquote:Op woensdag 8 november 2006 21:55 schreef livEliveD het volgende:
Doffy![]()
Wel in het zwart blijven posten heh![]()
je zou er bijna mod van blijvenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:57 schreef Doffy het volgende:
Dank voor jullie lieve woorden, lieve, lieve mensen
quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:11 schreef Bensel het volgende:
Weet iemand nou al wie de nieuwe mod word?
vertel! (en zeg nou niet Akkerslootquote:
Haushofer en Maethorquote:Op woensdag 8 november 2006 22:18 schreef Omkron het volgende:
Ik heb hem eens ontmoet toen met een meet.. liep ik op krukken. Wie waren die gasten nu eigenlijk die vroegtijdig het restaurant te verlaten zonder te dokken voor het geconsumeerde eten en drinken?
Ik ben vroegtijdig weggegaan toen, met Maethorquote:Op woensdag 8 november 2006 22:18 schreef Omkron het volgende:
Ik heb hem eens ontmoet toen met een meet.. liep ik op krukken. Wie waren die gasten nu eigenlijk die vroegtijdig het restaurant te verlaten zonder te dokken voor het geconsumeerde eten en drinken?
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:11 schreef Bensel het volgende:
Weet iemand nou al wie de nieuwe mod word?
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Bensel het volgende:
vertel!
Die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 8 november 2006 22:18 schreef Omkron het volgende:
Voor zover ik weet ook.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:21 schreef Haushofer het volgende:
En we hebben zover ik weet netjes gedokt
quote:
Van WFL-mods moet je het maar hebben.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ben vroegtijdig weggegaan toen, met Maethor
Ja zag, dat was vorig jaar juni ofzo.quote:
Volgens mij was die Omniversummeet twee(eneenhalf) jaar geleden.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja zag, dat was vorig jaar juni ofzo.
nee hoor, dat was een jaartje ongeveer, iets meer...quote:Op donderdag 9 november 2006 16:34 schreef Maethor het volgende:
[..]
Volgens mij was die Omniversummeet twee(eneenhalf) jaar geleden.
Je hebt gelijk. Kennelijk overgecompenseerd voor het feit dat ik altijd het gevoel heb dat de tijd sneller gaat dan ik denk.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee hoor, dat was een jaartje ongeveer, iets meer...
ach ja, tis allemaal relatief hequote:Op donderdag 9 november 2006 17:49 schreef Maethor het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Kennelijk overgecompenseerd voor het feit dat ik altijd het gevoel heb dat de tijd sneller gaat dan ik denk.
Ik maakte wel het meeste lawaaiquote:Op donderdag 9 november 2006 07:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Van WFL-mods moet je het maar hebben.
Inderdaad!quote:
ha ha het zit je dwars. Als je geen teksten meer hebt, ga je er weer vandoor. Ik heb helemaal geen SUV, maar ik ben aan het sparenquote:Op zondag 12 november 2006 14:42 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik heb draaijer meegemaakt in een ander topic (over GroenLinks) en ook daar presenteert hij zichzelf als een gemakzuchtige oppertunist zonder enige diepgang. Lekker in zijn SUV rondrijden zonder enige schaamte over het feit dat hij daarmee de natuur vernielt..
quote:Op maandag 13 november 2006 16:55 schreef Triggershot het volgende:
Topic aan het reanimeren is.
Het emmertje zwarte inkt staat gereed?quote:
Nee, we kunnen het niet vinden.quote:Op maandag 13 november 2006 16:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het emmertje zwarte inkt staat gereed?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |