Helaas kon deze beker niet aan mij voorbij gaanquote:
Ik hoop op een mod die wel onafhankelijk wil zijn. Die bijvoorbeeld geen topics als Het "verplichtmonotheisme". (Allah van Bin Laden zelfde als als die van gematigde moslims" sluit met alleen "quote:
En het sluiten van een topic over (als homo door allah toch gehate) Alexander de Grote alias als heilige "de hoornenman" in de koran (soera 18) getuigd ook niet van echte onafhankelijkheid.quote:
Als dat op de vorige post sloeg, ik ben geen atheist.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:29 schreef pmb_rug het volgende:
weer een hardcore atheist?
anyway, it was nice meeting you![]()
Ik zal hem niet missen.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:05 schreef Alicey het volgende:
Genoeg weer zo Akkersloot. We gaan nu deze topic weer gebruiken omDoffy
een warm afscheid te geven.
Mijquote:Op woensdag 8 november 2006 14:35 schreef Sitethief het volgende:![]()
Doffy
.
Wie moet ik nu knuffelen?
![]()
.
* het_fokschaap hoopt op OldJellerquote:Op woensdag 8 november 2006 14:45 schreef Alicey het volgende:
De opvolger van Doffy is naar verluidt ook erg knuffelbaar.Ik probeer eerst.
* Sitethief knuffelt Memento-Mori.quote:
Echt vaak zien we hem daar ook niet meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Dofke, je was een goeie mod.
Je komt nog wel regelmatig langs in de slowchat he?
Hoe kan ik het nu zo bij jou hebben verbruidquote:Op woensdag 8 november 2006 14:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[Kirimibeyaz geen fan van Doffy]
[Akkersloot geen fan van Doffy]
Dat is een mooi voorbeeld van de onpartijdigheid van Doffel
dat heb ik je al eens gezegd in topics. af en toe heb je best goede punten of discussiewaardige zaken, maar je blijft maar terugkomen met dezelfde zaken zonder verder te onderbouwen. tevens zou je manier van discussieren soms wat constructiever kunnen omdat het vaak uitloopt in gescheld etc.. ipv in een leuke discussiequote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe kan ik het nu zo bij jou hebben verbruid![]()
Zou ik als moderator meer schelden dan onze modjes ((hun mailtjes meegerekend)).quote:Op woensdag 8 november 2006 18:03 schreef het_fokschaap het volgende:
dat heb ik je al eens gezegd in topics. af en toe heb je best goede punten of discussiewaardige zaken, maar je blijft maar terugkomen met dezelfde zaken zonder verder te onderbouwen. tevens zou je manier van discussieren soms wat constructiever kunnen omdat het vaak uitloopt in gescheld etc.. ipv in een leuke discussie
Was je mod danquote:Op woensdag 8 november 2006 13:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Helaas kon deze beker niet aan mij voorbij gaanMaar: het is volbracht
En in mijn opvolger heb ik mijn welbehagen
geen idee, misschien moeten we het eens proberenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:11 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zou ik als moderator meer schelden dan onze modjes ((hun mailtjes meegerekend)).
Dat lijkt me geen slecht plan.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
geen idee, misschien moeten we het eens proberen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |