Klopt, dit had best gekund. d_h had het misschien geweten, maar die is niet meer. Ze zijn echter nog nooit langs gekomen op FTR; niet in FMT, niet in Laatst gezien, niet in het Spanje-tournament, en dat waren die vorige vragen allemaal wel. Maar ja, dat kun jij ook niet weten natuurlijk.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:53 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Mijn excuses.
Ook voor mijn afwezigheid trouwens.
Maar deel 1 en deel 2 van deze trilogie hebben beiden meer dan 1000 votes op IMDb en dus veel meer dan een film die vlak hiervoor is gevraagd. Dus daarom verwacht ik dan eigenlijk wel bekendheid bij iemand.
(Ja, tegenwoordig check ik dat al vooraf).
De A en de C heb je goedquote:Op donderdag 9 november 2006 11:29 schreef cwk het volgende:
Ik gok dat zijn voornaam Marc is.
Ah, goed genoeg, voornaam is Jackie. Maar een film waarin hij speelde is hier denk ik bekender dan zijn naam.quote:
Stukje reportage.quote:Genieten of niet, als je een jaar na de oorspronkelijke release van je film er weer een interview over moet geven raak je het enthousiasme een beetje kwijt. Du Welz verontschuldigt zich: 'Zo is het spel. Ik praat al een lange tijd over, maar ben het eigenlijk een beetje zat. Het is tijd om vooruit te kijken. Ik wil graag een nieuwe film maken, en hopelijk kan ik door het succes van
de financiën daarvoor wat sneller rond krijgen. Voor
heeft dat flink wat tijd gekost, zoals dat eenmaal gaat bij beginnende regisseurs. Niemand heeft geloof of vertrouwen in je. Zeker als je een rare horrorfilm maakt als
, met absurde personages en verontrustende scenes met dieren. De geldschieters willen geen koeien en varkens verkracht zien worden. Maar het is toch gelukt.'
Mais oui, bien sur.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:23 schreef Sokolsky het volgende:
Calvaire?
quote:
Ja, herkende je het meisje niet meer?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:00 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, Picknick at Hanging Rock.
Klopt, ik stelde toen de vraag.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:05 schreef Flitspaal het volgende:
.
Ik zei het laatst nog een keer. Toen raadde ik Death in Venice. Er zijn niet zo veel films met zulke kleding. Picknick at Hanging Rock noemde ik toen nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |