Omdat niemand zin heeft een nieuwe te verzinnen.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:54 schreef Doff het volgende:
Waarom staan vragen tegenwoordig hele dagen open?
Nouja, het is ook en beetje dat er soms gewoon te moeilijke vragen worden gesteld. En soms is best vaak de laatste tijd. Of loop ik nu te zeurenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat niemand zin heeft een nieuwe te verzinnen.
Dat is helemaal waar. Ik vind ook wel dat als je door hebt dat je vraag te moeilijk is en hij een halve dag openstaat, je een nieuwe moet verzinnen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Doff het volgende:
[..]
Nouja, het is ook en beetje dat er soms gewoon te moeilijke vragen worden gesteld. En soms is best vaak de laatste tijd. Of loop ik nu te zeuren
Lonewolf2003 +1quote:
Je zou denken dat een geschiedenisstudent een dergelijk begrip wel op een juiste manier zou spellenquote:
Die periode heb ik al lang achter me laten liggen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:24 schreef Doff het volgende:
[..]
Je zou denken dat een geschiedenisstudent een dergelijk begrip wel op een juiste manier zou spellen.
Hej, dat leest mijn ma. Maar voor zover ik weet heeft ze nog nooit in een film gespeeld.quote:
Juist.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Match Point?
Is toevallig het boek wat ik wil ga lezen, nadat ik Schaduw van de Wind uit heb.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:39 schreef JelleS het volgende:
Die moet ik ook maar eens gaan lezen, ligt hier nog steeds samen met Het Proces.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lonewolf2003 +1
Dit personage heet "Hero".
Hero: Listen to me. A storm o'hell's coming down on this place any second. I don't know what they are, I don't know where they came from. All I do know is that these fuckers are fast, nasty, and hungry... and there's four of 'em. They got claws like Ginsu knives and more teeth than a chainsaw. They're comin'... right now. So we gotta lock this bar down. That means doors, windows, drains, and zippers, and we gotta do it now. You! Get a phone, call the cops, National Guard, townies, anybody who kicks ass, and get 'em out here. Any questions?
Bartender: Yeah. Who the hell are you?
Hero: I'm the guy that's gonna save your ass.
[monster reaches through the window and kills Hero]
Geen echte spoiler, allemaal in de eerste 10 minuten.
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:34 schreef Sokolsky het volgende:
Vind ik bij Lonewolf ook lastig. Poging, met van alles wat:
1. Shichinin no Samurai![]()
2. Ningen no joken III andere plaats
3. Sen to Chihiro no kamikakushi![]()
4. Hotaru no haka andere plaats
5. Akira![]()
6. Dolls![]()
7. Lone Wolf & Cub: Sword of Vengeance![]()
8. Kokaku kidotai![]()
9. Cha no aji![]()
10. Shiki-Jitsu![]()
Die nummer 10 die ik te onbekend achtte.
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ikiru heb ik nog steeds niet gezien.
Nee, ik wil ze nu gewoon alle 10.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
hmm mis dus nog 4 films... of wordt 9 goed ook geteld nu de nr 10 al is geraden?
Je mist die ene van de drie nog. De rest is moderner. En zal niet snel in Sok's top 10 komen.quote:1. Shichinin no Samurai![]()
2.
3.
4. Rashomon andere plaats
5. Ningen no joken III andere plaats
6. Seppuku![]()
7. Yojimbo andere plaats
8. Hotaru no haka![]()
9. Ningen No Joken 1 andere plaats
10. Shiki-Jitsu![]()
hmm misschien nog iets van Ozu?
Nee. Eigenlijk is mijn top 10 erg eentonig. Er zijn 2 keer 3 titels van dezelfde regisseur. Dan nog 2 titels, die niet van dezelfde regisseur zijn, maar toch bij elkaar horen. En dan twee titels, die apart staan, waarvan eentje Ritual is.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:10 schreef Sokolsky het volgende:
Iets van Miike?
Da.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
met die ene van de drie bedoel je Ningen no joken 2 ?
Bij die twee.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:23 schreef Sokolsky het volgende:
Hoort Hotaru no haka bij die twee of bij die één?
bij elkaar horen als in zelfde genre? Nog een ghibli misschien?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan nog 2 titels, die niet van dezelfde regisseur zijn, maar toch bij elkaar horen.
Si Si.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
bij elkaar horen als in zelfde genre? Nog een ghibli misschien?
Die ja.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:27 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, Tonari no Totoro natuurlijk.
Niet van hem. Maar hij speelt er wel in. Er is ook een manga van. En het is gebasseerd op een boek.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
en de laatste film is er een van Kitano?
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
laat ik is een gok doen...
2. Yojimbo lager
3. Rashomon![]()
4. Ningen no joken III lager
5. Ningen No Joken 1 lager
6. Tonari no Totoro lager
7. Battle Royale hoger
8. Hotaru no haka![]()
9. Ningen No Joken 2 hoger
10. Shiki-Jitsu![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
2. Ningen No Joken 2 lager
3. Rashomon![]()
4. Yojimbo![]()
5. Ningen no joken III![]()
6. Battle Royale hoger
7. Ningen No Joken 1 hoger
8. Hotaru no haka![]()
9. Tonari no Totoro![]()
10. Shiki-Jitsu![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
2. Battle Royale![]()
3. Rashomon![]()
4. Yojimbo![]()
5. Ningen no joken III![]()
6. Ningen No Joken 1![]()
7. Ningen No Joken 2![]()
8. Hotaru no haka![]()
9. Tonari no Totoro![]()
10. Shiki-Jitsu![]()
Doe je het weer verkeerd hequote:Op donderdag 9 november 2006 00:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
laat ik is een gok doen...
Mijn excuses.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Flitspaal overschat ons wederom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |