quote:
Ja, herkende je het meisje niet meer?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:00 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, Picknick at Hanging Rock.
Klopt, ik stelde toen de vraag.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:05 schreef Flitspaal het volgende:
.
Ik zei het laatst nog een keer. Toen raadde ik Death in Venice. Er zijn niet zo veel films met zulke kleding. Picknick at Hanging Rock noemde ik toen nog.
dat is al goed, nu nog twee andere filmsquote:Op donderdag 9 november 2006 15:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kal Penn
Harold and Kumar
Van Wilder
Ziet er toch meer uit als een Kumar.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:55 schreef Doff het volgende:
Harold en Kumar!
verder geen idee natuurlijk. weet niet eens of die Harold of Kumar is.
jah precies, er komt nog wel een vervolg van harold & kumbar maar die komt pas uit in 2008 volgens imdb dus die telt niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:21 schreef Sokolsky het volgende:
Van Wilder 2?
ik doelde op superman returns, maar das ook goedquote:Op donderdag 9 november 2006 16:31 schreef Asap het volgende:
Son of the Mask... wat een slechte film..
Ik dacht ik kom ook weer eens kijkenquote:Op donderdag 9 november 2006 16:44 schreef Sokolsky het volgende:
Asap, da's ook al weer een poosje geleden...
Haha, helaas. Ik het jaar dat Peter geboren werd, speelde deze acteur in 1 van zijn bekendste Nederlandse filmsquote:
Het is idd Rutger Hauerquote:Op donderdag 9 november 2006 17:12 schreef Flitspaal het volgende:
Blade Runner met Rutger Hauer?
Denk die verwacht niemand, dus kijken ze over de bekende namen heen. Maar niet cali hoor.quote:
Ik ken alleen maar bekende namen.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:48 schreef cwk het volgende:
Denk die verwacht niemand, dus kijken ze over de bekende namen heen. Maar niet cali hoor.
Film?quote:If anyone finds this, it means my plan didn't work and I'm already dead. But if I can somehow go back to the beginning of all of this, I might be able to save her.
wyccie +1quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
Anna Paquin.
SamuelofSEK +1quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
butterfly effect?
Vond je die echt zo slecht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |