Ik laat het ff bezinken voor ik reageerquote:Op woensdag 8 november 2006 10:33 schreef freud het volgende:
Als openingspost zou ik heel makkelijk kunnen stoppen na deze zin. Een simpele link naar het vorige topic plaatsen en klaar. Neen, dat zou te makkelijk zijn! In het vorige topic is er gefilosofeerd over de behoefte naar nieuwe dingen.
Nieuwe banen, nieuwe oude autos en nieuwe huizen. FOT is in beweging. En zoals Newton destijds gezegd heeft: een actie heeft een even sterke en tegengestelde reactie. De drang naar het nieuwe heeft dus ook een tegengestelde hang naar oude foto’s tot gevolg vermoed ik. Vandaar deze titel.
Dus: verlang naar de toekomst, mijmer over het verleden, maar leef in het heden!
De verplichte link: [FOT SC] Verhuizen en schilderen, fotografisch verantwoord??
Het is nog geen weekend hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 10:33 schreef freud het volgende:
Als openingspost zou ik heel makkelijk kunnen stoppen na deze zin. Een simpele link naar het vorige topic plaatsen en klaar. Neen, dat zou te makkelijk zijn! In het vorige topic is er gefilosofeerd over de behoefte naar nieuwe dingen.
Nieuwe banen, nieuwe oude autos en nieuwe huizen. FOT is in beweging. En zoals Newton destijds gezegd heeft: een actie heeft een even sterke en tegengestelde reactie. De drang naar het nieuwe heeft dus ook een tegengestelde hang naar oude foto’s tot gevolg vermoed ik. Vandaar deze titel.
Dus: verlang naar de toekomst, mijmer over het verleden, maar leef in het heden!
De verplichte link: [FOT SC] Verhuizen en schilderen, fotografisch verantwoord??
En succes alvastquote:Op woensdag 8 november 2006 10:16 schreef freud het volgende:
Jeej! Weer een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek!
Dan vinden we je terug in dit subforum!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:45 schreef freud het volgende:
Joh, dit soort zinsnedes rollen zonder enige problemen uit mijn toetsenbordje. Kan je nagaan als ik echt wakker ben, en niet aan het werk!
Heb ik ook gezeten, maar laatste tijd (lees maanden) eigenlijk niet meer. Ik zie dat er nog steeds dezelfde discussies heersenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dan vinden we je terug in dit subforum!
ik kan het niet eens laten bezinken, ik ben hier veel te blond voorquote:Op woensdag 8 november 2006 10:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik laat het ff bezinken voor ik reageer![]()
Mja, dit is meer een parodie he. De echte breezertjes zitten zich onderhand kapot te zoeken naar het msnadres van de beste man, of de CU2 pagina van de goedheiligman.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
waarom heb ik dit in MyAT staandie Breezahgeneratie is echt om je rot te schamen he?
schrijf hier een brief aan sint en piet in breezah taal
En hij is nog maar 14 jaarquote:Op woensdag 8 november 2006 12:40 schreef freud het volgende:
Ah, gevonden. Beste man is nogal schuw blijkbaar.
Wachten op invitation.opinionbar.com....quote:Op woensdag 8 november 2006 14:03 schreef Puckzzz het volgende:
zouden jullie mij een plezier willen doen en ook even op Essent willen proberen in het menu te komen waar je je meterstanden kan ingeven? Thuis ging het namelijk niet, maar hier op mijn wekr gaat ie ook over zijn nek van die site
www.essent.nl
Yup, maar niet lang meer als jij nu vraagt om die pagina te openenquote:Op woensdag 8 november 2006 14:04 schreef Puckzzz het volgende:
Okee, zul je net zien...nu doet ie het gewoon wel
Tuurlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 14:02 schreef Mauro het volgende:
Mag ik me hier nog vertonen?
Ook beschikbaar natuurlijk...quote:Op woensdag 8 november 2006 13:20 schreef umberrella het volgende:
tegenwoordig moet het toch hyves zijn??
Heb je het voorelkaar gekregen??quote:Op woensdag 8 november 2006 14:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
Mag ik hierbij ook even melden dat yvonne een tof wijf is?
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb je het voorelkaar gekregen??
Yvonne![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
waarom?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
dan moet je ook niet hints laten vallen als je er toch niets over mag/wil zeggen.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ohh... niks![]()
Ik moest wel beloven dat ik niet al te stout zou doen![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dan moet je ook niet hints laten vallen als je er toch niets over mag/wil zeggen.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ohh... niks![]()
Ik moest wel beloven dat ik niet al te stout zou doen![]()
Zolang ze een camera in hun handjes hebben ja...quote:Op woensdag 8 november 2006 14:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]wij Fotters zijn de braafheid zelve
Yvonne
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:25 schreef freud het volgende:
[..]
Zolang ze een camera in hun handjes hebben ja...
Praat jij even over je eigen handjes ja, en niet zo generaliserenquote:Op woensdag 8 november 2006 14:28 schreef HMaster-II het volgende:
ook als we geen camera in de handjes hebben...
![]()
verbazingwekkend hoe interactief die oude klaas nog is :pquote:
hangt er vanaf wat ik ervoor in de plaats in mijn handjes hebquote:Op woensdag 8 november 2006 14:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ook als we geen camera in de handjes hebben...
![]()
* freud mompelt iets over playtime...quote:Op woensdag 8 november 2006 14:41 schreef Puckzzz het volgende:
hangt er vanaf wat ik ervoor in de plaats in mijn handjes heb![]()
jullie geloven me niet, maar ik heb écht die zweep teruggebrachtquote:Op woensdag 8 november 2006 14:43 schreef freud het volgende:
[..]
* freud mompelt iets over playtime...
Kan me er iets bij voorstellen hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
pfff wie vertrekt er nou vrijwillig?
Het kan oplopen tot 20 maanden. Maar ik trap er niet zo snel in, belangrijker is de nieuwe plek waar je terecht gaat komen. Zo'n oprotpremie is wel leuk als je eerst een tijdje wat minder gaat verdienen, als compensatie.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:31 schreef freud het volgende:
Mja, als ze mij 6 maanden meegeven, dan ben ik morgen weg hoor,. Zal wel een verband houden met de kantonrechtersformule.
Woeiquote:
Ja, nu pas......quote:
Waard haalt de Tijd het lef vandaag zeg!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, nu pas......een half uur te laat
Dan wordt het nu toch nog gezelligquote:Op woensdag 8 november 2006 20:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik was shooten vandaagNu ben ik er weer hoor. Gerustgesteld?
Moeten die herten zo lang besterven voor het kerstdiner??quote:Op woensdag 8 november 2006 20:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moeten die herten zo lang besterven voor het kerstdiner??
Ja, ik haal weer gerust adem. Had al bijna een kloon 'Remi' aangemaakt.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dan geef je haar de cd met haar foto's en dan tussen de foto's door laat je tekst verschijnen. Om en om een foto en een woord en dan vraag je haarquote:Op woensdag 8 november 2006 20:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik schiet geen herten, alleen tsjikkies wonderschone jongedames
![]()
En ik durfde haar ook niet uit te nodigen voor het kerstdiner![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:26 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dan geef je haar de cd met haar foto's en dan tussen de foto's door laat je tekst verschijnen. Om en om een foto en een woord en dan vraag je haar
Het kan nog erger hoorquote:
Ik ga uit van het principe: "Nee heb je, ja kan je krijgen".quote:Op woensdag 8 november 2006 21:26 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dan geef je haar de cd met haar foto's en dan tussen de foto's door laat je tekst verschijnen. Om en om een foto en een woord en dan vraag je haar
Nu maar hopen dat ze die gaten in de juiste muur maken.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:00 schreef Puckzzz het volgende:
mogguh!
als ik vanmiddag thuiskom heb ik ineens twee grote gaten in mijn keukenmuur![]()
Weet je zeker dat je dan ueberhaupt nog een muur hebt?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:00 schreef Puckzzz het volgende:
mogguh!
als ik vanmiddag thuiskom heb ik ineens twee grote gaten in mijn keukenmuur![]()
dat heb ik uiteraard als bemoeizuchtig vrouwspersoon ff gecontrolleerdquote:Op donderdag 9 november 2006 09:04 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze die gaten in de juiste muur maken.![]()
![]()
Net als met amputaties: zet even een kruisje op de juiste plek...quote:Op donderdag 9 november 2006 09:00 schreef Puckzzz het volgende:
mogguh!
Nog zo'n filosoofquote:Op donderdag 9 november 2006 10:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoi![]()
Het is niet veel, het is niet weinig, het is precies genoeg.
Nog een paar uurtjesquote:
daarop voortbordurend wil ik even de vraag stellen waarom een mens af en toe zo raar kan dromen. ik bedoel echt normaal is het niet dat ik droom dat mijn middelste zoon bij een ontploffing is betrokken geweest en ik hem in twee stukken vind en die stukken dan tegen elkaar duw om 'm weer te 'maken'... was geen fijne droom, werd wakker met een volledig gevoel van verdriet en paniekquote:Op donderdag 9 november 2006 10:53 schreef Re het volgende:
filosofie is zooooo 2005
Nog een paar uurtjes en een hele dagquote:Op donderdag 9 november 2006 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjesen dan een dagje cursus, maar da's geen kantoor
Nu vergaderen
Kort door de bocht:quote:
Ja, saai he.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:45 schreef Fixers het volgende:
wtf is dát alles?
En dan te bedenken ik heb niet lang geleden een foto gemaakt in de efteling waar bij du lucht mooi doortekent was maar de voorgrond te donker en nog een waar de voorgrond goed was en de licht ver overbelicht. Ik dacht er nog iets bij "eigenlijk moest ik ze maar samen voegen zodat het geheel er goed uitzien"quote:Op donderdag 9 november 2006 11:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ja, saai he.Ik heb er ook nooit veel aan gevonden.
Dat heb ik vaak gehad met fotograferenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:45 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik begreep nooit wat van die ingewikklede wiki uitleg tot ik dit verhaal hoorde. Ik had echt zo wtf is dát alles?
Duh! Er loopt ook pas eeuwen een topic over hier op Fok waar dat allemaal een keer of 10 langsgekomen isquote:Op donderdag 9 november 2006 11:45 schreef Fixers het volgende:
[..]
Kort door de bocht:
1. Men neme 3 foto's onderbelicht, goedbelicht en overbelicht.
2. Men pleurt die 3 foto's in de fotosoep met hdr-merge functie
3. Men laat de:
- lichte delen van de onderbelichte foto zien
- middentonen van de goedbelichte foto zien
- donkere delen van de overbelichte foto zien
4. Men laat de soep al roerend aan de kook komen
5. Opdienen op een mooi contrastrijk scherm of goede afdruk.
Ik begreep nooit wat van die ingewikklede wiki uitleg tot ik dit verhaal hoorde. Ik had echt zo wtf is dát alles?
Weer een bewijs dat ik veel te weinig in het fotohoekje hier kom.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
Duh! Er loopt ook pas eeuwen een topic over hier op Fok waar dat allemaal een keer of 10 langsgekomen is
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:45 schreef Fixers het volgende:
[..]
Kort door de bocht:
1. Men neme 3 foto's onderbelicht, goedbelicht en overbelicht.
2. Men pleurt die 3 foto's in de fotosoep met hdr-merge functie
3. Men laat de:
- lichte delen van de onderbelichte foto zien
- middentonen van de goedbelichte foto zien
- donkere delen van de overbelichte foto zien
4. Men laat de soep al roerend aan de kook komen
5. Opdienen op een mooi contrastrijk scherm of goede afdruk.
Have fun VVquote:Op donderdag 9 november 2006 15:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Vanavond naar tool![]()
alweer die dodelijk saaie gasten op de buhne?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Vanavond naar tool![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:43 schreef Re het volgende:
[..]
alweer die dodelijk saaie gasten op de buhne?![]()
wat een super lief leuk aandoenlijk ideequote:Op woensdag 8 november 2006 21:26 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je gaat naar de kaarsjesmis in de kerk? Doe je dan zo'n leuk koorknapenjurkje aan?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:55 schreef Re het volgende:
och ik ben cathedral en candlemass gewend
Hoiquote:Op donderdag 9 november 2006 16:05 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Hej ik mis iemand vandaag???![]()
waar is onze verhuismus?![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoi
Verhuismus is OF nog zieker OF heeft geen internet
zouden de buren eindelijk de internetverbinding hebben beveiligd![]()
Doe eens reageren op je mail trouwens
hallo trouwensquote:Op donderdag 9 november 2006 16:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoi
Verhuismus is OF nog zieker OF heeft geen internet
Doe eens reageren op je mail trouwens
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:28 schreef Vliegvrager het volgende:
Mag ik jou trouwens nomineren voor minst juiste ondertitel?
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:28 schreef Vliegvrager het volgende:
Mag ik jou trouwens nomineren voor minst juiste ondertitel?
Geen reactie gezien, maar dit wilde ik ff wetenquote:Op donderdag 9 november 2006 16:21 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
heb ik gedaan........heb vlees gezegt
![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon niet erg speechless
Niets negatiefs aan btw![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:55 schreef Yoni het volgende:
Ik ben in een zeurbui vandaag
quote:Gelukkig bijna tijd om naar huis te gaan![]()
was net ff op je site aan het neuzen......wouw...dat ziet er super uit zeg.....quote:Op donderdag 9 november 2006 16:55 schreef Yoni het volgende:
Ik ben in een zeurbui vandaag
Gelukkig bijna tijd om naar huis te gaan![]()
Lekker rustig dusquote:Op donderdag 9 november 2006 17:56 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
FF iets doorgeven namens an24........Ze heeft tot zaterdag geen internet...dus is wat stilletjes komende tijd![]()
als ik zie hoeveel onbeveiligde netwerken mijn pda tijdens een stadritje oppikt....pffffffquote:Op donderdag 9 november 2006 16:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sux, maar de timing kon erger zijn. Nu moet ze verplicht rustig doen. Had erger geweest als het aan het einde van de maand was geweest of zo. Misschien een illegaal draadloos netwerkje kapen?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:56 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
FF iets doorgeven namens an24........Ze heeft tot zaterdag geen internet...dus is wat stilletjes komende tijd![]()
Hmmm...ze had de afgelopen dagen ook geen internetverbinding...en dan toch kunnen internettenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:06 schreef freud het volgende:
Misschien een illegaal draadloos netwerkje kapen?
Echoooooo...quote:Op donderdag 9 november 2006 23:48 schreef Xilantof het volgende:
*echo......
normaal is de echo KORTER dan het origineel, niet?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Echoooooo...![]()
* HM2 alvast kaarsen aansteekt en licht uit doet
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:07 schreef Puckzzz het volgende:
zo weer op kantoor gearriveerd
maarja..................TGIF!!
en in het begin was je zo enthousiast?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:37 schreef Mauro het volgende:
Eindelijk laatste dag van dit project.
Althans voor het 'gewone' buitenvolk.
Vanavond moet alles opgeleverd worden namelijk.
Ik kan niet wachten hier weg te kunnen. Mên..... Wat een grafstemming heerst hier
Eigenlijk is het ook een fantastisch projectquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en in het begin was je zo enthousiast?
* HM2 rondgaat met koffie en plakjes cakequote:Op vrijdag 10 november 2006 10:37 schreef Mauro het volgende:
Eindelijk laatste dag van dit project.
Althans voor het 'gewone' buitenvolk.
Vanavond moet alles opgeleverd worden namelijk.
Ik kan niet wachten hier weg te kunnen. Mên..... Wat een grafstemming heerst hier
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 rondgaat met koffie en plakjes cake
Net koffie en een Snelle Jelle naar binnen gewerktquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 rondgaat met koffie en plakjes cake
lekker jah, ik zit inmiddels aan de vierde van vandaagquote:
Mja, begrijpelijk. Als ze _dat_ nou eens wireless konden makenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:50 schreef Yoni het volgende:
Wij hebben hier een verbod gekregen op infusen. 't Stond zo rommelig, al die draden door de hal heen.
het is november, je mag je pc nu wel weer binnen zetten hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:44 schreef Phoenixx het volgende:
Geen fijn plan, freud. Tenzij het optioneel is natuurlijk.
Koffie is noodzakelijk om mijn handen warm genoeg te houden om te kunnen typen...
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
het is november, je mag je pc nu wel weer binnen zetten hoor
twee dingetjes: ook welk lidwoord er bij moetquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:26 schreef Xilantof het volgende:
Arbeidscontract is binnen.
Ben niet ontevreden
Moet alleen even 1 dingetje uitzoeken m.b.t. het opzegtermijn.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
twee dingetjes: ook welk lidwoord er bij moet
Het is niet verstandig om bovenop een nest rode mieren...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:41 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
![]()
Er was iets met mieren en neuken maar wat weet ik ook niet meer.
flexwet... 1 maandquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:26 schreef Xilantof het volgende:
Arbeidscontract is binnen.
Ben niet ontevreden
Moet alleen even 1 dingetje uitzoeken m.b.t. het opzegtermijn.
Ik heb nog geen idee. Er wordt verwezen naar een artikel in het Burgerlijk Wetboek. Dus eens zoeken wat dat is.quote:
ik vind het wel briljant!quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Is dit nou je hoofd gebruiken?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hey waar ben jij?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:23 schreef Mauro het volgende:
ff plaatje tussendoor.
Met een compact gemaak overigens (van mijn werk)
[afbeelding]
Alleen een beetje aan de levels getrokken en verkleind.
Verder helemaal niets.
Oehhhhh....quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:49 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hey waar ben jij?
probeer je te bellen maar je neemt niet op![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oehhhhh....
foon als wekker gebruikt. ligt dus nog op bed
Joh volgens mij slaap ik weken niet , ik vind het doodengquote:Op zaterdag 11 november 2006 07:22 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
@Ymke: je bent er idd vroeg bij!
Laat je hem wel voorzichtig doen?
En volgens mij vind hij het alleen maar helemaal geweldig?quote:Op zaterdag 11 november 2006 07:34 schreef Ymke het volgende:
[..]
Joh volgens mij slaap ik weken niet , ik vind het doodeng![]()
Mogguh Xil
Wat ga je voor nieuw werk doen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 07:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En volgens mij vind hij het alleen maar helemaal geweldig?
Ik mag zo weer richting mijn werk. Mijn baas een beetje blij maken met mijn nieuwe werk... Arme man.
Goeienavond. De laatste nachtdienst voor deze week zit er weer op. Maandagavond begint weer een nieuwe serie.quote:
Nu was nog gewoon mijn zaterdagbaantje.quote:
Geen idee wat je gaat volgen ....., maar heb je er zin in?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:56 schreef Xilantof het volgende:wat was het rustig hier vandaag!
nouja, weinig bij te lezen
[..]
Nu was nog gewoon mijn zaterdagbaantje.
En ik ga straks aan de slag bij een aannemer. Ik ga een traineeship volgen.
traineeship houdt (globaal) in: ik loop op elke afdeling van hun 2-3 maanden mee. Zo leer ik alle afdelingen kennen. Als ik ze allemaal gehad heb wordt gekeken wat ik het beste deed en wat ik het leukst vond, en dan kan ik daar vast gaan werken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
Geen idee wat je gaat volgen ....., maar heb je er zin in?
Duidelijke uitleg , gefeliciteerd dan met je nieuwe baan , wens je veel plezierquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
traineeship houdt (globaal) in: ik loop op elke afdeling van hun 2-3 maanden mee. Zo leer ik alle afdelingen kennen. Als ik ze allemaal gehad heb wordt gekeken wat ik het beste deed en wat ik het leukst vond, en dan kan ik daar vast gaan werken.
Uiteraard alles met de benodigde cursussen e.d.
En op zich heb ik er wel zin in. Hoewel ik het ook "eng" vind. Ik vind mezelf nog behoorlijk jong om zo vol in het bedrijfsleven te duiken. Maar dat geeft dus ook gelijk weer de mogelijk later nog terug te stappen op een opleiding o.i.d.
Maar ik heb er wel zin in!
Dankjewel!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:39 schreef Ymke het volgende:
[..]
Duidelijke uitleg , gefeliciteerd dan met je nieuwe baan , wens je veel plezier![]()
Owh die draai komt vanzelf inderdaad.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:02 schreef freud het volgende:
Het is inderdaad even eng in het begin, totdat je erachter komt dat je toch eigenlijk best veel weet en ziet. Het is even je draai vinden en dan ga je helemaal los!
Ja het is al een paar dagen erg rustig...quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Owh die draai komt vanzelf inderdaad.
't is trouwens weer echt zaterdagavond!![]()
nouja, dat bedoel ik niet eens (die rust hierquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja het is al een paar dagen erg rustig...
Heb me net zitte volproppen met een protie afhaal-mixed grillwel lekker, maar ik kon het zelfs niet op
![]()
![]()
oh okee...quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nouja, dat bedoel ik niet eens (die rust hier)
Meer mijn herkenning van deze zaterdagavond:
eerst tot 20 uur duf van het werk
Daarna actief, maar niet het uitzicht tot activiteiten deze avond.
dan maar tv/pc/boekje.
* Xilantof steekt z'n vinger op!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
oh okee...
Ja dusss moe van het werken.. Wie gaat er dan ook op zaterdag werken.![]()
En bierquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nouja, dat bedoel ik niet eens (die rust hier)
Meer mijn herkenning van deze zaterdagavond:
eerst tot 20 uur duf van het werk
Daarna actief, maar niet het uitzicht tot activiteiten deze avond.
dan maar tv/pc/boekje.
Yups Bier als vooraf en daarna genieten van een goede Whiskeyquote:
Whisky is goedquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Yups Bier als vooraf en daarna genieten van een goede Whiskey![]()
Film kijken en koken bij vrienden is een uitstekend tijdverdrijf kan ik je vast meldenquote:Op zondag 12 november 2006 00:45 schreef freud het volgende:
Flesje bacardi lemon maar leeg gemaakt. Moet toch iets op een zaterdagavond.
Goeiemorgen allemaal.quote:Op zondag 12 november 2006 11:11 schreef freud het volgende:
En wakker. Klusdagje.
Jij bofkontquote:Op zondag 12 november 2006 11:48 schreef Xilantof het volgende:
Ik zit al weer klaar om naar de sport te gaan straks.
Och, even rennen is altijd wel lekker hoor!quote:Op zondag 12 november 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bofkontIk ga zo mijn ontbijt maar eens maken
* PdeHoog richting Yoni gaat rijdenquote:Op zondag 12 november 2006 11:57 schreef Yoni het volgende:
*aanschuift met bakkie senseo, twee afbakcroissantjes met abrikozenjam en een glaasje appel/mango-sap*
Oh? Ik wist niet dat jij het hier kwam doen! Aardig zeg!!quote:Op zondag 12 november 2006 11:33 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeiemorgen allemaal.
Klusdagje? Hoe weet jij dat?![]()
![]()
![]()
![]()
Woehaaaaaaaaaaa....eg nie eg nie eg nie.quote:Op zondag 12 november 2006 12:05 schreef freud het volgende:
[..]
Oh? Ik wist niet dat jij het hier kwam doen! Aardig zeg!!
Hoi an!quote:Op zondag 12 november 2006 17:14 schreef An24 het volgende:
![]()
Even op mijn oude stekkjie bij ex. Moet daar nog ff de was draaien.![]()
Het zit dus zo: planet had mijn abbo niet mee verhuist. (en moet nog drie weken wachten)
En de verbinding van de buren is zo bagger ik vaak niet eens de moeite neem om de boel op te starten.
Maar omdat het wasje nog zeker een uur draaid, wel ff online. heb jullie gemist![]()
![]()
vanavond wat uitzoeken, en dan morgen contract tekenen en opsturen. Denk ik.quote:Op zondag 12 november 2006 17:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoi Xila, heb je de baan geaccepteerd?
Wat zeggen ze over alle eerste keren?quote:Op zondag 12 november 2006 17:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
vanavond wat uitzoeken, en dan morgen contract tekenen en opsturen. Denk ik.
't Is toch best ff "eng" ofzo!
Dankjewel. vanavond en morgen dus nog wat uitzoek werk. Maar morgen gaat ie dus ook wel op de post denk ik zo.quote:Op zondag 12 november 2006 17:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat zeggen ze over alle eerste keren?![]()
Alvast gefeli.
Gaat wel, zaterdag ging ik over, en toen had ik dus al griep. Die zette zondag door. Dus niet veel kunnen doen. Slaapkamer is af, eethoek en keuken ook zo goed als. De woonkamer pas over een tijdje, omat ik op de leefhoek moet wachten. Hoop voor het nieuwe jaar.quote:Op zondag 12 november 2006 17:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dankjewel. vanavond en morgen dus nog wat uitzoek werk. Maar morgen gaat ie dus ook wel op de post denk ik zo.
Hoest daaro dan?
Alle dozen al uitgepakt na dat vele inpakken?
Geen internet lijkt me ook verdomde lastigquote:Op zondag 12 november 2006 17:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Gaat wel, zaterdag ging ik over, en toen had ik dus al griep. Die zette zondag door. Dus niet veel kunnen doen. Slaapkamer is af, eethoek en keuken ook zo goed als. De woonkamer pas over een tijdje, omat ik op de leefhoek moet wachten. Hoop voor het nieuwe jaar.
Heb nog een doos of vier, vijf of zo. Ik baal alleen zo van dat internet...kan helemaal nix, zelf geen rekeningen betalen. Moet morgen op he werk maar ff![]()
Ik zal zo een plaatje plaatsen van mijn uitzicht savonds![]()
Nou ja, mooi, tis gewoon erg knus. Die gevelverlichting die je ziet heb ik ook aan mijn huisje. (tussen 17 en 01 avonds) Dus nooit hel donker als je thuis komt. Nu lijkt het rustig, maar verder komen er toeristen langs en veel mensen die gaan stappen in het weekend. Erg gezellig dus. Ik zal de komende weken wel wat meer posten, nu ff snel een baggerplaatje vanuit mijn woonkamer genomen...uit de hand is lastig hequote:Op zondag 12 november 2006 17:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geen internet lijkt me ook verdomde lastig!
En als je een foto wilt plaatsen van je uitzicht dan moet dat wel erg mooi zijn natuurlijk?
Begin volgend jaar denk ik, dan is het huisje zeker aan kant en de bank is da ook geleverd. Kan ik mijn visite laten zitten en zoquote:
Gezellig!quote:Op zondag 12 november 2006 18:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Begin volgend jaar denk ik, dan is het huisje zeker aan kant en de bank is da ook geleverd. Kan ik mijn visite laten zitten en zo![]()
Laat het weten tegen die tijd. Er was zowiezo een dordtmeet in de planning, maar het regelen valt niet lekker met de drukte...misschien een en ander combinerenquote:
komt goed!quote:Op zondag 12 november 2006 18:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Laat het weten tegen die tijd. Er was zowiezo een dordtmeet in de planning, maar het regelen valt niet lekker met de drukte...misschien een en ander combineren![]()
nette foto. Fijne zw/w toning.quote:Op zondag 12 november 2006 18:07 schreef Ymke het volgende:
Joppe , mn andere zoon , gisteren vertrokken naar Dakar voor een Rally voor het goede doel
[afbeelding]
Succes Jop![]()
Dank je , gisteren gemaakt een paar minuten voor zn vertrekquote:
Stoere vent, knappe fotoquote:Op zondag 12 november 2006 18:07 schreef Ymke het volgende:
Joppe , mn andere zoon , gisteren vertrokken naar Dakar voor een Rally voor het goede doel
[afbeelding]
Succes Jop![]()
Hallo treinenman, douche zequote:Op zondag 12 november 2006 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
Ik ben terug van een vermoeiend weekendje, misschien heb ik ook nog wel wat kwaliteitsfoto'sMaar ik ga nu eerst douchen
Dank je Peatjequote:Op zondag 12 november 2006 19:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Stoere vent, knappe foto
Ook succes wenst
in treinen gezeten en bordjes geschotenquote:Op zondag 12 november 2006 20:20 schreef Xilantof het volgende:
Wat heb je gedaan dan dit weekend Flash?
netjes verwoordquote:Op zondag 12 november 2006 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in treinen gezeten en bordjes geschoten
Ermmm industrieel erfgoed en oefenen met panning in low-light conditions
Helaas welquote:Op zondag 12 november 2006 21:43 schreef freud het volgende:
En dat was het weer voor het weekend ppl...
Das ook lekker bijtijdsquote:Op zondag 12 november 2006 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas welMorgenochtend kwart over 6 de auto in om naar Arnhem te rijden voor een bespreking.
Ik vond het weer dit weekend niet echt geslaagd, als ik eerlijk moet zijn...quote:Op zondag 12 november 2006 21:43 schreef freud het volgende:
En dat was het weer voor het weekend ppl...
idd!quote:Op zondag 12 november 2006 22:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vond het weer dit weekend niet echt geslaagd, als ik eerlijk moet zijn...
Jaquote:
Nee hoorquote:Op zondag 12 november 2006 22:16 schreef Yoni het volgende:
Gelukkig duurt deze werkweek maar vier dagen
Mijne welquote:Op zondag 12 november 2006 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorEn ik hoop eigenlijk dat ik woensdag vrij kan krijgen. Dan kan ik nog wat dingen voor mijn keuken gaan regelen
Wees eens een beetje lief zegquote:Op zondag 12 november 2006 22:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Mijne welEn de werkweek er op duurt ook maar vier dagen
Zekerquote:
Sorry, ik had eigenlijk niets anders in de koker. Komend weekend beloof ik beterschapquote:Op zondag 12 november 2006 22:11 schreef Xilantof het volgende:
idd!
Volgende keer moet Freud met wat beters komen hoor!
quote:Op maandag 13 november 2006 08:39 schreef Mukie het volgende:
goeie morgen
Is bij iemand het al gelukt mbt de 4 foto's?
is dat die trip waar ze een auto moeten gebruiken die niet meer dan 500 euro heeft gekost?quote:Op zondag 12 november 2006 18:07 schreef Ymke het volgende:
[afbeelding]
Succes Jop![]()
ghegheghequote:Op maandag 13 november 2006 10:35 schreef Xilantof het volgende:
Nou mukie ik ben nog niet verder gekomen vandaag dan mijn bed, de badkamer en mijn computerhok!![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 11:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is dat die trip waar ze een auto moeten gebruiken die niet meer dan 500 euro heeft gekost?
Hoi daar!quote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef freud het volgende:
En weer thuis! Nog roddels?
gefeli!quote:Op maandag 13 november 2006 17:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoi daar!
Nouja, ik heb vandaag mijn contract op de post gedaan!
nou..leuk ventjequote:Op zondag 12 november 2006 18:07 schreef Ymke het volgende:
[afbeelding]
Succes Jop![]()
Gefeliciteerd xilquote:Op maandag 13 november 2006 17:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoi daar!
Nouja, ik heb vandaag mijn contract op de post gedaan!
Hai -B-B-quote:
eehhmmm Eastwave is ook bezig met het poot-uitdraaien. Ik kocht vorig jaar mijn Peleng voor $160,00 incl verzendkosten. En op dit moment betaal je redelijk veel pegels meer.quote:Op maandag 13 november 2006 18:57 schreef CocaColaLight het volgende:
hola
Wat is het toch met mensen die pelengs willen verkopen. Gewoon stug meer vragen dan dat ze bij eastwave kosten.
We leven nogquote:
Ja en nog 3 te gaanquote:Op maandag 13 november 2006 20:49 schreef -Marjo- het volgende:
Goeie avond. De eerste werkdag zit er weer op...
Ik nog 3,5quote:
Vrijdag de hele dag vrijquote:
Bofkontquote:Op maandag 13 november 2006 22:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vrijdag de hele dag vrij![]()
Donderdagavond al richting Prupke en PKfotografie![]()
En de volgende doet de deur op slot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |