Wanneer moet je beginnen, Xilquote:Op maandag 13 november 2006 22:09 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond!
Ik mag nog eventjes genieten van mijn vrijheid voordat ik me ook in het arbeidsleven mag storten![]()
Morgen verwacht ik een beetje van ze, dat ze mijn contract ontvangen hebben
Ja johquote:
Jij welquote:Op maandag 13 november 2006 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja johIk hang hier een beetje de positivo uit
Mag ik
![]()
Lievquote:
Da's snelquote:
Een druk weekendquote:Op maandag 13 november 2006 22:17 schreef Xilantof het volgende:
Ja dat is inderdaad al heel vlot!
En het kon zelfs sneller (lees: vandaag) maar dat zag ik niet zitten ivm wat dingen die nog gedaan moesten worden deze week en een druk weekend!
noujaquote:
Wie is daar nou in geinteresseerd??quote:Op maandag 13 november 2006 22:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nouja
en dinsdag moet ik naar de tandarts, dus dat ging ook niet. Dus dan woensdag maar!
Trouwens wel tof!
We raakten ingesprek over fotografie. Hij deed dat vroeger ook. Even leuk over gepraat, mijn apparatuur, zijn spul etc. Hij maakte nog een speciale notitie op mijn cv erover!
Dus misschien zit er nog wat leuks in op fotografiegebied ook!
Vroege dienst gehad?quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:27 schreef Mauro het volgende:
Wat is dit hier? Al het licht is al uit??
Goede avond. Ik ben nèt terug van werk....
ff een biertje en dan slapen
ah vandaag wordt dus een spannende dag?quote:Op maandag 13 november 2006 22:09 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond!
Ik mag nog eventjes genieten van mijn vrijheid voordat ik me ook in het arbeidsleven mag storten![]()
Morgen verwacht ik een beetje van ze, dat ze mijn contract ontvangen hebben
Jij fietstquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:24 schreef Mukie het volgende:
helpt het als ik zeg dat ik over 20km standaard een uur rij en dat in Zuid-Limburg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |