Wanneer moet je beginnen, Xilquote:Op maandag 13 november 2006 22:09 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond!
Ik mag nog eventjes genieten van mijn vrijheid voordat ik me ook in het arbeidsleven mag storten![]()
Morgen verwacht ik een beetje van ze, dat ze mijn contract ontvangen hebben
Ja johquote:
Jij welquote:Op maandag 13 november 2006 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja johIk hang hier een beetje de positivo uit
Mag ik
![]()
Lievquote:
Da's snelquote:
Een druk weekendquote:Op maandag 13 november 2006 22:17 schreef Xilantof het volgende:
Ja dat is inderdaad al heel vlot!
En het kon zelfs sneller (lees: vandaag) maar dat zag ik niet zitten ivm wat dingen die nog gedaan moesten worden deze week en een druk weekend!
noujaquote:
Wie is daar nou in geinteresseerd??quote:Op maandag 13 november 2006 22:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nouja
en dinsdag moet ik naar de tandarts, dus dat ging ook niet. Dus dan woensdag maar!
Trouwens wel tof!
We raakten ingesprek over fotografie. Hij deed dat vroeger ook. Even leuk over gepraat, mijn apparatuur, zijn spul etc. Hij maakte nog een speciale notitie op mijn cv erover!
Dus misschien zit er nog wat leuks in op fotografiegebied ook!
Vroege dienst gehad?quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:27 schreef Mauro het volgende:
Wat is dit hier? Al het licht is al uit??
Goede avond. Ik ben nèt terug van werk....
ff een biertje en dan slapen
ah vandaag wordt dus een spannende dag?quote:Op maandag 13 november 2006 22:09 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond!
Ik mag nog eventjes genieten van mijn vrijheid voordat ik me ook in het arbeidsleven mag storten![]()
Morgen verwacht ik een beetje van ze, dat ze mijn contract ontvangen hebben
Jij fietstquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:24 schreef Mukie het volgende:
helpt het als ik zeg dat ik over 20km standaard een uur rij en dat in Zuid-Limburg?
al niet meer sinds mn 16equote:
Haha, ok dan! Ik zou dan toch eens aan TomTom gaan denken, of is limboland ook zo filegevoelig?quote:
Nouja spannend... Ik weet dat ze nog een keertje wilde afspreken om wat dingen te regelen zodat ik volgende week gelijk aan de slag kan. Dus misschien dat ze daar over bellen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
ah vandaag wordt dus een spannende dag?
ow en mogguh
Blij dat ik niet die kant op hoefde vandaagquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:16 schreef freud het volgende:
19 f*cking kilometer file... Ik ben gewoon 40 minuten niet boven mijn 2e versnelling gekomen.
FreuD is niet blij.
Sinds ze bij Maastricht hebben geknoeid met de infrastructuur sta je geheid in de file.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:23 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, ok dan! Ik zou dan toch eens aan TomTom gaan denken, of is limboland ook zo filegevoelig?
ok ik hap: wat was er met je pa en zn achterlicht?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nouja spannend... Ik weet dat ze nog een keertje wilde afspreken om wat dingen te regelen zodat ik volgende week gelijk aan de slag kan. Dus misschien dat ze daar over bellen.
En een goedemorgen uiteraard voor iedereen hier. Ik heb me deze ochtend bijzonder geamuseerd met mijn pa en zijn achterlicht op de fiets
Pfff, irritant zeg! Het was bij maastricht altijd al een aardige bottleneck, maar nu dus helemaal hopeloos begrijp ik? Je zou denken dat het toch op te lossen moet zijn zoiets?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:57 schreef Mukie het volgende:
Sinds ze bij Maastricht hebben geknoeid met de infrastructuur sta je geheid in de file.
Of je nu van richting Eindhoven komt, vanuit Heerlen/Aken en zelfs tegenwoordig vanuit Vaals/Valkenburg.
Belgie heb ik gelukkig geen last van, maar daar is het niet veel beter.
Lang verhaal kort: Ik ken iemand bij de politie, en die had me al gewaarschuwd dat er weer fietslichtcontroles aankwamen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
ok ik hap: wat was er met je pa en zn achterlicht?
Geen sluipwegen meer beschikbaar ? Meerssen lukte altijd nog wel, achterom over het industrieterrein (Fregatweg enzo)...quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sinds ze bij Maastricht hebben geknoeid met de infrastructuur sta je geheid in de file.
Of je nu van richting Eindhoven komt, vanuit Heerlen/Aken en zelfs tegenwoordig vanuit Vaals/Valkenburg.
Belgie heb ik gelukkig geen last van, maar daar is het niet veel beter.
Heb je daar geen mannen voor in de buurt ofzo?quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:01 schreef Yoni het volgende:
Oef, ik heb net ontdekt dat de achterbank van een auto best heel zwaar is
*au rug*
Mutz! Zou je niet eerst een auto regelen, en dan die achterbank?quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:01 schreef Yoni het volgende:
Oef, ik heb net ontdekt dat de achterbank van een auto best heel zwaar is
*au rug*
Mijn collega vroeg of ik ff wilde helpen. Dus dat wilde ik wel. En toen vergiste ik me dus een beetje in het gewicht van dat dingquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Heb je daar geen mannen voor in de buurt ofzo?
Dat auto zat er aan vast...quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:17 schreef freud het volgende:
[..]
Mutz! Zou je niet eerst een auto regelen, en dan die achterbank?
Ah, verklaard het gewichtquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:30 schreef Yoni het volgende:
Dat auto zat er aan vast...
tssssquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:38 schreef CocaColaLight het volgende:
hmm, vrouw in de IT werkzaam is en die een achterbank uit een auto wil halen...
Ergens moet dit fout gaan
[flauw mode]quote:
Check je mail eens als het kan? Dank jequote:
Sluipweg via de Ambyerstraat is al een tijdje afgesloten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:52 schreef diedrick het volgende:
[..]
Geen sluipwegen meer beschikbaar ? Meerssen lukte altijd nog wel, achterom over het industrieterrein (Fregatweg enzo)...
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: Ik ken iemand bij de politie, en die had me al gewaarschuwd dat er weer fietslichtcontroles aankwamen.
Krijg ik vanmorgen een smsje van haar dat mijn pa z'n achterlicht moest controleren omdat ie het niet deed, maar dat ze hem stiekem had doorgelaten bij een controle.
Daarna had ik mijn pa even gebeld... en die vond inderdaad al dat ie zo'n geluk had gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |