5 is de enige foto die ik via een RAW bestand heb gerenderd, mijn statief ging niet zo laag (er zit ene hek om dat afgebroken huisje) dus ik moets uit de hand schieten, dat ging niet met drie opnames uit de losse polsquote:Op zondag 24 september 2006 13:11 schreef SpecialK het volgende:
Nummer 5 is het beste maar ik vind ze nog iets te veel contrast hebben met van die grote grijze of juist kleurrijke randen eromheen. Maargoed. HDR images renderen is opzich best moeilijk dus RESPECT!
je maakt drie opnamen alemaal met hetzelfde diafragma, maar de ene op -2 EV, eentje op 0 EV en eentje op +2 EV.quote:Op zondag 24 september 2006 14:55 schreef Vegitto het volgende:
Hoe doe je dat HDR precies?
zie ook: [HDR] Meer High Dynamic Range Fotografiequote:Op zondag 24 september 2006 14:55 schreef Vegitto het volgende:
Hoe doe je dat HDR precies?
Ik houd van extremenquote:Op zondag 24 september 2006 19:44 schreef martijn877 het volgende:
Ik weet niet of het de bedoeling was de nadruk te leggen op het hdr-effect, maar naar mijn mening is het iets te overduidelijk aanwezig. Ik vind het zelf mooier om met hdr een zo natuurgetrouwe situatie na te bootsen, zonder zulke grote contrasten. Maar ja, dat is natuurlijk mijn mening.
Nr. 5 en 6 zijn goed gelukt, 5 heeft een mooie dreigende sfeer, bij 6 wordt de toren mooi omlijnd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |