quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja je leest het goed, ik wil afvallen uit luiheid
quote:"Fat Man" was the codename of the atomic bomb that was detonated over Nagasaki, Japan, by the United States on August 9, 1945. It was the second of the two nuclear weapons to be used in warfare. The name also refers more generically to the early nuclear weapon designs of U.S. weapons based on the "Fat Man" model. It was an implosion-type weapon with a plutonium core.
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:11 schreef hicham het volgende:
Nou, dan maak ik 'm toch wel vol paupers![]()
Ey m8, nog gestanna vandaag of heeft BazzieK je hele dagplanning overhoop gehaald met z'n ph4tass?quote:
Ik durf dat alleen onder jullie deskundige begeleiding te doenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Ey m8, nog gestanna vandaag of heeft BazzieK je hele dagplanning overhoop gehaald met z'n ph4tass?
Mijn eerste indruk is dat het een lager betreftquote:Mijn voortandwiel zingt, sinds ik mijn ketting strakker heb gespannen (hij's niet te strak, maar wel minder los dan eerst) is het erger geworden. Hij zong altijd al... maar ik ben niet gediend van die zingkwaliteitenHoe sneller ik rij hoe hoger het wordt. D'oh, tandwiel draait harder
Weet jij misschien of dat erg is? Ik denk zelf dat het voortandwiel niet goed ingesleten is op de ketting aangezien ik die tussentijds heb vervangen. Al had ik het met het vorige tandwiel ook, wel een stuk minder... Als ik stapvoets met de motor loop hoor ik het zeg maar tikken, van de schakels die over de tandjes gaan
Tevens smering aanwezigBij voorbaat dank, vraagbaak Rib-i
Welkom in dit topic vreemde....quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:28 schreef worldpimber het volgende:
Ribi, kom hier wonen joh. Lekker chillen altijd 's avonds motorrijden cq raggen. Jammer dat je met Bazzie opgescheept zit en die oudere Bollen zegmaar![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:28 schreef worldpimber het volgende:
Ribi, kom hier wonen joh. Lekker chillen altijd 's avonds motorrijden cq raggen. Jammer dat je met Bazzie opgescheept zit en die oudere Bollen zegmaar![]()
Klinkt aannemelijk, temeer ik daar de vorige eigenaar ook al eens over gehoord had.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:24 schreef Rib-i het volgende:
Mijn eerste indruk is dat het een lager betreftIk zal morgen eens navragen of het een standaard bandit iets is
![]()
Oeh twijfel in de man, niet goed.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:34 schreef Rib-i het volgende:
Shit man, ik probeer thuis te brengen wat het geluid is van Hicham, zou het ook iets met de ketting van de kleppen kunnen zijn
Misschien je vriendin niet meer achter je motor binden als je gaat rijden?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:19 schreef hicham het volgende:
Mijn voortandwiel zingt, sinds ik mijn ketting strakker heb gespannen (hij's niet te strak, maar wel minder los dan eerst) is het erger geworden. Hij zong altijd al... maar ik ben niet gediend van die zingkwaliteitenHoe sneller ik rij hoe hoger het wordt. D'oh, tandwiel draait harder
Weet jij misschien of dat erg is? Ik denk zelf dat het voortandwiel niet goed ingesleten is op de ketting aangezien ik die tussentijds heb vervangen. Al had ik het met het vorige tandwiel ook, wel een stuk minder... Als ik stapvoets met de motor loop hoor ik het zeg maar tikken, van de schakels die over de tandjes gaan
Tevens smering aanwezigBij voorbaat dank, vraagbaak Rib-i
Heb je daar lang over nagedacht? Of heb je Tata's heupflesje gevonden..quote:Op woensdag 8 november 2006 00:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien je vriendin niet meer achter je motor binden als je gaat rijden?
Zou ook kunnen. Heb het in het Bandit topic @ MF al eens langs zien komen maar toen ging het ook om een nieuwe ketting die na verloop van tijd stiller werdquote:Op woensdag 8 november 2006 00:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn eerste indruk is dat het een lager betreftIk zal morgen eens navragen of het een standaard bandit iets is
![]()
Komt duidelijk van het voortandwiel afquote:Op woensdag 8 november 2006 00:34 schreef Rib-i het volgende:
Shit man, ik probeer thuis te brengen wat het geluid is van Hicham, zou het ook iets met de ketting van de kleppen kunnen zijn
Jaah eeuh... jij mag komen kijken.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:32 schreef BazzieK het volgende:
Met mij kan je nog eens gezellig uit eten
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk, temeer ik daar de vorige eigenaar ook al eens over gehoord had.![]()
[..]
Oeh twijfel in de man, niet goed.![]()
![]()
Trustenquote:
Of de berijder had geen goeie oorbescherming en later welquote:Op woensdag 8 november 2006 00:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Heb het in het Bandit topic @ MF al eens langs zien komen maar toen ging het ook om een nieuwe ketting die na verloop van tijd stiller werd
Duidelijk, morgen maar eens goed navragen, voor nuquote:[..]
Komt duidelijk van het voortandwiel af
Maar khoor het nog welPitteH nu
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je daar lang over nagedacht? Of heb je Tata's heupflesje gevonden..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |