Het nadeel van Utreg is toch wel dat je vrijwel in geen tent ruimte hebt voor 20+ man die willen zitten.
Tuurlijk heb je de mooie cafe's aan de gracht boven en onder, maar het bied geen zitplaats aan 20 man.
Een van de weinige tenten die ik ken die zowel eten, zitplaats, in het algemeen verantwoorde muziek avond geeft en rust is Stairway. Hier is alles in een te vinden.
Ik kan mij voorstellen dat mensen zoiets hebben van 'ik wil iets in de stad zien en niet een tent, ik kom gvd uit kutjeveen en nu wil ik wat actie ook'.
Deze mensen kan ik garanderen dat wat actie ook leuk is, maar niet in een stad die voornamelijk uit studenten kroegen bestaat, die nog kleiner zijn dan de gemiddelde studenten kamer. Dit houdt in: proppen, staan, in de rij staan voor het toilet, studenten, lastige studenten, bekende van mij (zie vorige 2 punten) en nogmaals de ruimte, die niet groter is dan de gemiddelde studentenkamer in utreg, alleen dan 2x vergroot.
Een fok-meeting in utreg is tof, alleen niet als 3/4 in de kroeg na de film moet staan omdat alle 10 de barkrukken zijn bezet door de stamgasten in de tent die bezocht wordt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Zeurberus op 18-11-2006 03:39:34 ]
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w