Wie, wat, waar?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
Afscheid nemen doet pijn, maar ik ga weg....
![]()
5 dagen naar Athenequote:
quote:
quote:
Effect, een zwarte vlek op de muur en een gratis enkeltje Liverpool.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Condoom?
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:29 schreef knars het volgende:
Fok! Review van de week nog gelezen
Ozark Henry
Opgezocht enquote:Op donderdag 9 november 2006 07:28 schreef cafca het volgende:
goedemorgen
De bands heten allebei Marillion?
Dat is goedquote:Op donderdag 9 november 2006 08:37 schreef cafca het volgende:
Allebei vernoemd naar een Tolkien-boek?
quote:Op donderdag 9 november 2006 08:37 schreef cafca het volgende:
Allebei vernoemd naar een Tolkien-boek?
Ja, ik zat te twijfelen tussen deze, of het bandje van Jimmy Curtiss, maar die leek me misschien iets te obscuur....quote:Op donderdag 9 november 2006 08:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Logische vervolgvraag
In Nederland (en misschien ook erbuiten) heeft Carlos (ofwel Carlo Resoort en Piet Bervoets) voor 2 bescheiden top 40 trancehits gezorgd. 1 nummer heette Rush Me, hoe heette de andere meer bekende hit?
En toch is hij vrij simpel te raden, als je de voorgaande vragen ziet...quote:Op donderdag 9 november 2006 08:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik zat te twijfelen tussen deze, of het bandje van Jimmy Curtiss, maar die leek me misschien iets te obscuur....
Trance hits zijn echt niet mijn ding![]()
De meeste heb ik alquote:Op donderdag 9 november 2006 00:49 schreef bigshadow het volgende:
Iemand nog op zoek naar vinyl singles? ik sla een keertje over
[TK] Vinyl singles
Sils was geen enkelvoud, maar met bovenstaand antwoord zit je al kort in de buurt. Het laatste gedeelte van het woord moet vervangen wordenquote:Op donderdag 9 november 2006 09:50 schreef Mark het volgende:
Silmarillion is toch al enkelvoud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |