quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:13 schreef Massive het volgende:
Die kerel heeft echt zo'n uitstraling alsof hij goddeloos eenzaam is...
Neehoor!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:13 schreef Massive het volgende:
Die kerel heeft echt zo'n uitstraling alsof hij goddeloos eenzaam is...
Hj heeft een heel fotoboek vol met foto's van haarquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neehoor!
Hij heeft een allochtoonse perzische kat!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:15 schreef Massive het volgende:
Volgens mij liegt 'ie over zijn groeistoornis. Het was gewoon een vrouw tot voor kort.
Ja, the Simpsons of Spongebob ofzo.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:15 schreef Renesite het volgende:
Hij moet tekenfilmstemmetjes doen!
Dat kan niemand toch over z'n hart verkrijgen bij Hugoquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:18 schreef Gremen het volgende:
Haha, zelfs HJS kraakte hem niet helemaal af
jah mag elke week welquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:18 schreef SpecialGuest het volgende:
Toch leuk, zo'n hele uitzending over The X-Factor.
inderdaad. jammer dat ik de helft gemist heb. hoe laat word het morgen herhaald?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:18 schreef SpecialGuest het volgende:
Toch leuk, zo'n hele uitzending over The X-Factor.
17:40quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:20 schreef Californian_dreame... het volgende:
[..]
inderdaad. jammer dat ik de helft gemist heb. hoe laat word het morgen herhaald?
Hebben Kelly en Hugo zich net gekruist.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:15 schreef Massive het volgende:
Volgens mij liegt 'ie over zijn groeistoornis. Het was gewoon een vrouw tot voor kort.
quote:
Thnxquote:
Daar heb je helemaal gelijk in. Het gezicht van Roef lijkt wel wat op een aap, al beledig ik hiermee de apenquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:28 schreef PeRi het volgende:
Hugo is zó lief, bijna zielig gewoon hoe profiteren van hem. Een eenzame man die graag aandacht wil en natuurlijk de kans grijpt als ie uitgenodigd wordt. Maar hij is/oogt gelukkiger een stuk intelligenter dan die twee apen uit Groningen.
ja, hugo is idd lief. en ik vind iedere vergelijking met M&R een belediging.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:28 schreef PeRi het volgende:
Hugo is zó lief, bijna zielig gewoon hoe profiteren van hem. Een eenzame man die graag aandacht wil en natuurlijk de kans grijpt als ie uitgenodigd wordt. Maar hij is/oogt gelukkiger een stuk intelligenter dan die twee apen uit Groningen.
Hij lijkt me wel gelukkig ja. Maar soms denk ik dat ooit er een grap te veel gemaakt wordt en hij iedereen afslacht die op dat moment in de buurt is. Maar ja, dat denk ik dan weer.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:28 schreef PeRi het volgende:
Volledig mee eens. Hugo verdient het niet om uitgebuit en uitgelachen te worden. Hugo verdient een eigen cd en een lieve kleine vrouw om voor hem en zijn kat te zorgen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:28 schreef PeRi het volgende:
aangezien de andere topics over het illustere duo dicht zijn door de mods;quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:25 schreef veldmuis het volgende:
Roddelen is zeker over-bo-dig!
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
aangezien de andere topics over het illustere duo dicht zijn door de mods;
ken je deze al?
http://www.mikeymo.nl/music/music/roef_marian_gabber.mp3
Mee eens. Ik kijk zo vaak dat ik kan Jensen, echt een leuk programma. En Roef en Marian, dikke pret.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:28 schreef Chantal25 het volgende:
Ja ik ga ook zo de herhaling kijken, heb gisteren de helft moeten missen.
Jeetje wat ga ik dadelijk lachen zeg.
Hugo is een schatje, die zal ik zeker niet uitlachen.
Jensen vindt ik geweldig.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hugo
met zijn uitgeprintte poezen
mwa, echt veel heb je niet gemist, zou je maandag kijken , adviseer ik je om niet te eten als Andre in beeld is. Kut zeg , van dat paardegebit krijg jequote:
Hij heeft wel een aanstekelijke lachquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:00 schreef john6 het volgende:
[..]
mwa, echt veel heb je niet gemist, zou je maandag kijken , adviseer ik je om niet te eten als Andre in beeld is. Kut zeg , van dat paardegebit krijg jeneigingen
Sssst, dat heet entertainen!quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:53 schreef Lynx666 het volgende:
Friday night roulette, dus er waren meerdere gasten:
Roef & Marian, Stefan en André
en Stefan probeerde pijnlijk geforceerd grappig te zijn.
Ja, hij stond in de hal te wachten tot ie opgehaald werd voor de opname van morgen.quote:
Scherpquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er stond een paard in de gang dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |