abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43467619
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:51 schreef pfaf het volgende:
Voor zover ik weet is de Koran niet gewijzigd de afgelopen jaren.
Beweer ik dat dan? We hebben het over de Islam, niet over de Koran.

Ik zeg dat de Islam in bepaalde landen veranderd is, van een gematigde Islam in een fundamentalistische Islam. Dit wordt veroorzaakt door de export van het Wahabisme, een van de meest fundamentalistische strengen van de Islam.

Net zoals je gematigde Christenen hebt die alleen met de Kerst naar de kerk gaan, heb je fundamentalistische Christen die bij wijze van spreken hun huiswerk nog in de kerk zouden maken. Maar ze lezen wel allebei uit dezelfde bijbel. Hetzelfde geldt voor de verschillen binnen de Islam.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_43468372
Strijden tegen een achterlijke cultuur als de islam heeft niks met racisme te maken. Wilders ageert tegen een cultuur, niet tegen een ras. Nederland tolereert tientallen nationaliteiten. Velen zijn nog zwarter dan islamieten. Daar hoor je Wilders niet over. Dat toont al aan dat hij geen racistische ideologie heeft.

Waarom dan de islam? Gevangenissen zitten vol met islamieten. Wijken waar de politie niet meer durft te komen zijn slecht gemaakt door islamieten. De meeste straatcriminaliteit wordt uitgevoerd door islamieten. Terrorismedreiging hebben we wereldwijd aan islamieten te danken. In de moskee wordt haat gepredikt. Valt het niet op dat de dingen die genoemd worden te maken hebben met gedrag en niet met ras en/of huidskleur? Mensen die meteen over racisme beginnen hebben geen idee wat dat woord betekent.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_43501168

Dat wordt nog humor als zij in de kamer komt .
pi_43506437
Geerts eigen Gonny.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 13 november 2006 @ 14:02:00 #105
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43506650
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ja hoor. Ik geloof in vrijheid van religie, zo lang anderen daar geen last van hebben. Maar afvalligen hebben natuurlijk wel veel last de islam.
En vrijheid van meningsuiting, zolang anderen er geen last van hebben?

Wat een dhimmitude gedrag zeg, zwichten.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')