Mensen kunnen vanaf Meppel met mij meerijden!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:28 schreef Je-ko.nl het volgende:
Gaaf idee, leuk verzonnen, top! .
Jammer dat Utrecht een beetje verweg is voor mij![]()
Maybe als ze in Emmen komen kom ik ff kijken![]()
Zelfkennis!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:31 schreef vinnieboy het volgende:
Ik zou wel willen helpen, maar zie er niet uitValt weinig te knuffelen dan
awwwwwwquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:34 schreef mandy7 het volgende:
jaaaaaaa ik houd van knuffelen en heb er grote behoefte aan!!
Hier een virtuele *knufffffffffffffffel*
Ik denk dat juist heel veel mensen je zouden willen knuffelen, is goed voor je zelfvertrouwen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:31 schreef vinnieboy het volgende:
Ik zou wel willen helpen, maar zie er niet uitValt weinig te knuffelen dan
Zelfvertrouwen zatquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk dat juist heel veel mensen je zouden willen knuffelen, is goed voor je zelfvertrouwen!
Sure, als je maar knuffelt!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef Herald het volgende:
zeg moemoe mag ik ook gewoon de hele dag voorbij lopen en jou steeds knuffelen?
Goed goed, hoe is het daar? Jij bent er toch ook bij zaterdag Lila?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef the_witch het volgende:
moemoe!? Hoe gaat het met de knuffel koe van fok?
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:35 schreef The_Langolier het volgende:
En wat wil je nu verder met deze topic? Dat trouwens ook al in [LEF] te vinden is.
Anders Funny links en clips als het zo leuk is.
/gestapo
Dit is meer een wervingstopicquote:Op woensdag 8 november 2006 10:02 schreef buzzer het volgende:
een beetje erg dubbel dit..
Huur een bus!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:09 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou dolgraag langskomen, maar heb gasten van het weekend. Kan dus niet ff op en neer naar Utrecht. Damn!
Dan moet je het vooral elf uur omhoog kicken.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:02 schreef buzzer het volgende:
een beetje erg dubbel dit..
quote:Op donderdag 9 november 2006 08:43 schreef SuperwormJim het volgende:
En wat als je behoefte hebt aan anale penetratie?
nee.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:41 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan?
ik had van jou verwacht dat je voorstander zou zijnquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:54 schreef Dizer het volgende:
Tsssk, je loopt achter, heb het al weken in mijn SIG staan![]()
Maar evengoed puik topic
*knuffelt*
quote:Peperclip gaat Free Huggen, woensdag 25 oktober 2006
Na een aantal kleine voorbereidingen is het dan zover. De mannen van peperclip gaan ‘free huggen’ in Amsterdam. In navolging van het filmpje van Juan Mann, werd het tijd voor een Nederlands versie. Gewapend met ‘free hugs’ borden en een video camera zijn we de straat op gegaan, om zo ‘free hugs’ uit te delen aan een ieder die daar zin of behoefte aan had.
Nou vooruitquote:Op donderdag 9 november 2006 13:12 schreef Djep het volgende:
[..]
[..]
bron
25 oktober dus. Mijn topic startte op 1 november. Zo erg loop ik niet achter want zoveel van die acties heb ik nog niet gezien.
*knuffelt terug*
Ruud doet ook mee!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:15 schreef Djep het volgende:
Alleen knuffelen en ja er doen ook mannen mee. Homo's, lesbo's, hetero's, bi's,.......Gewoon een afspiegeling van de maatschappij...![]()
Nu wil je zeker niet meer...?![]()
Tjee, die is oud geworden...quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:26 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Ruud doet ook mee!
[afbeelding]
Laat me nou ff.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:15 schreef Djep het volgende:
nee lieverd, tis inderdaad niet verzonnen in NL, lees dit maar eens.
lees je eens in voordat je begint te mekkeren, geit!
kijk ook eens HIER
och als je af en toe een lief schopje geeftquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:39 schreef IHVK het volgende:
Ok, sorry dat ik jullie topic lastig val. (mod maar weg ofzo)
Knuffel ze!![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:41 schreef Djep het volgende:
[..]
och als je af en toe een lief schopje geeft![]()
mag ik jou dan ook knuffelen?
We zaten de vorige keer wel te grappen over borden met de tekst: FREE DRUGS.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:46 schreef GSi het volgende:
Mag je ook FREE CUMSHOTS uitdelen?
Nope.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:58 schreef Zrtlrnc het volgende:
Staat jullie filmpje van Utrecht al ergens?
Maakt dat echt uit als je het alleen op youtube oid zet?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:17 schreef Djep het volgende:
[..]
Nope.![]()
Tis al wel klaar. Maar we hebben nog geen bericht gehad van de uitvoerende artiest van het nummer wat eronder zit. maandag ga ik s naar Engeland bellen.
Als contact maken niet lukt, moeten we t mss maar gewoon doen...
ik wacht met smartquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:17 schreef Djep het volgende:
[..]
(..)
Maarehmm...het filmpje is echt fantastisch,![]()
In principe maakt het niet uit. Alleen weet ik niet wat er zou kunnen volgen. Vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Maakt dat echt uit als je het alleen op youtube oid zet?
Ik zeg ook, gewoon doen.
1 uurtje maar?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:11 schreef master_X het volgende:
is iets te ver gezien waar jij woont of je moet even 1 uurtje rijden hehe![]()
ja maar waar de neuk ligt noordwijk? Meppel ligt in zuidwest drenthequote:Op zaterdag 25 november 2006 22:33 schreef master_X het volgende:
hmm weet niet ik ben slecht is schaten weet niet wat jij in gedachte had ?
vlak naast leiden bij den haagquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:42 schreef Djep het volgende:
[..]
ja maar waar de neuk ligt noordwijk? Meppel ligt in zuidwest drenthe![]()
16 december gaan we willekeurige voorbijgangers knuffelen,...quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:10 schreef master_X het volgende:
is goed waneer mag dat plaats vinden dan ? heb je topic gespot![]()
![]()
wil alleen jou knuffelenquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:13 schreef Djep het volgende:
[..]
16 december gaan we willekeurige voorbijgangers knuffelen,...
waarvan precies hmm van je antwoordquote:
oh ja johquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:28 schreef master_X het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/89201 '
ik denk onzin![]()
master-xje: ik ga douchen en slapen, ik moet morgen weer op tijd op!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:33 schreef master_X het volgende:
[..]
djepje ik ben weg is een vriend hier en we gaan nu stappen veel plezier nog slaap lekker![]()
just my thoughts exactlyquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:39 schreef CecilBDemented het volgende:
heb gister van 4 tot 11 s'avond geknuffeld met een korte tussen pauze
en het was heerlijk dat wil ik wel meer.
niet zoenen en geen sex!! alleen knuffelen
hehe djepje heb ik gedaan hoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:36 schreef Djep het volgende:
[..]
master-xje: ik ga douchen en slapen, ik moet morgen weer op tijd op!
Veel plezier met stappen! En dans ook ff voor mij!![]()
Nee, en ik voel me dan ook erg alleen....quote:
Ja hoe tof is datquote:Op maandag 27 november 2006 15:14 schreef DaveMasteR het volgende:
Ze knuffelen tegenwoordig ook overal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |