och als je af en toe een lief schopje geeftquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:39 schreef IHVK het volgende:
Ok, sorry dat ik jullie topic lastig val. (mod maar weg ofzo)
Knuffel ze!![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:41 schreef Djep het volgende:
[..]
och als je af en toe een lief schopje geeft![]()
mag ik jou dan ook knuffelen?
We zaten de vorige keer wel te grappen over borden met de tekst: FREE DRUGS.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:46 schreef GSi het volgende:
Mag je ook FREE CUMSHOTS uitdelen?
Nope.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:58 schreef Zrtlrnc het volgende:
Staat jullie filmpje van Utrecht al ergens?
Maakt dat echt uit als je het alleen op youtube oid zet?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:17 schreef Djep het volgende:
[..]
Nope.![]()
Tis al wel klaar. Maar we hebben nog geen bericht gehad van de uitvoerende artiest van het nummer wat eronder zit. maandag ga ik s naar Engeland bellen.
Als contact maken niet lukt, moeten we t mss maar gewoon doen...
ik wacht met smartquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:17 schreef Djep het volgende:
[..]
(..)
Maarehmm...het filmpje is echt fantastisch,![]()
In principe maakt het niet uit. Alleen weet ik niet wat er zou kunnen volgen. Vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Maakt dat echt uit als je het alleen op youtube oid zet?
Ik zeg ook, gewoon doen.
1 uurtje maar?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:11 schreef master_X het volgende:
is iets te ver gezien waar jij woont of je moet even 1 uurtje rijden hehe![]()
ja maar waar de neuk ligt noordwijk? Meppel ligt in zuidwest drenthequote:Op zaterdag 25 november 2006 22:33 schreef master_X het volgende:
hmm weet niet ik ben slecht is schaten weet niet wat jij in gedachte had ?
vlak naast leiden bij den haagquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:42 schreef Djep het volgende:
[..]
ja maar waar de neuk ligt noordwijk? Meppel ligt in zuidwest drenthe![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |