Goed om te horen dat je alles overleeft hebtquote:Op woensdag 8 november 2006 11:09 schreef DIGGER het volgende:
Weer thuis
Vreselijk om in een ziekenhuis te moeten slapen met een catheter in je zakie, en 3 anderen op de kamer waarvan er 1 snurkt voor een complete infanterie divisie, de ander continue hardop droomt en dan ook gerust op de bel voor de verpleging drukt en dan onverstaanbaar wouwelt - kunstgebit niet in - dus daarop maar steeds harder begint te wouwelen en de 3e persoon dusdanig 'doorgespoeld' moet worden dat het klinkt als een continu doorlopende WC
En die laatste, dan ben je een Marokkaan, dan woon je 36 jaar in Nederland en dan spreek je geen woord NederlandsIs de verpleging gewoon een kwartier bezig met het erbij halen van diverse mensen om duidelijk te krijgen of die vent nu al wel of niet z'n insuline prik genomen had.
Kortom, gelukkig weer thuis, vanavond eigen bedje
Jemig... sterkte dan maar.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:38 schreef lookinforyou het volgende:
Justin een poosje terug ziek van school gehaald.
Hij blijft maar overgeven![]()
Kereltje ziet eruit, verschrikkelijk.
Ik vrees van wel, gaat erg rond bij Justin op school.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
o jee, toch niet dat kotsvirus dat bij ons vorige week heeft huisgehouden hoop ik
nou ik heb de peiling ook zitten bekijkenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:15 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
PvdA raakt steeds verder achter, mooi.
Beterschap voor Justin en meestal ga je dan als moeder een week later toch ook voor de bijl en krijg je er een staartje van mee?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:38 schreef lookinforyou het volgende:
Justin een poosje terug ziek van school gehaald.
Hij blijft maar overgeven![]()
Kereltje ziet eruit, verschrikkelijk.
Bedankt Eendje.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Beterschap voor Justin en meestal ga je dan als moeder een week later toch ook voor de bijl en krijg je er een staartje van mee?
Uiteraardquote:Op woensdag 8 november 2006 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij hebt gewoon het enige positieve voor jezelf eruit gezocht?
alvast beterschapquote:Op woensdag 8 november 2006 13:18 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Bedankt Eendje.
Ja die kans zit er wel in, maar goed, liever ik dan hij hoor.
Ireen is binnen komen glijdenquote:Wat is er met je eendje gebeurt?![]()
Kan wel erger: CDA/PvdA met Bos als premier.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals het er nu voorstaat krijgen we de ramp van CDA/PvdA met Balkenende die blijft. Slechter kan bijna niet.
in mijn geval duurde het anderhalve dag voordat ik er ook last van kreegquote:Op woensdag 8 november 2006 13:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Beterschap voor Justin en meestal ga je dan als moeder een week later toch ook voor de bijl en krijg je er een staartje van mee?
nee hoor, liever Bos dan Balkenendequote:Op woensdag 8 november 2006 13:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kan wel erger: CDA/PvdA met Bos als premier.
nee dank u, één Tony Blair op deze wereld is wel genoeg.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, liever Bos dan Balkenende
moet ik nu beginnen over hoe Balkenende in de kont ktoop bij Bush enzo?quote:Op woensdag 8 november 2006 13:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee dank u, één Tony Blair op deze wereld is wel genoeg.
Erg voorbarig, maar bedanktquote:Op woensdag 8 november 2006 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alvast beterschap
[..]
Ireen is binnen komen glijden![]()
bovendien hebben ze in Engeland ook een beetje gebrek aan leiders gehad, zowel bij Labour was er buiten Blair niet veel en bij de conservatieven hebben ze al helemaal niks fatsoenlijks in de strijd kunnen gooienquote:Op woensdag 8 november 2006 13:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee dank u, één Tony Blair op deze wereld is wel genoeg.
quote:Op woensdag 8 november 2006 02:05 schreef tong80 het volgende:
Ik had wijn en bier door elkaar gedronken op een vrijwel lege maag. Ik was zo zat als een tor. Vraag maar aan Bluezz die ik op MSN had. Arme Bluezz.
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:58 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Erg voorbarig, maar bedankt![]()
En die gaat voor jouw mooie eendje?
Ik snap het niet hoor
ook dankzij de drank?quote:
Da's wel al snel dan. Dus morgenavond lig ik kotsend PB te kijken. Geen leuk vooruitzicht.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
in mijn geval duurde het anderhalve dag voordat ik er ook last van kreeg
Welcome in het ziekenhuisquote:Op woensdag 8 november 2006 11:09 schreef DIGGER het volgende:
Weer thuis
Vreselijk om in een ziekenhuis te moeten slapen met een catheter in je zakie, en 3 anderen op de kamer waarvan er 1 snurkt voor een complete infanterie divisie, de ander continue hardop droomt en dan ook gerust op de bel voor de verpleging drukt en dan onverstaanbaar wouwelt - kunstgebit niet in - dus daarop maar steeds harder begint te wouwelen en de 3e persoon dusdanig 'doorgespoeld' moet worden dat het klinkt als een continu doorlopende WC
En die laatste, dan ben je een Marokkaan, dan woon je 36 jaar in Nederland en dan spreek je geen woord NederlandsIs de verpleging gewoon een kwartier bezig met het erbij halen van diverse mensen om duidelijk te krijgen of die vent nu al wel of niet z'n insuline prik genomen had.
Kortom, gelukkig weer thuis, vanavond eigen bedje
beterschapquote:Op woensdag 8 november 2006 14:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
dankzij een overvliegende bacterie denk ik.
beterschap Bluezzquote:Op woensdag 8 november 2006 14:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
dankzij een overvliegende bacterie denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |